Kuinka ohuet hiukset on teillä, jotka annatte hiusten kuivua itsekseen?
Mulla ainakin menee monta tuntia siihen, että hiukset on kunnolla kuivat, joten föönaan ne aina, kun on mahdollista.
Kommentit (63)
Tavalliset suomalaiset hiukset. Ei paksut mutta ei ihan ohuetkaan. Pari tuntia menee, että ovat kokonaan kuivat. Töihin tai kauppaan tm. lähden usein niin että hiukset ovat vielä kosteat. Laitan vain poninhännän. Jos on ns. hienompaa menoa niin föönaan muotovaahdon kanssa, vaikka ei minun liukas hiuslaatuni pysy kauan pöyheänä.
Hassua kyllä, siskoni on saanut geenipoolista todella paksut luonnonkiharat hiukset. Hän pesee hiukset kerran viikossa ja hänellä kuivatus kestää lähes koko päivän vaikka föönaileekin. Olen joskus reppureissaillut siskoni kanssa pienellä budjetilla, ja hänen hiustenpesupäivikseen oli otettava parempi majoitus jossa oli hyvä kylppäri ja fööni.
En föönaa juuri koskaan hiuksiani, vaan annan kuivua itsekseen. Kestää toki muutaman tunnin, ennekuin ovat kuivat, mutta hyvin ehtivät kuivua. En käy aamuisin suihkussa, ja iltaisinkin käyn ajoissa, joten olen vielä ennen nukkumaanmenoa pari tuntia hereillä, joten hiukset ehtivät kuivua.
Minullakin kestää kuivumisessa monta tuntia. En kuitenkaan näe siinä ongelmaa, että vähän puhaltelen hiustenkuivaajalla. Kuivuu huomattavasti nopeammin, kun hieman avittaa. Ei ole pakko käyttää kuumaa puhallusta, eikä kuivata kuivaksi asti. Kampauskaan ei ole lättänä, kun hiukset puhaltaa juurista irti päänahasta.