Kuinka ohuet hiukset on teillä, jotka annatte hiusten kuivua itsekseen?
Mulla ainakin menee monta tuntia siihen, että hiukset on kunnolla kuivat, joten föönaan ne aina, kun on mahdollista.
Kommentit (63)
Mulla on tosi pitkä ja umpikiharainen tukka. Kiharuuden takia annan sen kuivua itsestään ja siihen kuluu runsas vuorokausi aikaa.
Minulla no silkin ohuet. Kun olin matkalla Aasiassa, niin jokainen tuli koskettelemaan hiuksiani ja ihasteli niitä. Ne ovat 00.1mm paksut. Täysin mustat ja nyt nelikymppisenä harmahtavat.
Minua on onnistanut geenilotossa.
Hiukset kuivahtavat minuuteissa suoraan järvestä noustua. Ulkomailla hiuksiani tullaan aina koskettelemaan. Kansakunnat ihmetelevät miten ohuet neon. Kuin lasia sanon. Kuin lasia.
Minulla on paksut hiukset ja lisäksi pitkät, mutta kyllä ne yleensä kuivuu 2-3h aikana. Pyyhkeellä vähän kuivaan hiuksia, mutta en föönaa varmaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tosi pitkä ja umpikiharainen tukka. Kiharuuden takia annan sen kuivua itsestään ja siihen kuluu runsas vuorokausi aikaa.
Vuorokausi, mitä ihmettä?
Tosi ohuet. Litimärkänä kuivuvat itsestään noin 15 min näillä keleillä. Monet parturikampaajat on kehuneet miten hienolaatuista on. Ei ole sellaista paksua hamppuköyttä vaan hienojakoisinta hiusta mitä eivät ole koskaan ennen tavanneet.
Hiukseni hinnoitellaan korkeimpaan laatuluokkaan, kun ne menevät myyntiin.
Pesen iltaisin hiukset esim. 19:30 aikaan ja nukkumaan 21. Kuivuvat itsekseen tässä välissä.
Föönaan ainakuivaksi, vaikka minulla on ohuet hiukset.
Miehelläni on Suomen paksuimmat hiukset ja hän antaa niiden kuivua itsekseen. Hänen hiuksensa on niin hyväkuntoiset, että pyyhekuivauksen jälkeen ne voi kammata ja antaa kuivua.
Minulla on aina kestänyt hiusten kuivua kauan, mutten silti jaksa pahemmin föönailla. Siihenkin menee nimittäin niin tuhottomasti aikaa.
Minulle sanoin yksi kampaaja kerran, että vanhan kansan mukaan, mikäli hiusten kuivuminen kestää kauan, niin se tietää henkilölle pitkää kuolinkamppailua...
Melko paksut on, mutta sekä pitkinä että lyhyinä annan kuivua itsekseen. Jos illalla pesen ennen nukkumaanmenoa niin onhan ne aamulla vielä kosteat, mutta no can do. Jos ovat sekaisin niin kastelen aamulla uudelleen.
Meillä ei oikein tiloja ole hiusten kuivaamiseen, joten annan kuivua itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuorokausi, mitä ihmettä?
Kuiva hauras hius imee itseensä enemmän vettä kuin hyväkuntoinen. Myös ilmankosteus vaikuttaa.
Paksut, todella paksut. Saan aina kuulla kampaajalta tästä, että onpas sulla paksut hiukset! Ja moneen kertaan vielä...
Mulla on paksut hiukset, mutta hiustyyppi on sileä ja lasimainen, joten kyllä ne muutamassa tunnissa yleensä kuivuvat. Pesen ne illalla ja aamulla ne ovat kuivat.
🇺🇦🇮🇱
Minulla on paksut hiukset ja ovat vielä aamullakin kosteat. En föönaa koskaan, ainoastaan kampaaja föönaa ne kun käyn siellä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina kestänyt hiusten kuivua kauan, mutten silti jaksa pahemmin föönailla. Siihenkin menee nimittäin niin tuhottomasti aikaa.
Minulle sanoin yksi kampaaja kerran, että vanhan kansan mukaan, mikäli hiusten kuivuminen kestää kauan, niin se tietää henkilölle pitkää kuolinkamppailua...
Kateellisten panettelua.
Ei paksut eikä ohuet, ihan normaalit. Pituutta ei ole kovin paljoa, vaihtelee niskasta olkapäille.
Ei kai ne hiukset kenelläkään ihan hetkessä kuivu, oli ohuet tai paksut?
Mulla tulee föönatessa niin hikinen olo, että välttelen sitä niin paljon kuin mahdollista.
Ei ohuet eikä paksut hiukset.
Mulla on erittäin paksut hiukset, joiden kuivuminen kestää tunteja, mutta en silti käytä fööniä. Pistän hiukset suihkun jälkeen turbaaniin ja nukun tukanpesuiltoina mikrokuitupyyhe tyynyn päällä.
Jännä miten moni sanoo, että on paksut hiukset, mutta harvoin suomalaisilla oikeasti on.
Vaikka hiuksia olisi paljon, ne on niin sileät, että laskeutuvat toistensa lomaan ja näyttävät "ohuilta".
Asuin ulkomailla ja ensin ihastelin ihmisten runsaita hiuksia, olin pitkään jopa kateellinen, mutta sitten totuin ja aloin nähdä ne vain huonokuntoisina, kuivina :D Varsinkin italialaiset hämmästelivät minun hiusteni sileyttä ja pehmeyttä ja kyselivät millä hoidan niitä.
Suomeen palasin kesällä, ja ihastuin (naisena) miten kauniita liehuvia hiuksia oli, todella hyväkuntoisen oloisia sileitä, ilmavan luonnollisesti olevia hiuksia <3 enää en ole kateellinen paksuista hiuksista, kuvassa voi näyttää ok:lta, mutta kun seurasi sitä tuskailua niiden kanssa, hikoilua, ja miten ne usein "haisi" päänahalta, ei se enää houkuta.
Mitä ohuempi hiuslaatu, sitä runsaammin hiustuppeja on päänahassa. Mitä tiuhempaan ohutta hiusta, sitä hitaammin ne kuivuvat.
Paksu hius kasvaa päänahassa harvakseen ja nousee kasvusuunnassa ylöspäin siten kuivuu nopeasti.
Aloittaja kirjoittaa puuta heinää. Ohuet hiukset tulee föönata ilmavaksi ja kuivaksi ja paksut hiukset voi jättää kuivumaan itsekseen.
Mulla on aika ohuet hiukset mutta hiusta on tosi paljon. Kuivaan joka kerta föönillä, muuten hiukset on ihan mahdoton muotoilla. Itsestään kuivuessaan hiukset jää kamalaan pörröön.