Tuntuuko musta vaan, vai onko nykyään melkein kaikilla miehillä karvaa naamassa? Missä siistit ja sileäksi ajellut miehet?
Ja olenko mä ainoa, joka preferoi clean shaven -lookia?
Kommentit (101)
Parran voi pitää siistinä. En puhu pitkästä parrasta.
Vierailija kirjoitti:
Kalliita ne gillettin terät. 30 e maksaa paketti. Mun on pakko säästää teriä ja ajan kerran viikossa naaman sileeksi.
3 päivän aikana tulee ankea sänki.
Naiset ostaa noitaa Gillettejä, koska ne on parempia ja halvempia verrattuna naisille suunnattuihin sheivereihin.
Nykyään kadut on täynnä näitä törkyturpia. Naamat likaisena piikikkäine kuljetaan. Osalla on sipulirenkaita parrassaan ja jokunen katkarapukin sieltä pilkistää. Ilmeisesti pitsasta hypännyt päiväunillle pehmeään tutumaan.
kräppiipols.
Olispa pelkkä parrankasvu mutta kun kasvaa rintakarvat ja vielä selkäkin on ihan villamattona, uimahallissa kun käy niin voi sitä mammojen tuijotusta, itselle riittäisi vähempikin. Kerran yhden baarimirkun kanssa mentiin saunaan ja häntä alkoi arvelluttamaan, että mihinkähän nyt tällä kertaa tuli lähteneeksi, no ei hätiä mitään, tuli vielä toisenkin kerran:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalliita ne gillettin terät. 30 e maksaa paketti. Mun on pakko säästää teriä ja ajan kerran viikossa naaman sileeksi.
Naiset ostaa noitaa Gillettejä, koska ne on parempia ja halvempia verrattuna naisille suunnattuihin sheivereihin.
Kallista metallia mielestäni.
Nytkö täällä ei ole enää karvarauhaakaan!
Sileäksi ajeltu miehen naama on karsea.
Parta vanhentaa miehen. Tulee auttamatta 10-20v ikää lisää naamaan.
Miksi haluatte näyttää vanhalta ukolta tai rähjäiseltä pummilta?
Sänki tuo hyvin epäsiistin habituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
etkö pidä edes sängestä?
Pidän muslimeista, joilla parta tunkee sepaluksesta ja munakarvat kauluksesta.
Kuulostaa Iranin ajatollahilta. Niillä on varmaan metrin mittaiset perskarvatkin.
Vierailija kirjoitti:
Sileäksi ajeltu miehen naama on karsea.
Nuorekkuus ei ole muotia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole koskaan parrankasvu ollut kasvattamisen arvoista joten sheivaan ne pois joka päivä.
M38
Muistan isälläni olleen näkyvä musta sänki töistä palatessaan. Aamulla oli ajanut partansa. Joutui ajamaan kahdesti päivässä äitini vaatiessa.
Tuntuuko musta vaan, vai onko nykyään melkein kaikilla naisilla karvaa alapäässä? Missä siistit ja sileäksi ajellut naiset?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilta ei lähde kokonaan sileäksi ajamalla.
Miten niin ei lähde?
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä saa Cien-merkkisiä yhtä hyviä teriä paljon halvemmalla. Ja ihan hyvä ja halpa on myös Pirkka viisiteräinen. Ja jos pakko on ostaa Gilletteä, voi ostaa säästöpakkauksen halvalla Normalista.
Minusta taas tuntuu että liikaa on sileäksi ajettuja, karvalliset on komeampia.
Onneksi me saadaan ihan itse valita
30v+ miehellä parrassa harmaata, just 🤮
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko musta vaan, vai onko nykyään melkein kaikilla naisilla karvaa alapäässä? Missä siistit ja sileäksi ajellut naiset?
Miksi miehet ei poista alapään karvoja? Eikä kainaloista. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Olispa pelkkä parrankasvu mutta kun kasvaa rintakarvat ja vielä selkäkin on ihan villamattona, uimahallissa kun käy niin voi sitä mammojen tuijotusta, itselle riittäisi vähempikin. Kerran yhden baarimirkun kanssa mentiin saunaan ja häntä alkoi arvelluttamaan, että mihinkähän nyt tällä kertaa tuli lähteneeksi, no ei hätiä mitään, tuli vielä toisenkin kerran:)
Karvaiselle iholle on hankalaa levittää aurinkovoidetta. Olen nähnyt.
Weird flex but ok