Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaivaako naisia kun seksikerrat lasketaan miehen orgasmeissa?

Vierailija
29.06.2024 |

Kolme kertaa seksiä = mies tuli 3 kertaa.

Pura tuntojasi tässä.

Kommentit (158)

Vierailija
121/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän tää yksi ottaa Paten jutut niin kovin henkilökohtaisesti loukkaavina että pitää räyhätä keskustelut tukkoon? On kolahtanut kovaa kohdilleen jossain kohti?

En ota henkilökohtaisesti. Siihen ei ole mitään tarvetta.

Sen sijaan olen kyllästynyt Paten aina samoihin juttuihin lähes joka ketjussa. Aiheesta riippumatta. Kaikki täällä tietää jo riittävällä tarkkuudella Paten ja sen mankelipillun sukupuolielämän. Siihen ei ole tullut mitään uusia päivityksiä enää vähään aikaan. Pappa puhuu monesti naisista, vaikka sillä ei minkään valtakunnan kokemusta naisista. Ainoastaan yhdestä ja sen perusteella tulee sitten neuvomaan muita. Sitten kun tuolta ukolta kysyy oikeasti jotain, niin saako vastausta. Ei ikinä eikä mihinkään. Pelkkää samaa, jo sataan kertaan luettua jorinaa. Tässä ketjussa joku kysyi, e

Mulla on papparainen sulle nyt muutama kysymys, johon toivoisin saavani vastauksen. Ja väärinkäsitysten välttämiseksi, niin en ole sama henkilö, jota täällä jonnettelet. Olen vaan toinen, joka on hiukan kyllästynyt juttuihisi.

Nyt niihin kysymyksiin.

1. Mistä kumpuaa tarve kertoa kaikki samat asiat uudestaan ja uudestaan?

2. Miksi sun on niin vaikeaa vastaanottaa kritiikkiä?

3. Tietääkö vaimosi mitä touhuilet tällä palstalla?

Vierailija
122/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän tää yksi ottaa Paten jutut niin kovin henkilökohtaisesti loukkaavina että pitää räyhätä keskustelut tukkoon? On kolahtanut kovaa kohdilleen jossain kohti?

En ota henkilökohtaisesti. Siihen ei ole mitään tarvetta.

Sen sijaan olen kyllästynyt Paten aina samoihin juttuihin lähes joka ketjussa. Aiheesta riippumatta. Kaikki täällä tietää jo riittävällä tarkkuudella Paten ja sen mankelipillun sukupuolielämän. Siihen ei ole tullut mitään uusia päivityksiä enää vähään aikaan. Pappa puhuu monesti naisista, vaikka sillä ei minkään valtakunnan kokemusta naisista. Ainoastaan yhdestä ja sen perusteella tulee sitten neuvomaan muita. Sitten kun tuolta ukolta kysyy oikeasti jotain, niin saako vastausta. Ei ikinä eikä mihinkään. Pelkkää samaa, jo sataan ker

Taisi Patelle lorahtaa kurat pöksyihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Miten tämä suunsoitto liittyy taas aiheeseen, ei mitenkään. Aina sama juttu. 

Vierailija
124/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Miten tämä suunsoitto liittyy taas aiheeseen, ei mitenkään. Aina sama juttu. 

Esitin sulle papparainen kolme aika selvää kysymystä. Tämä ei ole mitään suunsoittoa. Sun kommentti sen sijaan on. Meinaatko korvat luimussa luikkia piiloon?

Tulen esittämään nää samat kysymykset johonkin toiseen ketjuun, jos et tässä vastaa. Katellaan kuinka monesti pitää kysyä, jotta saa vastauksia kysymyksiin. Voin tietty tehdä ihan oman aloituksenkin sulle, jos sitä haluat?

Vierailija
125/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sun juttusi sitten liittyvät aloituksiin. Aina sama juttu.

Vierailija
126/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin aiemmin Patelle, että lopetataan molemmat tää jauhaminen. Arvaatko miten siinä kävi? Mulle ei kukaan tule sanomaan, mitä saan kirjoittaa... Kai mullakin sitten on ihan sama oikeus jauhaa samoja juttujani. Jos mun kommenttini ärsyttää sua, jätä ne lukematta ja jatka eteenpäin. Luet vaan Paten joviaalit jorinat.

Eli jos teet itse sen mistä toista syytät, se on ihan eri asia?

No niinhän se onkin, koska samojen juttujen jauhaminen on asia erikseen, mutta vain sinä hyökkäät yksittäisen henkilön kimppuun.

Vierailija
127/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitin sulle papparainen kolme aika selvää kysymystä. Tämä ei ole mitään suunsoittoa. Sun kommentti sen sijaan on. Meinaatko korvat luimussa luikkia piiloon?

Tulen esittämään nää samat kysymykset johonkin toiseen ketjuun, jos et tässä vastaa. Katellaan kuinka monesti pitää kysyä, jotta saa vastauksia kysymyksiin. Voin tietty tehdä ihan oman aloituksenkin sulle, jos sitä haluat?

Mistä lähtien perätön henkilöjohtaisuuksiin menevä haukkuminen on kritiikkiä?? 

Jos sanon sua tietämättömäksi m-lkuksi niin onko sekin kritiikkiä. Toki siinä on toinen puoli totta jos ei ymmärrä mitä fyysisiä edellytyksiä pitää toteutua että pillu on vastaanottavainen yhdynnässä. 

Saat mun puolesta kysyä kuinka usein tahansa, mitä v.ttua ne sulle kuuluu. Otan kantaa keskusteluihin kun katson aiheelliseksi, halusit tai et. Ei ole pakko sinunkaan lukea.

Vierailija
128/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotin aiemmin Patelle, että lopetataan molemmat tää jauhaminen. Arvaatko miten siinä kävi? Mulle ei kukaan tule sanomaan, mitä saan kirjoittaa... Kai mullakin sitten on ihan sama oikeus jauhaa samoja juttujani. Jos mun kommenttini ärsyttää sua, jätä ne lukematta ja jatka eteenpäin. Luet vaan Paten joviaalit jorinat.

Eli jos teet itse sen mistä toista syytät, se on ihan eri asia?

No niinhän se onkin, koska samojen juttujen jauhaminen on asia erikseen, mutta vain sinä hyökkäät yksittäisen henkilön kimppuun.

Uskallatko lyödä vetoa siitä, että Pateen kyllästyneitä on enemmän kuin vain yksi?

Vierailija
129/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIkä sua oikein vaivaa??? Ei täällä kukaan ole velvollinen sun kysymyksiisi vastaamaan, mikä yleinen syyttäjä oikein luulet olevasi. 

Lopeta jo.

Vierailija
130/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallatko lyödä vetoa siitä, että Pateen kyllästyneitä on enemmän kuin vain yksi?

Entäs sitten, niin on sinuunkin kyllästyneitä. Lopeta jo.

Vierailija
131/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanon sua tietämättömäksi m-lkuksi niin onko sekin kritiikkiä. Toki siinä on toinen puoli totta jos ei ymmärrä mitä fyysisiä edellytyksiä pitää toteutua että pillu on vastaanottavainen yhdyn

Niin kun minä jo aiemmin mainitsin, niin en ole se henkilö jota täällä jonnettelet. Menikö tuo kohta sulta nyt ohi?

Asia on mulle selvä. Et uskalla etkä kykene vastaamaan sulle esitettyihin kysymyksiin. Ihan niin kun täällä jo kirjoitettiinkin. Jatka vaan provoiluasi. Mutta kaiken sen v.ttuilun minkä saat, olet täysin myös ansainnut.

Miten muuten ne keskustelut, missä vastailet vaimosi puolesta. Eikö olisi kaikille reilumpaa, jos vaimosi itse vastaisi. Mutta sehän ei taidakkaan tietää sun harrastuksestasi yhtään mitään?

Vierailija
132/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIkä sua oikein vaivaa??? Ei täällä kukaan ole velvollinen sun kysymyksiisi vastaamaan, mikä yleinen syyttäjä oikein luulet olevasi. 

Lopeta jo.

Uli uli. Siirry seuraavaan ketjuun tai liputa ketju ulos.

Haluaisin vaan yrittää ymmärtää tuota papparaista ja mikä ihme ajaa sen kirjoittelemaan samoja asioita kerta toisen perään. Mutta arvoitukseksihan se tulee jäämään.

Vierailija
133/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on mulle selvä. Et uskalla etkä kykene vastaamaan sulle esitettyihin kysymyksiin. Ihan niin kun täällä jo kirjoitettiinkin. Jatka vaan provoiluasi. Mutta kaiken sen v.ttuilun minkä saat, olet täysin myös ansainnut.

Kyllä on joku todella ottanut osumaa herkkään kipupisteeseen....

Vierailija
134/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vähän vaivaa että miehillä on pakkomielle orgasmiin.

No orgasmi nyt vaan kuuluu onnistuneeseen seksiin. Minä en ainakaan halua seksiä ilman orgasmia.

Vierailija
135/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli. Siirry seuraavaan ketjuun tai liputa ketju ulos.

Haluaisin vaan yrittää ymmärtää tuota papparaista ja mikä ihme ajaa sen kirjoittelemaan samoja asioita kerta toisen perään. Mutta arvoitukseksihan se tulee jäämään.

Mikset itse noudata omaa ohjettasi jos koet jonkun kirjoittelun niin vääräksi, vaan mieluummin vikiset loputtomiin samaa virttä?

Vierailija
136/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole se jonne, enkä suurin paten loukkaaja, mutta mäkin olen pariin kertaan pyytänyt patelta jotain muuta, kuin sitä samaa, joka kerta itseään toistavaa levyä. Olisi kiva kuulla häneltä empatian kautta lähestyvää kirjoittamista ihmisten ongelmiin ja kysymyksiin. Tai jotain ihan uutta hänen ilmeisesti kukoistavasta parisuhde-elämästä. 

Vierailija
137/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole se jonne, enkä suurin paten loukkaaja, mutta mäkin olen pariin kertaan pyytänyt patelta jotain muuta, kuin sitä samaa, joka kerta itseään toistavaa levyä. Olisi kiva kuulla häneltä empatian kautta lähestyvää kirjoittamista ihmisten ongelmiin ja kysymyksiin. Tai jotain ihan uutta hänen ilmeisesti kukoistavasta parisuhde-elämästä. 

Word!!!

Vierailija
138/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanon sua tietämättömäksi m-lkuksi niin onko sekin kritiikkiä. Toki siinä on toinen puoli totta jos ei ymmärrä mitä fyysisiä edellytyksiä pit

Niin kun minä jo aiemmin mainitsin, niin en ole se henkilö jota täällä jonnettelet. Menikö tuo kohta sulta nyt ohi?

Et tietenkään ole. Se on sun toinen persoonasi ja ajatte aina samaan  miinaan samaan aikaan ja yleensä vielä peräkkäin. Kas kun tiesin jo etukäteen sopivia sanoja käyttäessä, että seuvaava kommentti koskee liukkarin käyttöä. Se kun sataa samaan tietämättömyyden laariin yhdynnän edellytyksistä.   Joten eiköhän tämä tästä ja naisen anatomiasta saatte lueskella itse.

Vierailija
139/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sama mies Huittisista, joka yhtä naista vainoaa.

Vierailija
140/158 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on joku todella ottanut osumaa herkkään kipupisteeseen....

Olen kieltämättä kyllästynyt noihin aina samoihin kommentteihin. Mutta, jos asia ei sua vaivaa, niin hyvä sulle.