Kehtaanko mä pyytää mieskassaa avaamaan mulle valmiiksi kurkkupurkin, täällä ei ole niitä helpostiavattava
kantisia enkä ite saa noita tavallisia auki. Vai jätänkö vaan suosiolla ostamatta. Kehtaisitteko te pyytää?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat aina vain ajattelee itseään.
Ei teillä suomiakoilla tullut mieleen, että se mies ei saa sitä purkkia auki? Te olette valmiita nolaamaan miehen kuhan itse pääsette sieltä, mistä aita on matalin. Suomiakkojen asenne miehiä kohtaan on oksettavaa! M22
Totta. Oma perse on suomalaisille naisille tärkeintä.
Jos on kyse lasipurkista, jossa metallikansi jengoilla niin mulla on tähän niksi. Onko romulaatikossasi vielä sellainen entisajan kapine kuin kaljapullonkorkinavaaja? Käytä sitä samalla tavalla kuin kaljapulloa avaisit, eli aseta metallikannen reunan alle ja paina. Kuuluu pieni naksahtava ääni kun kannen reuna antaa periksi. Sen jälkeen se avautuu helposti.
Kyllä mieskassaakin voi tilanteessa käyttää avaajana :)
Tähän mennessä olen saanut kaikkien purkkien kannet auki joko kumisilla talouskäsineillä tai työntämällä veitsen kannen alle. N 72v
Kuumaa vettä vaan kotona hanasta purkin kannelle n. puolen minuutin ajan lavuaarissa nin metalliseen kanteen vaikuttaa lämpölaajeneminen,jolloin kannen saa avattua kiertämälllä aivan normaalivoimalla.
Jos sulla jää purkit saamatta auki, niin en ole kuitenkaan koskaan nähnyt miestä joka ei saa purkkeja auki. Otos koskee kaikkia sukulaisia, perhettä, työkavereita, kavereiden miehiä. Kyllä jotkut naisetkin ihan näppivoimin vääntävät kannet auki. Mulla veli jo 11-12 vuotiaana sai kaikkien purkkien kannet auki.