Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies huolehtimaan hygieniastaan

Vierailija
29.06.2024 |

Ensin ajattelin otsikoksi " voiko miehen jättää, jos ei pese edes käsiään wc-käynnin jälkeen?".

Tämä kertonee ongelman ytimen. Olen ihan kypsä ja asia häiritsee kovasti. Olen yrittänyt jutella hyvällä ja pahalla tästä. Ei auta. 

Ei siis edes pese käsiään, kun käy isommalla tarpeella vessassa. Suihkut on pikaista huuhtelua 2-3 krt viikossa. Hammasharja käy suussa korkeintaan aamuisin. Ja tämä possuilu menee koko ajan pahemmaksi. Omasta mielestään Ei ole mitään ongelmaa ja minä turhaa nillitän. 

Onko hyviä neuvoja? 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on käsittämättömän yleistä. Te miehet, joille itsellenne puhtaus on tärkeää, ette ilmeisesti usko. Usein tähän tuntuu liittyvän ideologiaa, että iho kuluu jos sitö pestään tms.

Ehkä vastaavaa löytyy naisistakin? 

Aiheesta on tehty  pienimuotoisia tutkimuksia miesten yleisissä vessoissa. Niiden mukaan osa miehistä ei tosiaan pese käsiään pisulla tai pöntöllä käytyään. Jossain oli kokeiltu kiinnittää lavuaarin yläpuolelle tarra, jossa on silmän kuva. Tämä muistutus sai jotkut miehet pesemään käsiä ahkerammin.  Psykologinen vaikutus eli tunne, että joku pitää heitä silmällä.

Vierailija
62/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se haiseva mies. Minun mies käy joka päivä suihkussa ja pesee käsiä aina. Vessassa on aina kolme saippua purkkia esillä ja mies kyllä pesee käsiä aina. En olisi miehen kanssa jonka hygienia olisi huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies tekee ns. "kuivapesun". Ei käy suihkussa kuin ehkä kahdesti viikossa. Hikilenkin jälkeen ainoastaan kuivaa itsensä pyyhkeeseen. Aika tujut tuoksut on.

Hajut varmaankin eikä tuoksut.

Vierailija
64/64 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Ja kuinka vähän te itseänne oikein arvostatte? Jos mies ei oma-aloitteisesti pese käsiään ulkoatullessa ja ennen ruoanlaittoa (ja tietty vessassa käynnin jälkeen), ei tule jatkoa minun kanssani. Jos yleiseen hygieniaan liittyvät tavat eivät ole itsestään selvyys, niin en ala niitä aikuiselle opettamaan ja vahtimaan, ja tuskinpa siihen edes alkaisivatkaan, vaan luistaisivat aina kun en näe. En halua elää missään bakteeripesässä. Noita ukkojanne ei saisi edes päästää julkisille paikoille levittämään tauteja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan