Olen 30 ja pidän itseäni edelleen nuorena
Klubitan, teen pätkätöitä, en mielestäni näytä päivääkään yli 25v. Ei lapsia ja elämä on vapaata ,ihanaa :) en aio asettua aloille vielä vuosiin
Kommentit (31)
Oikeasti nuoruus päättyy n.25 v. Siihen mennessä kannattaa panostaa tosissaan.
Sittenkun on 70v niin huomaa että alle 50 v oli nuorukainen :D
Vierailija kirjoitti:
Suomessa jostain syystä ajatellaan, että viimeistään 30-vuotiaana pitäisi olla omakotitalo, 2 lasta, Volvo ja kultainennoutaja.
Eipä ihme että jengi ahdistuu ja jää eläkkeelle mt-ongelmien vuoksi.
Ei vain Suomessa. Mutta nelikymppisenä, jolla ei oo mitään noista, niin kyllä tuo on ihan suositeltava elämänkulku jos haluaa säilyttää elämänhalunsa vielä tässä iässä.
Minä olen 64 ja tuntuu, etten ole päivääkään yli 18. Ei lapsia tai vaimoa. Elämä on ihanan vapaata. En aio asettua aloilleni vielä vuosikausiin!
Riippuu siitä mihin vertaa. Kuusikymppisen mielestä olet vielä aivan nuorisolainen, viisitoistavuotiaan mielestä ikäloppu.
Kolmikymppisenä minäkin elin nuoruusvaihetta, biletin sinkkuna joka viikko. Ihan normaalia, kaikki tutyuni tekivät niin myös. Aloin seurustella vasta yli nelikymppisenä. En edes tunne ketään, joka eläisi keski-ikäistä jämähtänyttä elämää kolmikymppisenä, ehkä heitä on jossain uskonnollisissa yhteisöissä tai maaseudulla.
T. Akateeminen nainen, Hki
30 vee on aika nuori joo mutta se että itse sanoo että näyttää nuoremmalta, se kertoo jotain. Et sinä sitä itse tiedä, sorry vaan. Haluat näyttää nuoremmalta ok. Olen itse kohta 50 mutta ei mitään hajua näytänkö nuoremmalat vai vanhemmalta. Kyllä muut sen totuuden kertoo jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään itseäni 30-vuotiaana vanhana pidä. Klubit on kyllä tylsiä, teen 90% työaikaa, lapsia ei ole eikä tule, avopuoliso on. Elämä on joskus ihan ok. En tiedä mitä aloilleen asettumisella tarkoitetaan, onko avoliitto ja työ sitä?
70-kymppisenä sinulta kysytään,mites se elämä meni,tein töitä ja elämä oli ihan ok.No,ajatuksensa kullakin.
Senkun kysyvät, ei ole tarvetta selitellä jokaista elämäni yksityiskohtaa uteliaille.
Itse olen 32v, ja tykkään sanoa olevani keski-ikäinen. Kaikki aikuiset kuulijat menee siitä johonkin ikäkriisiin - parikymppiset huolestuu, että alkaako muka jo lähestyä keski-ikää, kolmekymppiset kriisiintyy että onko tosiaan keski-ikäisiä jo??? ja +40v huolestuu että jos kolmekymppinen on jo keski-ikäinen, miten vanhoja he sitten on :)
Kyllähän 30v on vielä nuori, mutta minusta mennään metsään siinä ajatuksessa, että juhliminen ja muu hauskanpito olisi vain nuoria varten, ja sitten kun vanhenee niin täytyy vakavoitua. Jos joku 60v haluaa tanssia aamuun asti, niin antaa palaa vaan!
Aloittaja ei ehkä halua lapsia ollenkaan.