Olen 30 ja pidän itseäni edelleen nuorena
Klubitan, teen pätkätöitä, en mielestäni näytä päivääkään yli 25v. Ei lapsia ja elämä on vapaata ,ihanaa :) en aio asettua aloille vielä vuosiin
Kommentit (31)
Hedelmällisyytesi alkaa olla jo ehtoopuolella enemmän kuin kukoistuskaudellaan...
Mieti, kun olet 60, tulet vieläkin olemaan vajaa-älyinen!
Olen 45 ja olen edelleen nuori. Työkaverit, joiden kanssa olen tehnyt töitä yli 10 vuotta, luulevat minua vähän päälle kolmikymppiseksi.
Sen siitä saa, kun elää terveellisesti.
Lapseton 45v ja pidän itseäni edelleen... :D sisäisesti nuorena.
30-v on demografisesti nuori aikuinen. Miksi ihmiset pitää 30 vuotta täyttänyttä ikäloppuna? Ei ole sen kummempi ikä kuin 29-vuotiaskaan, jota jostain syystä pidetään nuorena.
Lyhyesti: ihmiset on dillejä!
Vierailija kirjoitti:
Olen 45 ja olen edelleen nuori. Työkaverit, joiden kanssa olen tehnyt töitä yli 10 vuotta, luulevat minua vähän päälle kolmikymppiseksi.
Sen siitä saa, kun elää terveellisesti.
Olet vähän vajaa nelikymppinen.
Olen kohta 39v ja alan hiljalleen villiintyä. Elämäni kesä, ai jai jai... -mies84-
Ennen näille kerrottiin,että kannattaisi aikuistua,30 kymppinen"teini" on kyllä säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
30-v on demografisesti nuori aikuinen. Miksi ihmiset pitää 30 vuotta täyttänyttä ikäloppuna? Ei ole sen kummempi ikä kuin 29-vuotiaskaan, jota jostain syystä pidetään nuorena.
Nuori aikuinen on joku 18-25 vuotias ei todellakaan kolmekymmpinen.
Mä oon yli 40 enkä tunne itseäni vanhaksi. Klubitan, teen pätkätöitä, en mielestäni näytä päivääkään yli 20v. Lapsia on ja elämä on vapaata ,ihanaa :) en aio asettua aloille vielä vuosiin
Mies
Vierailija kirjoitti:
Mieti, kun olet 60, tulet vieläkin olemaan vajaa-älyinen!
Kokemuksesta kerrot?
Vierailija kirjoitti:
Hedelmällisyytesi alkaa olla jo ehtoopuolella enemmän kuin kukoistuskaudellaan...
Ja tätäkin faktaa vain alapeukutetaan.
Suomessa jostain syystä ajatellaan, että viimeistään 30-vuotiaana pitäisi olla omakotitalo, 2 lasta, Volvo ja kultainennoutaja.
Eipä ihme että jengi ahdistuu ja jää eläkkeelle mt-ongelmien vuoksi.
51-vuotiaana en ole enää nuori, mutten vanhakaan. Nuoruutta on riittänyt annoksina näihin päiviin asti.
En minäkään itseäni 30-vuotiaana vanhana pidä. Klubit on kyllä tylsiä, teen 90% työaikaa, lapsia ei ole eikä tule, avopuoliso on. Elämä on joskus ihan ok. En tiedä mitä aloilleen asettumisella tarkoitetaan, onko avoliitto ja työ sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori aikuinen on joku 18-25 vuotias ei todellakaan kolmekymmpinen.
Monien ihan virallisten, esim tilastokeskuksen demografisten määritelmien mukaan nuoret aikuiset ovat alle 35-vuotiaita. Tuntuu itsestäkin hassulta, mutta tuo luultavasti suhteutetaan oletettuun elinikään.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään itseäni 30-vuotiaana vanhana pidä. Klubit on kyllä tylsiä, teen 90% työaikaa, lapsia ei ole eikä tule, avopuoliso on. Elämä on joskus ihan ok. En tiedä mitä aloilleen asettumisella tarkoitetaan, onko avoliitto ja työ sitä?
70-kymppisenä sinulta kysytään,mites se elämä meni,tein töitä ja elämä oli ihan ok.No,ajatuksensa kullakin.
30 ei kyllä ole enää nuori,ei kyllä kovin vanhakaan.