Kuinka ohuet hiukset on teillä, jotka annatte hiusten kuivua itsekseen?
Mulla ainakin menee monta tuntia siihen, että hiukset on kunnolla kuivat, joten föönaan ne aina, kun on mahdollista.
Kommentit (63)
Höpö.höpö. minulla oli nuorena superpaksut hiukset. Kuivasin pyyhkeelllä ja annoin sitten kuivua. Monta tuntia siihen meni, mutta ihan normaalisti lähdin aamulla märillä hiuksilla liikkeelle talvellakin.
Mulla on pitkät paksut hiukset mutta ne kuivuu ihan itsestään kun vähän pyyhkeellä pöyhii.
Käytän fööniä vain silloin jos täytyy jotenkin muotoilla
Mulla on paksut hiukset, mutta en ole ikinä foonannut. Kyllä jos on tulipalokiire, voin lähteä hiukset hieman märkänä, harja mukaan. Herään aina niin, että hiukset ehtii kuivua ennen lähtöä. En halua pilata hiuksia millään vekottimilla enkä edes käytä hiuksiin muita aineita ku kevyttä shampoota. Mun hiukset on todella paksut ja tuuheat.
Melkoisen paksut on mun hiukset. Itsekseen saavat kuivaa, en käytä fööniä. Ei ongelmaa, kuivuvat kun kuivuvat.
Mullakin menee monta tuntia hiusten kuivumisessa, mutta annan niiden silti kuivua niin, koska haluan hiusteni pysyvän mahdollisimman hyvässä kunnossa. En föönaile tai käytä kihartimia/suoristusrautoja. Mulla on pitkät ja melko paksut hiukset.
Kuivaan föönillä vain jos on kiire. Muuten menee useampi tunti. Paksut pitkät hiukset.
Mitä väliä, kauanko hiusten kuivuminen kestää? Itsellä pitkät paksut hiukset mallia pese-pidä, enkä föönaa juuri koskaan.
Omat hiukset on luonnostaan niin paksut, että yleensä leikkaan hiuksista "pari kerrosta" pois ja silti ne vielä on tuuheat, mutta kuivuu nopeammin ilman fööniä. Niitä hiuksia voi ohentaa, jos hiuksia on paljon.
Pesen hiukset iltaisin. Jos jostain syystä pesen aamulla, esim lenkin jälkeen, lähden liikkeelle märillä hiuksilla. Fööniä en edes omista.
Paksut (yksittäinen hius hento) pitkät hiukset jotka kuivuvat ainoastaan helteillä suht nopeasti itsekseen. Talvella pakko föönata kun muuten kuivumiseen menee tunteja ja märkien hiusten takia palelisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, kauanko hiusten kuivuminen kestää? Itsellä pitkät paksut hiukset mallia pese-pidä, enkä föönaa juuri koskaan.
On sillä aika paljonkin väliä, jos haluaa vaikka lähteä johonkin tai mennä nukkumaan suihkun jälkeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä aika paljonkin väliä, jos haluaa vaikka lähteä johonkin tai mennä nukkumaan suihkun jälkeen.
Ap
No jos on ihan pakko just suihkun jälkeen lähteä johonkin niin voihan sen kuontalonsa föönata. Mutta ei mulla ole ongelmaa mennä kosteilla hiuksilla nukkumaan, en mä koskaan suoraan suihkusta sänkyyn ryntää.
-Se jolla on melkoisen paksut hiukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei sillä ole väliä niille joille ei ole. Sinulle voi olla, mutta se on sinun ongelmasi.
Just tulin suihkusta, annan hiusten kuivahtaa hetken itsekseen ja vävän kosteilla hiuksilla lähden kaupungille, viilentää alkumatkan ajan. Kuuma ilma.
Ihan normit, ei mitenkään ohuet. Menee mullakin useampi tunti, mutta en käy suihkussa just ennen kuin pitää lähteä jonnekin ja olen muutenkin iltasuihkuttelija. Joskus vapaapäivänä aamutreenin jälkeen saatan myös pestä tukan, mutta silloinkin olen useamman tunnin kotona sen jälkeen tai lähden ulos lenkille eikä haittaa vaikka tukka on märkä.
Mullakin on tosi paksut hiukset ja käytän fööniä varmaan alle 10 kertaa vuodessa, ehkä ne siksi on pysyneetkin niin vahvoina kun ei niitä jatkuvasti käsittele. Itse asiassa fööni hajoskin tuossa taannoin enkä muista näköjään ostaa uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No se pointti varmaan onkin, ettei meille muille ole ongelma lähteä jonnekin tai mennä nukkumaan kosteilla hiuksilla.
Minulla hiukset näyttää ohuilta vaikka minulla on määrällisesti paljon hiuksia. Ne ovat vaan laadultaan ohuita ja lasimaisia. En voi antaa hiusten kuivua itsekseen, koska ne menee niin tiukasti yhteen ettei ilma pääse väliin eikä ne kuiva. Kosteilla hiuksilla en voi mennä nukkumaan, hiukset on aamulla ihan järkyttävän näköiset. Karheat ja ilmavat hiukset olisi ihanat.
Miksi oletat että on ohuet hiukset? :D
On paksut hiukset ja annan kuivua itsestään. Ei ole kiire kuivumisella. Jatkuva föönaaminen ei ole hyvä hiuksille. Kesällä joudun pesee joka päivä. Talvella joka toinen päivä. On rasvoittuva hiusjuuri.
No sen verran ohuet, että ne kuivuu melko nopeasti itsekseen.