Tuntuuko musta vaan, vai onko nykyään melkein kaikilla miehillä karvaa naamassa? Missä siistit ja sileäksi ajellut miehet?
Ja olenko mä ainoa, joka preferoi clean shaven -lookia?
Kommentit (101)
Eiköhän niitä homoja löydy nallebaarista.
Ne on kaikki olleet juuri laitoshoidossa jossa ei ole ollut mahdollista parranajoon.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän niitä homoja löydy nallebaarista.
Nalle-homot ne vasta karvanaamoja ovatkin!
Vierailija kirjoitti:
etkö pidä edes sängestä?
Hyi en.
Spurguparta on niin nätti, sateenkaariväki tykkää.
Itsellä se on sellainen että tuntuu hyvältä hyväillä ajatellessa.Harvemmin sitä partaa toisen mieliksi kasvatetaan. Kehorauhaa kaikille,kiitos. M30
Enpä osaa sanoa. Itse pidän miehistä joilla sänkeä, viikset, partaa. Täytyypä ihmisten ilmoilla ollessa kattoa miehiä tarkemmin. Nyt en oo viittiny.
Mulla oli joskus poikakaveri, jolla oli partaa. Kerran suudeltiin vähän pidemmän kaavan mukaan. Mulla hankautui iho suun ympäriltä. Meni todella pahan näköiseksi. Seuraavana päivänäkin iho oli punainen.
Ei ikinä enää karvanaamoja minulle.
Minulla on aika heikkoa tuo parrankasvu. Mielelläni ajelen vähätkin villat pois, mutta se ärsyttää ihoa, partahöylät maksavat ja onhan siitä vähän vaivaakin.
Käytännössä höyläilen sitten noin 2krt viikossa naaman sileäksi. Kyllähän se alkaa ns. kolmantena päivänä olla jo aika epäsiisti, mutta tällaisella kompromissilla olen mennyt, kun ei ole esim. työn puolesta tarvetta olla edustavan näköinen.
Kalliita ne gillettin terät. 30 e maksaa paketti. Mun on pakko säästää teriä ja ajan kerran viikossa naaman sileeksi.
3 päivän aikana tulee ankea sänki.
Mulla ei ole koskaan parrankasvu ollut kasvattamisen arvoista joten sheivaan ne pois joka päivä.
M38
Paljaaksi ajeltu naama tuo pikkupojat mieleen eikö niin. Karvoitushan on luonnollista.
Missäpäin ne transvestiitit nykyään pörii. Pitäis kysellä joltain kamillalta vai mikä se pophomo nyt olikaan.
Vierailija kirjoitti:
etkö pidä edes sängestä?
Pidän muslimeista, joilla parta tunkee sepaluksesta ja munakarvat kauluksesta.
Vierailija kirjoitti:
Paljaaksi ajeltu naama tuo pikkupojat mieleen eikö niin. Karvoitushan on luonnollista.
Mun suku tuli Suomeen sisällissodan aikana punaisten puolelle tappelemaan. Olen siis osittain kanukki ja mussa on amerikan alkuperäiskansan geenejä. Ei kasva parta juurikaan.
Näytän kyllä myös ikäistäni nuoremmalta vielä viisikymppiseäkin. Monet luulee että olen noin 38v. Tähän on myös varmasti syynä etten toleroi kauheasti alkoholiakaan ja en ole käyttänyt alkoholia elämäni aikana juurikaan niitä kokeilukertoja lukuunottamatta.
Itse ainakin ajan sileäksi ja ainakin täälläpäin Suomea se näyttäisi olevan varsin yleistä. Joko susta tuntuu siltä tai asut alueella jossa miehet ei aja sileäksi.
Kaikilta ei lähde kokonaan sileäksi ajamalla.
.