Asun 32v aikuisopiskelijana New Yorkissa
Kysyttävää? Maisterin tutkinto siis työn alla. Asun 18 neliömetrin asunnossa.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea ap! Missä yliopistossa & alalla?
Tätä en halua paljastaa, koska kuka tahansa voisi helposti googlella löytää tietoni. Ei meitä suomalaisia ole täällä New Yorkissa opiskelemassa kuin muutamia, luulisin. -ap
Vai, että Nykissä on vain muutama suomalainen opiskelija.
Kerro nyt sitten miten olet voinut saada apurahaa maisterin tutkintoa varten? Saatko asumistukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä en halua paljastaa, koska kuka tahansa voisi helposti googlella löytää tietoni. Ei meitä suomalaisia ole täällä New Yorkissa opiskelemassa kuin muutamia, luulisin. -ap
Hahhah, jatka sitten satuilua. Myyrjorkissa on varmasti suomalainen jos toinenkin, jopa opiskelemassa.
Tähän en usko. Tunnen kyllä kaksi New Yorkissa ooiskelevaa finskiö, joten muita tiedän olevan. Yhdysvalloissa on opiskellut ehkä muutama sata suomalaista, joten melko harvinaista tämä on. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Why?
Miksi kukaan asuu vapaaehtoisesti New Yorkissa?
Koin Helsingin pieneksi ja vaatimattomaksi. New Yorkissa on vapauden tuntua. Toki on ruuhkaista ja matkat kaupungin sisällä vievät aikaa. Mutta se rajaton kulttuuritarjonta, kiinnostavia ihmisiä ja kaukana aggraarinen pikkusieluisuus. En edes käsittele tässä, miten paljon Yhdysvalloissa opiskelu minua kehittää -ap
Pieni ja vaatimaton maistuu, kun on riittävästä nähnyt maailmaa.
Nauti nyt ja avara mieltäsi. Pikkusieluisuutta löytyy kaikkialta, etenkin siltä taholta, joka ottaa asian puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten maisteriopintoihin voi saada apurahaa? En usko. Trolli olet
On paljon tahoja, jotka tukevat uikomailla opiskelua apurahoin. Esim. Saara ja Björn Wahlroosin säätiö. Itse sain apurahani toiselta taholta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt sitten miten olet voinut saada apurahaa maisterin tutkintoa varten? Saatko asumistukea?
Voit katsoa ihan itse Kelan sivuilta ulkomaille maksettavat opintotuet.
Mikä sinun mielestäsi estää apurahan saamisen maisterin tutkintoon? Apurahoja on vaikka kuinka paljon haettavana ulkomailla maisteriksi opiskeleville. Yhdistykset, säätiöt sun muut kannattaa katsastaa.
- ohis
Otako Helena Koivun luoksesi asumaan? Hän tarvitsisi myös jenkeistä asunnon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten maisteriopintoihin voi saada apurahaa? En usko. Trolli olet
On paljon tahoja, jotka tukevat uikomailla opiskelua apurahoin. Esim. Saara ja Björn Wahlroosin säätiö. Itse sain apurahani toiselta taholta. -ap
Ai nii svenska talande bätrefolkilla näitä säätiöitä onkin. Mulla oli yks suomenruotsalainen kaveri, joka sai asua opintojensa aikana linnassa. Jep suhteilla sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinun mielestäsi estää apurahan saamisen maisterin tutkintoon? Apurahoja on vaikka kuinka paljon haettavana ulkomailla maisteriksi opiskeleville. Yhdistykset, säätiöt sun muut kannattaa katsastaa.
- ohis
Juu tientenkin jos on suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai, että Nykissä on vain muutama suomalainen opiskelija.
Aloittaja valehtelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, jatka sitten satuilua. Myyrjorkissa on varmasti suomalainen jos toinenkin, jopa opiskelemassa.
Tähän en usko. Tunnen kyllä kaksi New Yorkissa ooiskelevaa finskiö, joten muita tiedän olevan. Yhdysvalloissa on opiskellut ehkä muutama sata suomalaista, joten melko harvinaista tämä on. -ap
Jopa mulla on LÄHIPIIRISSÄ neljä. Vaihto-opiskelijat jos lasketaan mukaan, vähintään tuplat.
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten
Sitä sitten, että ei kannata tulla sanomaan, että lähtökohdat ei merkitsisi mitään elämässä pärjäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ohis
Ei tartte mitään suhteita saadakseen apurahan. On useita tahoja, joilta voi suomalaiset hakea apurahaa ulkomailla suoritettaviin opintoihin ja niitä jaetaan hakemusten perusteella.
AP on Pielavedellä asuva työtön persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ohis
Ei tartte mitään suhteita saadakseen apurahan. On useita tahoja, joilta voi suomalaiset hakea apurahaa ulkomailla suoritettaviin opintoihin ja niitä jaetaan hakemusten perusteella.
No annappa esimerkkejä tahoista, joista ihan aidon oikeasti tavallinen suomalainen ja suomenkielinen ilman suhteita voi saada apurahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa mulla on LÄHIPIIRISSÄ neljä. Vaihto-opiskelijat jos lasketaan mukaan, vähintään tuplat.
Joopajoo ihan varmaan.
Koin Helsingin pieneksi ja vaatimattomaksi. New Yorkissa on vapauden tuntua. Toki on ruuhkaista ja matkat kaupungin sisällä vievät aikaa. Mutta se rajaton kulttuuritarjonta, kiinnostavia ihmisiä ja kaukana aggraarinen pikkusieluisuus. En edes käsittele tässä, miten paljon Yhdysvalloissa opiskelu minua kehittää -ap