Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi tunnistaa rehellisen naisen?

Vierailija
28.06.2024 |

Omien kokemusteni pohjalta minun on tunnustettava,että en todellakaan osaa sellaista tunnistaa. Itse olen lähinnä sellainen,että annan kaikkeni, enkä sellainen joka antaa kaikille. Miksi tuokin asia on naisissa aina toisinpäin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se johtuu geeneistä. Miehet on marsista ,naiset anuksesta?

Vierailija
2/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tunnustat, ettei rehellisiä naisia ole niin olet aika lailla asian ytimessä. Vika on sinussa itsessäsi kun et tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis et tunnista? Etkö usko ketään vai mistä tämä johtuu? Kai sinä nyt havaintoja teet kun vietät aikaa yms.

Vierailija
4/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen josta koet ettei välillänne ole kemiaa.

Vierailija
5/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rehellisyys ja kaikkensa/kaikille antaminen liittyy toisiinsa? Puhutko uskollisuudesta vai mistä?

Vierailija
6/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on löytää se joka valehtelee vähiten. Se on se juttu..

Vierailija
7/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei:

Tatuointeja

Naamaraudoituksia

Varoitusvärejä

Läskiä 

Näillä pääset alkuun.

Vierailija
8/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvista joissa on onnellinen loppu hän voi olla se oikea.Se on käänteinen koska oikea elämä on ....................sitä itteä ja takuut on nolla.

Vierailija
9/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista nyt ainakin ensimmäisenä ettei ole yh. Ne on ne pahimmat. Siihen on nimittäin aina pätevä syy miksi ne on hylättyjä.

Vierailija
10/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rehellinen, mutta en alkaisi suhteeseen, jossa minun pitää todistella ja vakuutella rehellisyyttäni jartkuvasti.

Vierailija
11/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmista nyt ainakin ensimmäisenä ettei ole yh. Ne on ne pahimmat. Siihen on nimittäin aina pätevä syy miksi ne on hylättyjä.

Kaikki yht eivät ole hylättyjä. Sivistäpä itseäsi. Lapsia voi hankkia täysin ilman miestä nykyaikana.

Vierailija
12/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei:

Tatuointeja

Naamaraudoituksia

Varoitusvärejä

Läskiä 

Näillä pääset alkuun.

Vähän of topic, mutta r kioskin myyjällä oli kaikenlaisia lävistyksiä ja huomasin että siellä joukossa oli Rapalan 386 vaappu vuodelta 94 ja olen aina halunnut sellaisen..miten voisin kysyä häneltä voisiko hän myydä sen minulle tai voisiko hän lähteä kanssani kalaan?

Vierailija
13/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen, että pääsi ei kestä mukana, vaan etsit naista, joka siloittelee tietäsi. Rehellistä naista et pitäisi tarpeeksi "naisellisena" tai flirttinä.

Vierailija
14/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesken syli se on lämpöinen.

Vierailija
15/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yht eivät ole hylättyjä. Sivistäpä itseäsi. Lapsia voi hankkia täysin ilman miestä nykyaikana.

Ja sieltä sitten pullahti oikea emävalehtelija. 

Vierailija
16/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyden toteaminen vaatii aikaa. Kaikki osaavat esittää vähän aikaa, mutta erilaisissa tilanteissa ajan mittaan huomaa falskiuden. Esim miten hän käyttäytyy sinun ystäviesi seurassa jne.

Ainakin rahan pyytäminen ja toisen siivellä eläminen on yksi merkki epäluotettavuudesta. 

Vierailija
17/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstatotuus taisi olla aiemmin, että naiset jättävät miehen heti lapset saatuaan ja vievät samalla miespolon kaikki rahat. Nyt homma kääntyikin päälaelleen. Totuuksia muutellaan näköjään ihan sen mukaan, miten vain saa eniten haukuttua naisia.

Vierailija
18/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sellainen, että pääsi ei kestä mukana, vaan etsit naista, joka siloittelee tietäsi. Rehellistä naista et pitäisi tarpeeksi "naisellisena" tai flirttinä.

Ei tämä ole mikään ulkonäkö juttu ollenkaan. Miksi naiset ajattelevat aina noin? Pinnallisuuttaanko?

Vierailija
19/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstatotuus taisi olla aiemmin, että naiset jättävät miehen heti lapset saatuaan ja vievät samalla miespolon kaikki rahat. Nyt homma kääntyikin päälaelleen. Totuuksia muutellaan näköjään ihan sen mukaan, miten vain saa eniten haukuttua naisia.

Mutta.. tuohan on ihan sama asia?! Mies jättää naisen joka ei tee mitään muuta kuin syö miehen rahoja ja lopulta siihen tulee piste. Loppu. Slut.

Vierailija
20/24 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rehellisyys aloittajan mielestä sitä, että sanotaan kaikki asiat ääneen ilman suodatinta vaikka tietäisi loukkaavansa toista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi