Vappu Pimiä lomailee Rodoksella huippuhotellissa
On kyllä ihana elämä tolla naisella. Jos mulla olis tommonen kesäpaikka, ni en malttais lähteä kyllä sieltä keskikesällä mihinkään. Nyt lomailee huippuhotellissa ja vaihtoivat loman edetessä sviittiin toiseen hotelliin. Ai miten ihanaa olis jos olisi rahnaa tuommoiseen elämäntapaan. Ei auttanut opiskelu meikäläisen kohdalla eikä Vapulla taida koulutusta edes olla. Tasan ei mee nallekarkit.
Kommentit (89)
Me otettiin kerran äkkilähtö aikana jolloin ne oli halvimmat juuri sen takia , että lähtöön oli pari päivää ja myymättömiä paikkoja . Niin 5 tähden hotelli !!! Matkalla mietittiin että mihin murjuun joudutaan . Espanjan Costa Del Solilla ja joka lähtöön uima allasta ja rantaa ja seinät peiliä ja kylpyammetta ja spa ja kuntosalit . Ja ale hintaan , odotettiin jotain tasoa 2 tähden mutta olikin 5 tähden . Ihan huippasi oikein niin hieno . Kerran taas otettiin halvat lennot ja hostellissa 3 viikkoa mihin kuului aamupala . Kaikenlaista pitää kokeilla.
Vapaamuurarit on Egyptin orjia hengellisesti kabbalassa . Tyyliin luetaan Ilmestyskirjassa se luku 11.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt parempaa lomakohdetta keksinyt?
Todella hieno hotelli omalla rannalla tunnin matkan päässä lentokentältä. Viiden tähden arviot asiakkailta. Ei varmaan liikaa kateellisia maanmiehiä pyörimässä jaloissa . Menisin tuonne ihan mielellään.
Missä? Lindoksessa jossain vai?
Näkyi olevan siellä päin.
Vierailija kirjoitti:
Niin Suomessa on 20 astetta lämmintä aurinko paistaa ja yleensä enemmistö matkustaa loka marraskuussa ja tietty nythän on sikahalpaa lentää tuonne kun ei ole sesonkia . Suomalaiset on ennen käynyt tuolla nykyään on suuntana Dominikaaninen ja Meksiko , Malediivit ja Lanzarote . Italiassa saa halpaa asuntoa kuin Sisiliassa omistukseen. Meil naapurit ravaa Gambiassa .
Missä päin maailmaa luulet Rodoksen sijaitsevan?
Siellä vois hikisenä jyystää Vappua ihan järjettömän himon vallassa!
Oon sentään Antti Luusuaniemen näköinen kundi.
4 lasta ja ylempi korkeakoulututkinto ja hyvä virka kaupungintalolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvisikö tarkemmin mikä tämä huippuhotelli oli? Haluan fiilistellä mukana Tripadvisorissa tms. alustalla.
Atrium Palace Thalasso Spa Resort And Villas
Hotellin omilla sivuilla esiintyy lapsi esittelyvideolla. Ei sinne voi aaveemamma mennä. Lapsethan vaan huutaa ja itkee ja pilaa koko loman.
Tuo Rodoksen haukkuminen on vähän tylsää. Olen itsekin haukkunut Rodosta ja Kanariansaaria, tai siis niillä reissaavia, kunnes kävin molemmissa itse.
Miksi kävit paikassa, jota olit haukkunut?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset vaan on onnekkaita. Vappu ei ole kouluja käynyt ja ulkonäöltä tavallinen nainen. Toisaalta inspiroivaa, että siitä huolimatta saanut paljon.
Hän on laittanut itsensä julkisuuteen ja toisten pilkalle alttiiksi nuoresta asti. Ei se ole onnekkuutta.
Aina kun on turistikauden ulkopuolella on lennot halpoja . Mutta on kuuminta aikaa . Ootteko huomannut että kaupoissa on naisille myynnissä sulttaanin housuja ? Hyi iljettäviä . Haaremi kulttuuri ei mitenkään sovi !!