Mies suuttuu kun ehdotan tarpeettomien tavaroiden myymistä
Mies suuttuu kun ehdotan tarpeettomien tavaroiden myymistä.
Siis kaikenlaisia hilavitkuttimia makaa säiden armoilla. Nyt niistä vois saada joitakin tonneja. Mutku ei, parempi antaa ruostua siellä.
Kommentit (25)
Mun mies ei anna ostaa mitään, joten ei ole myytävää.
Vierailija kirjoitti:
Tavarapainotteisella tyypillä tavaran himo ruokkii itseään. Sen suhteen et pysty häntä muuttamaan. Valitettavasti. Suosittelisin sinulle keskittymään itseesi. Viime kädessä erillisasuminen ja sinulla on kämppä mikä miellyttää itseäsi. Voin luvata, että roina siellä markilla pysyy hautaan saakka ja vielä jälkeenkin jonkin aikaa.
No sen tiedän. Vituttaa vaan, on kämppä kyllä, mutta olis niilläkin romu rahoilla voitu viettää muutama aurinkoloma. Itseä ylimääräinen tavara häiritsee, että siinä mielessä ei niin hyvä mätsi.
Vierailija kirjoitti:
Hah mun mies suostuu heti ja me myydään kaikki. Pari viikkoa sitten saatiin 400 euroa vaatteista, 100 euroa lasten polkupyörä kärrystä, huonekaluista 130 euroa. Ihanaa kun varastossa on tilaa.
Onpa kiva, mutta lähinnä kaipaan vertaisten tukea.
Juu ymmärrän hyvin että rahansa saa käyttää mihin ikinä haluaa. Mutta mä luulin että ne on meidän rahoja.
Hah mun mies suostuu heti ja me myydään kaikki. Pari viikkoa sitten saatiin 400 euroa vaatteista, 100 euroa lasten polkupyörä kärrystä, huonekaluista 130 euroa. Ihanaa kun varastossa on tilaa.