Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi tunnistaa rehellisen naisen?

Vierailija
28.06.2024 |

Omien kokemusteni pohjalta minun on tunnustettava,että en todellakaan osaa sellaista tunnistaa. Itse olen lähinnä sellainen,että annan kaikkeni, enkä sellainen joka antaa kaikille. Miksi tuokin asia on naisissa aina toisinpäin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko rehellisyys aloittajan mielestä sitä, että sanotaan kaikki asiat ääneen ilman suodatinta vaikka tietäisi loukkaavansa toista?

Totuus ei loukkaa , vaan rakentaa ja kehittää ihmisiä.

Vierailija
22/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko rehellisyys aloittajan mielestä sitä, että sanotaan kaikki asiat ääneen ilman suodatinta vaikka tietäisi loukkaavansa toista?

Totuus ei loukkaa , vaan rakentaa ja kehittää ihmisiä.

Minulta emäntä kysyi, että miltä hän näyttää uudessa kesämekossaan ja kysyin häneltä haluaako hän nyt puolison vastauksen vaiko totuuden.. hän sanoi, että puolison tietysti. Sanoin että hän näyttää todella hyvältä ja seksikkäältä mekossaan ja se on todella hieno.

No pitihän se arvata, että hän ei siihen tyytynyt vaan vaati rehellisen vastauksen ja sanoin ok. Ei sillä ole mitään väliä mitä sulla on päälläsi, ei kiinnosta yhtään. Mutta voitaisko jo lähteä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuosta rehellisyydestö jaksa muuten sanoa mitään muuta kuin että mä rehellisesti olen tavannut kerran miehen, joka nimenomaan sanoi antavansa suhteeseen kaikkensa. Mutta käytännössä se tarkoitti sitä, että hän vaati siltä toiselta kaiken. HÄNEN kanssaan oli vietettävä kaikki aika ja ihasteltava sitä, miten hän panostaa tähän suhteeseen.  Mihinkään muuhun harrastukseen tai ajanvietteeseen tai mielihyvään ei olisi saanut katsahtaakaan. Ei kielikurssiin, ei kyläyhdistyksen museoretkeen, ei vanhoihin ystäviin eikä omaan työuraan ja ammattiin. Missään tapauksessa ei mihinkään, missä olisi ollut tai voinut olla muitakin miehiä. 

sen verran rehellinen olin että tuo suhde loppui nopeasti - ja se mies oli varmaan just samaa mieltä kuin aapeekin, että minä se annoin kaikille. En toki oikeasti koskaan antanut, mutta en halunnut ihan koko elämästäni hänen vuokseen luopuakaan - ei hänen kaikkensakaan sentään sen arvoista ollut.

Vierailija
24/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellinen nainen tietenkin sanoo sinulle ei. "otatko kahvia?" "en" "okei, mitä sitten juot? teetä? vettä?" "voisin ottaa teetä, jos sinulla on"

Epärehellinen ei kehtaa sanoa ettei tykkää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä