Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies huolehtimaan hygieniastaan

Vierailija
29.06.2024 |

Ensin ajattelin otsikoksi " voiko miehen jättää, jos ei pese edes käsiään wc-käynnin jälkeen?".

Tämä kertonee ongelman ytimen. Olen ihan kypsä ja asia häiritsee kovasti. Olen yrittänyt jutella hyvällä ja pahalla tästä. Ei auta. 

Ei siis edes pese käsiään, kun käy isommalla tarpeella vessassa. Suihkut on pikaista huuhtelua 2-3 krt viikossa. Hammasharja käy suussa korkeintaan aamuisin. Ja tämä possuilu menee koko ajan pahemmaksi. Omasta mielestään Ei ole mitään ongelmaa ja minä turhaa nillitän. 

Onko hyviä neuvoja? 

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi yök. Pystytkö edes seksiin miehen kanssa?

Pystyn, mutta vain likaiseen seksiin.

Vierailija
22/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provojahan nämä mies sitä ja tätä on

Kunpa vaan olisivatkin.

Ap:lle, kyllä mies kiinnostuu hygieniasta siinä vaiheessa, kun sinä lähdet ja pitäisi uusi nainen löytää. Tokihan se ei ole pysyvä tila, eli porsastelu jatkuu heti kun tilaisuus sallii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti naida se apukoulun suulain tarkkispoika. Hampaita ja käsiään pesevä kilttipoika jäi lehdelle soittelemaan. 

Vierailija
24/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa. Seksiä ei luonnollisesti ole. Jaksoi sitä aikansa ihmetellä. Nyt ei enää.

Ja sitten tämä ruokapuoli. Tottakai kaivelee syötävää kaapista näillä käsillä myös. Ennen ruoan laittoa ei pese ellei käske. 

Olen yrittänyt nimenomaan selittää, että levittää pöpöjä näin ympäriinsä. Kaikkein pahinta oli, kun perusteli ettei käsiä tarvitse pestä wc-käynnin jälkeen, koska käyttää paperia pyyhkiessään!

Ja tämä on aivan totta joka sana.

Vierailija
25/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on päässyt intiimietäisyydelle, vaikka ei peseydy kunnolla, niin miksi hän peseytyisi kunnolla? Kaikkihan sujuu ilman kunnon pesuakin.

Vierailija
26/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei voi muuttaa jos toinen on päättänyt olla välittämättä hygieniastaan. Sinun täytyy päättää jäätkö suhteeseen jos mikään ei muutu vai eroatko ja etsit kumppanin, jolle tämä on yhtä tärkeä asia vai oletko mieluummin sinkku.

Vierailija
27/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatti naida se apukoulun suulain tarkkispoika. Hampaita ja käsiään pesevä kilttipoika jäi lehdelle soittelemaan. 

Mulla se törkypossu opiskeli yliopistossa. Oikein kiltin näköinen ja pahan hajuinen. 

Vierailija
28/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta seksi, pussailut, halailut. Muuta toiseen huoneeseen nukkumaan. Toimii. 

Vierailija
29/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa. Seksiä ei luonnollisesti ole. Jaksoi sitä aikansa ihmetellä. Nyt ei enää.

Ja sitten tämä ruokapuoli. Tottakai kaivelee syötävää kaapista näillä käsillä myös. Ennen ruoan laittoa ei pese ellei käske. 

Olen yrittänyt nimenomaan selittää, että levittää pöpöjä näin ympäriinsä. Kaikkein pahinta oli, kun perusteli ettei käsiä tarvitse pestä wc-käynnin jälkeen, koska käyttää paperia pyyhkiessään!

Eli ei osaa edes pestä peppuaan. Paperilla ei tule puhdasta.

Vierailija
30/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valista sitä miestä, että paperi on huokoista materiaalia ja ettei niitä mikroskooppisen pieniä pöpöjä näe silmillään, jos niitä pääsee paperin läpi sormiin.

Lisäksi kädet voi osua johonkin, kun pyyhkii. Olin joskus kampaajalla, joka kävi vessassa siinä homman välissä. Kun hän tuli vessakäynnin jälkeen lähelleni, haistoin hänen käsivarrestaan, että oli tosiaankin vessassa ollut. Oli käsivarsi osunut jonnekin hanuriin, eikä hänellä ollut vissiin tullut mieleenkään pestä kuin kädet. Ja että hajua oli käsivarressakin.

Vierailija
31/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se käsienpesu on niin vaikeaa, niin jätä se sika.

Vierailija
32/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on käsittämättömän yleistä. Te miehet, joille itsellenne puhtaus on tärkeää, ette ilmeisesti usko. Usein tähän tuntuu liittyvän ideologiaa, että iho kuluu jos sitö pestään tms.

Ehkä vastaavaa löytyy naisistakin? 

Vierailija
33/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytää älykäs nainen ?

Mission Impossible!

Vierailija
34/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä miksi edelleen olet miehen kanssa? 

Vierailija
35/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytää älykäs nainen ?

Mission Impossible!

Meknikö paskiaisella tunteisiin? 😂

Vierailija
36/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pelimiehet eivät pese käsiään ennen kuin koskee naiseen. On tultu suoraan ulkoa sisälle autonratista, kosketeltu hissit ja käytävän kaiteet, likaisia avaimia ja oltu ehkä pikaruokapaikassa. Suoraan sitten sorkkimaan naisparkaa. Yök. Tuli takavuosilta mieleen, kun aloin oikein miettiä joidenkin miesten elintapaa ja sitä heidän kuviota naisten kanssa. Sitten ihmetellään miksi naisilla on kaikki tulehdukset.

Vierailija
37/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provojahan nämä mies sitä ja tätä on

Ei välttämättä ole! Ex-avokki oli samaa osastoa. Hampaat kyllä pesi, mutta suihkussa ei ollut tarvetta käydä. Vasta yhteen muuton jälkeen selvisi, ettei pese käsiään vessassa käynnin jälkeen. Heillä "kotona" kukaan muukaan ei kuulemma pessyt käsiään, eikä voinut käsittää miksi niin pitäisi tehdä. 

Paras oli, kun neljän kuukauden kesäduuni loppui. Toi pestäväksi kalsarit, joita oli käyttänyt  joka päivä. Duunikalsareita ei ex-n mukaan tarvinnut vaihtaa puhtaisiin kertaakaan. 

Jätin kyseisen possun, tosin siivottomuus ei ollut ainoa syy eroomme.

Tuollaisille miehille pitäisi tehdä vanhan ajan lokerikko, jonne taskuihin mahtuisivat päivän puhtaat kalsarit, aluspaita ja sukat. Sitten taskun päälle vaikka tekstiilitussilla viikonpäivä. Sen jälkeen ukaasi, että tapahtuu kauheita jos eivät alusvaatteet ala päivittäin vaihtua.

Vierailija
38/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen ystävä. Ei pese juuri koskaan käsiään. Koskettelee bussin nappuloita, hissin nappuloita, metron wc:ssä käy. Istuu tuolla wc:ssä luonnollisesti suoraan kusisen istuinrenkaan päälle. Kotiin tultuaan ei pese käsiään. Suoraan jääkaapille, kun ostokset on ensin käyneet likaisen lattian kautta, missä on tallustellut näillä wc-kengillään. Lattian siivousliinan käsittelyn jälkeen jääkaapille pesemättä käsiään ja tämä siivousliina laitetaan tiskipöydälle. Olen pyytänyt pesemään käsiään, mutta olen hänen mielestään neuroottinen.

Vierailija
39/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole provo.

Kun tapasimme yli 10 v. sitten, hän oli komea ja siisti. Piti itsestään hyvää huolta ja myös kodin siisteydestä. Muutos ikävämpään on tapahtunut n. 3 vuoden kuluessa.

Mies on laiskistunut satsaamaan itseensä ja myös parisuhteeseen. Olet hänelle itsestäänselvyys. Ei hyvältä näytä tulevaisuuden suhteen. 

Vierailija
40/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä miksi edelleen olet miehen kanssa? 

Hyvin yksinkertainen vastaus. Meillä on yhteistä omaisuutta ja mies hyvätuloinen. Minulla on keskinkertaiset tulot, mutta eron tullessa (avoliitossa) elintasoni laskee huomattavasti silti. Mutta alan silti kallistumaan eron puolelle, koska nyt tajuan, että eihän tällainen käytös mieheltä ole millään tavalla normaalia. Ja elämänlaatu nytkin on mitä on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän