Vappu Pimiä lomailee Rodoksella huippuhotellissa
On kyllä ihana elämä tolla naisella. Jos mulla olis tommonen kesäpaikka, ni en malttais lähteä kyllä sieltä keskikesällä mihinkään. Nyt lomailee huippuhotellissa ja vaihtoivat loman edetessä sviittiin toiseen hotelliin. Ai miten ihanaa olis jos olisi rahnaa tuommoiseen elämäntapaan. Ei auttanut opiskelu meikäläisen kohdalla eikä Vapulla taida koulutusta edes olla. Tasan ei mee nallekarkit.
Kommentit (89)
Ainoa paikka jota katson nenänvarttani pitkin on Bulgarian Kultahietikko. Se on sellainen läävä, jossa porukan ideana on vain juoda ja jossa ainakin ennen oli prostituutiota ja hämäräperäistä touhua. Ei koskaan enää. Paska paikka. Toinen on, tosin tietyin varauksin, Turkin Alanya. Sain karmean ripulin sieltä, myyjät oli uskomattoman tungetteleviä ja kusettaminen jatkuvaa. Maisemat oli kyllä ihan kivat. Mutta ei sinnekään enää.
Jep. Ja Eevertti Jormanainen majouttui Kustaa Moilasen pellolle. Ihan sama asia missä punkka kukin.🤭🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä he Rodoksella tekee? Eikö nyt löytynyt tasokkaampaa lomakohdetta?
No vittuakos se sulle tai mulle kuuluu minne ihmiset natkudtaa. Hömö olet.
Tämä ei ole se väärinkirjoituksen palsta. Mene sinne kommenttiesi kanssa. Ja ota ne lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu on saanut kaiken tuon sillä, että on kova puhumaan. Ei todellakaan olisi ansainnut tuota kaikkea. Yksi asia minulla on mitä Vapulla ei, on ulkonäkö. Vappu on ollut tavis aina eikä koskaan mikään kaunotar.
No laitapa kuvaa taas sinäkin tulemaan niin voidaan todeta.
Ulkonäkökö on tärkein asia ihmisessä?
Ilmeisesti on, kun pitää silmäluomet ja nenäkin leikkauttaa ja asennuttaa isot legot.
Kuka on leikkauttanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loma Rodoksella on juuri sen näköinen kuin haluaa. Olemme olleet siellä upeassa hotellissa, missä ei silloin edes ollut muita suomalaisia. Muunmaalaisia matkailijoita tietysti kyllä. Parina iltana käytiin vanhassa kaupungissa syömässä, ei yhtään haitannut muut turistit, ihania ravintoloita sielläkin oli. Jos olen itse turisti, en kuvittele, että saisin aivan yksin nauttia kohteesta, tuskin mitään palvelujakaan silloin olisi. Tämä stereotypinen käsitys turistirysistä kuuluu juuri sellaisille henkilöille, jotka eivät itse ole missään käyneet. Ei se Rodoskasn ihan turhaan ole vuosikymmeniä niin suosittu saari ollut. Ja joskus vaan tekee hyvää lähteä normaaliympyröistä hetkeksi muihin maisemiin, vaikka Rodokselle.
Höpöhöpöä sun analyysis! Rodos on ja pysyy junttien paratiisina eikä sitä mikään muuksi muuta!
Tuo on sun juntin mielipide. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Juntti juntin tunnistaa,
Rodos heitä odottaa,
Heipparallaa vaan!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä he Rodoksella tekee? Eikö nyt löytynyt tasokkaampaa lomakohdetta?
Rodos on iso saari ja siellä on kivoja paikkoja, joissa ei ole turistitungosta, kun lähtee pois Rodoksen kaupungin liepeiltä.
Eikä koko saari suinkaan viime kesänäkään palanut, kun täällä joku sitäkin asiaa ihmettelee.
Vierailija kirjoitti:
Rhodoksella ihanaa, heh, ihan totta. Olin Rhodoksella ja minut juotettiin humalaan turkiskaupassa ja mukaani lähti pitkä minkkiturkki ja kettukauluri. Siellä kaupankäyntiin liittyy se, että kaupustelu aloitetaan teellä ja sitten terävämpiin ja kun asiakas on tarpeeksi jurrissa, lyödään kassakone käyntiin ja kaikki on halpaa ja aurinko paistaa.
Taisit olla Turkissa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä puuttuu tilannetaju Vapulta, kun samaan aikaan köyhä kansa miettii mistä saisi jokapäiväisen leipänsä.
Miten se köyhän kansan tilannetta parantaa, että Vappu tai joku muu jättää matkustamatta? Ei minun hotellilomat tai ulkomaanmatkat ole keneltäkään muulta pois. Ihan omasta pussista maksan matkat, ja verojakin ihan kiitettävästi.
Päin vastoin minun kuluttaminen tarkoittaa, että jollakin toisella on töitä.
Aloittajaa kompaten: nallekarkit ei mene koskaan tasan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt parempaa lomakohdetta keksinyt?
Todella hieno hotelli omalla rannalla tunnin matkan päässä lentokentältä. Viiden tähden arviot asiakkailta. Ei varmaan liikaa kateellisia maanmiehiä pyörimässä jaloissa . Menisin tuonne ihan mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt parempaa lomakohdetta keksinyt?
Todella hieno hotelli omalla rannalla tunnin matkan päässä lentokentältä. Viiden tähden arviot asiakkailta. Ei varmaan liikaa kateellisia maanmiehiä pyörimässä jaloissa . Menisin tuonne ihan mielellään.
Missä? Lindoksessa jossain vai?
Miks nää lentää reittilennoilla jos rahettia kerta on 🤔 yleensä varakkailla on omat yksityiszuikkarit jolla lennellä ympäri ämpäriä .
Niin Suomessa on 20 astetta lämmintä aurinko paistaa ja yleensä enemmistö matkustaa loka marraskuussa ja tietty nythän on sikahalpaa lentää tuonne kun ei ole sesonkia . Suomalaiset on ennen käynyt tuolla nykyään on suuntana Dominikaaninen ja Meksiko , Malediivit ja Lanzarote . Italiassa saa halpaa asuntoa kuin Sisiliassa omistukseen. Meil naapurit ravaa Gambiassa .
Vauvan juorupalsta aikuisille ! Harvoin vauvat kirjoittelee .
Halvat lennot nyt kun kuuminta aikaa siellä . Siksi.
Jotkut ihmiset vaan on onnekkaita. Vappu ei ole kouluja käynyt ja ulkonäöltä tavallinen nainen. Toisaalta inspiroivaa, että siitä huolimatta saanut paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kovasti näitä vappuja, sannoja, elleneitä sun muita julkisuusluteita. He matkustelevat ja lentelevät surutta ympäri maailmaa monta kertaa vuodessa ilman minkäänlaisia tunnontuskia. Ei sureta ilmastonmuutos, ei se, että ihmisillä menee huonosti, mikään muu ei kiinnosta kuin oma itsensä ja ökyily.
Nämä öykkärit eivät tee minkäänlaisia muutoksia omaan toimintaansa esim. ilmastonmuutoksen vuoksi, ihan kuin heitä ei mikään muu koskettaisi kuin minä minä ja vielä kerran minä. Sitten he julkaisevat kuvia ökylomiltaan, esittelevät tuhansien eurojen merkkitavaroitaan, mainostavat typeriä roskatuotteita ja paistattelevat kannattajalaumansa ihailussa.
Huvittavaa on esimerkiksi se, että Sanna Marinkin valkopesee itseään ja ökyilevää toimintaansa esiintymällä Greta Thunbergin seurassa. Ensin lentelee hullun lailla ympäri maailmaa puhumassa kalliisti hinnoiteltua scheissea ja sitten tunkee itsensä ilmastoaktivistin seuraan. Voiko enää suurempaa tekopyhyyttä löytyä?
Ja ei, en todellakaan ole kateellinen, minua vain kerta kaikkiaan suututtaa tuollainen toiminta. Kun nyt ovat niin suuria vaikuttajia, voisivat vaikka näyttää parempaa esimerkkiä sille lammaslaumalle, joka heitä fanittaa.
Herran Jumala, ootko tosissaan niin yksinkertainen, et jos Vappu ei matkusta pari kertaa vuodes, maailma pelastuu.
Älkää syökö Saarioisten Välimeren kasvisSOTKU keittoa . Kaikki myrkkykatkot siellä jauhettuna. Noit kuolee niin lapsille jää kesäpaikka perinnöksi ellei velkaa . Monet myy mökit kun maksaa velkoja . Näin meilläkin oli . Mökki meni . Tosin paskalahti kertoo jotain ulosteesta . Samos ja Santorini on suosittuja kuin Kos saari . Kreeta .
Me matkustettiin ennen tuolla saaristossa niin laivoilla . Siellä on saariretkiä . Kypros on lähellä . Sielläkin oltiin. Aina aurinkoa ja lämmin ei mitään toppapukuja eikä TUULITAKKEJA .
Lasten kanssa etelän loma on paras, hyvien uintimahdollisuuksien takia. Kouluikäisen kanssa kaupunkilomat parhaita. Tai yhdistelmäloma.
Antä onko Anrev jo vankilassa tissipallon kanssa runkkaamassa. Elukka katsoo pilven reunalta hänen lomaa. 🤭🤭🤭