Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako joku sanoa miksi tinder sekoilee

Vierailija
29.06.2024 |

Oon rajannu haun 100km päähän mutta saan jatkuvasti vain Helsingissä, Turussa tai Tampereella asuvia naisia eholle. Välillä tulee jostain Thaimaasta ja Vietnamistakin eholle. 

Jos tinder näyttää mulle vain noin kaukana asuvia niin näytetäänkö munki profiilia vain jossain muualla asuville?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan osaa käyttää mutta miten osaisitkaan kun oot mies. Mä saan joka päivä tykkäyksiä ihan tästä samasta kaupunginosasta niin ei tarvi edes kotoa poistua jos panettaa.

Vierailija
2/17 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Kertokaas joku joka tietää mistä tää johtuu?

Vierailija
4/17 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu

Vierailija
5/17 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niitä, jotka ovat sinusta tykänneet. Ja etäisyysrajaus ei toimi molempiin suuntiin samalla tavalla kuin ikärajaus. Näyt siis äärettömän etäisyyden päähän, mutta et "väärän ikäisille".

Vierailija
6/17 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maksullista versiota käyttävä voi vierailla ihan missä vaan kaupungissa ja antaa siellä oleville käyttäjille tykkäyksiä vaikka oikeasti olisi toisella puolella maapalloa.

Vierailija
7/17 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksei näy ketään ton määritellyn etäisyyden sisällä?

Vierailija
8/17 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Piilotin itseni, mutta yhä väittää, että uusia tykkäyksiä tulisi. Miten voi tulla, kun ei pitäisi näkyä missään? Vai onko tämä pelkkää mainostusta, että ottaisin maksullisen version. 

Vierailija
9/17 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mäkin oon koko viikon miettiny. Esim. Alle 30 km säteellä ei ole muka ketään ja sit kun lisään etäisyyttä, niin onkin vaikka kuinka monta käyttäjää jopa alle kilometrin päässä. 

Vierailija
10/17 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin olet itsesi määrittänyt (suunnilleen)? Voi olla, että jos jossain takapajupaikassa ei ole ketään, niin näyttää siksi kaikki.

Vierailija
11/17 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mäkin oon koko viikon miettiny. Esim. Alle 30 km säteellä ei ole muka ketään ja sit kun lisään etäisyyttä, niin onkin vaikka kuinka monta käyttäjää jopa alle kilometrin päässä. 

Täällä sama. Tinderin toiminta on mennyt koko ajan huonommaksi ja huonommaksi. Kaikki uudet ominaisuudet olleet huononnuksia ja profiileita ei meinaa saada usein edes auki. Ja niissä "mitkä fibat" -osioissa ei saakaan auki. Tee siinä sitten joku päätös.

Vierailija
12/17 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin olet itsesi määrittänyt (suunnilleen)? Voi olla, että jos jossain takapajupaikassa ei ole ketään, niin näyttää siksi kaikki.

100 km säteellä itsetäni ja liikun Oulun seudulla väliä Kempele - Ritaharju eli kyllä täällä ihmisiä pitäisi olla.

Vierailija
13/17 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan todella huonotasoisia naisia tinderissä. Ei voi oikein laittaa osumia naisille koska eivät ole kauniita.

Vierailija
14/17 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan todella huonotasoisia naisia tinderissä. Ei voi oikein laittaa osumia naisille koska eivät ole kauniita.

Ja tämä liittyy asiaan miten?

Vierailija
15/17 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Piilotin itseni, mutta yhä väittää, että uusia tykkäyksiä tulisi. Miten voi tulla, kun ei pitäisi näkyä missään? Vai onko tämä pelkkää mainostusta, että ottaisin maksullisen version. 

Itselläni oli tuo sama yhdessä deittisovelluksessa. Olin pitänyt profiilin piilossa jo pitkään, mutta silti silloin tällöin kilahti ilmoitus uudesta tykkäyksestä. 

Vierailija
16/17 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli tuo sama yhdessä deittisovelluksessa. Olin pitänyt profiilin piilossa jo pitkään, mutta silti silloin tällöin kilahti ilmoitus uudesta tykkäyksestä. 

No kivat teille. ITe toitotan profiiliani joka suuntaan enkä oo saanu tykkäyksen tykkäystä viimiseen 3 vuoteen.

M41

Vierailija
17/17 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle näytettiin joinakin päivinä vaan pääkaupungin ihmisiä. Ja etäisyys näiden henkilöiden kohdalla oli n.1 km vaikka oikeasti sen pitäisi olla satoja kilometrejä. Epäilen, että Tinderin tai puhelimen sijainti näyttää väärin.

En usko, että ne kaikki miehet olisivat vaihtaneet sijaintiaan, vaan minut oli jostain syystä siirretty pääkaupunkiin.