Jos en löydä naista, alan ryyppäämään.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Siinä on aikamoiset paineet naisella. Hänen tehtävä on pelastaa sinut alkoholilta, viihdyttää sinua, pitää hyvänä tietenkin ja varmaan ruokkia ja nukuttaa sinut sit illalla. Aikamoinen homma.
Joo jos haluan hoitaa lapsia, niin yläikäraja on 18v. Ei mitään 35 v aikuisvauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos ap avaisi viinapullon sijaan Raamatun? Sieltä sitten lukisi että mikä tässä elämässä on oikeasti olennaista. Se ei ole mikään "naisen saaminen", vaan Jumalan tahdon mukainen elämä ja syntien sovitus.
Älkää te muutkaan uskoko yhteiskunnan ja median esittämiä väitteitä siitä mikä olisi ns. hyvää elämää. Ei ole raha, status, puolisot, matkustelu, ura, eikä mikään muukaan katoava.
Kuinka suuri osa Raamatusta on Laulujen laulua? Ihan uteliaisuudesta kysyn...
Laulujen laulussa on 8 lukua ja koko Raamatussa on 1189 lukua, joten se tekisi 0,67%.
Noh, onhan tuokin tietenkin valinta.. tosi harva nainen tosin haluaa alkoholistia riippakivekseen
Tuollainen ratkaisumalli ongelmaan lienee yksi ongelman aiheuttaneista tekijöistä..
Vierailija kirjoitti:
Youtubesta löytyy hyviä kiljun valmistusohjeita. Kannattaa jo valmiiksi hommata välineet ja ainekset. Siitä se elämänmuutos lähtee.
Pro-deequt usein käyttävät kiljua ns backup-päihteenä. Kun oluet, viinat ja huumeet on vedetty ja krapula uhkaa niin ei hätää, sinulla on kämpillä vielä 25 litraa kiljua, jonka voimalla lennät kevyesti seuraavaan tilipäivään. Tosimiehen kierre on valmis.
On naisena paljon helpompaa kun mies ei ole mikään elämisen perustarve.
Kannattaa ehdottomasti, sillä tavalla heti löytyy joku kaunis missi. Eiku....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryyppäämällä sen naisen helpoiten löytää. Olen löytänyt kaikki minun 3 tyttöystävää baarista jossa olin ryyppäämässä. Nykyisen vaimoni löysin baarista 2009 ja naimisiin 2015 tai oikeastaan nainen löysi minut ja pyysi luokseen yöksi ja sille tiellä jäin. Yksi lapsi meillä on.
No oman tilanteen mukaan sopivin. Eilen mietin, että itselleni nykyelämässä sopivin mies on sellainen, jolta ei tarvitse pyytää, että vähentää/lopettaa juopottelun. Sopiva mies on sellainen, ettei minun tarvitse tuhlata omasta elämästäni aikaa tuollaiseen eikä kenenkään raitistamiseen eikä sen vaatimiseeen, että toinen korjaa elämäänsä. Elämän siis pitää olla kunnossa.
Hei minä kävin harvoin baareissa vaikka ryyppäämällä löysin nykyisen vaimoni. Vaimon löytymisen jälkeen en ole käynyt baareissa kun keran vuonna 2016. Käydään yhdessä kesäisin jossain terassilla mutta muuten ryyppääminen on aika vähiin jäänyt. Mun mielestä kun löytää kumppanin niin ryyppääminen vähentyy automaattisesti jos haluaa rakastua ja seurustella sen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä asiassa naiset ovat huomattavasti viisaampia. Monilla miehillähän naisettomuus stressaa niin paljon että elinikäkin laskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä asiassa naiset ovat huomattavasti viisaampia. Monilla miehillähän naisettomuus stressaa niin paljon että elinikäkin laskee.
Tiktokissa rullaa homo puolella just kaapista tulleiden vingunta siitä miksei miehillekään kelpaa. Jännä juttu ettet myy heterona etkä homona, voisko vika olla omassa navassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää? Juoppona paskana löydät ehkä juoppojengistä jonkun hampaattoman marjatan, jota kaikki porukan äijät panee. Saat kaikki samat taudit, joita muillakin on.
Lyöttäydyn mielelläni joukkoon jossa on niin auttavaista porukkaa ja pullo kiertää ringissä ja välillä käydään karhunpainia marjatasta.
Senkö takia juopot muuten on niissä remmeissä ettei ole rahaa ostaa aina omaa viinaa? Remmissä on aina joku jolle tulee Kelan tuet ja sitten se saa turpaan joka vain juo muiden laskuun.
Vai onko siinä remmiytymisessä joku brotherhood- aspekti?
mä aloitin ton 36-vuotiaana, kävin salilla 5 kertaa viikossa olin opettajan oli oma audi ja asunto rivari, pari treffiä tein mutta ei kolissut enkä jaksanut yrittää enää
rupesin juomaan kaljaa
se kaljanjuomisen tunne ja progemusa, oli jännempää kuin yitää seursutella tai olla sosiaalinen ollenkaan
huomenna rupeen absolutistiksi , tässähän meni 17 vuotta ja maha on kasvanna 20 kg liian isoksi
ikää 52v, on talo 2 motskaria ja mökki ei vaan kiinnosta mikänä sosiaalisuus eikä työkään, mutta nyt ryhdistyn kun ruokajon ossa käy yksi nuori seksikäs ukrainan tyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en taaskaan löydä miestä, otan joogamaton, menen joogaan luonnonhelmaan, käyn ehkä uimassa ja menen ehkä kirppikselle...
Toihan kuulostaa unelmalta
Joo. ja sitten vielä ihmetellään että sinkkunaiset on onnellisempia ja terveempiä kuin me perheelliset mammat ja sinkkumiehet ovat onnettomampia ja sairaampia kuin parisuhteessa elävät isät.
Ymmärrettävää, että haluat naisen elämääsi. Oletko tehnyt jotain sen eteen, että kuikanhuuto on kuultu? Nää etelänhetelmätkin yrittää joka välissä, jotakin kontaktia neiteihin ja rouviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää? Juoppona paskana löydät ehkä juoppojengistä jonkun hampaattoman marjatan, jota kaikki porukan äijät panee. Saat kaikki samat taudit, joita muillakin on.
Lyöttäydyn mielelläni joukkoon jossa on niin auttavaista porukkaa ja pullo kiertää ringissä ja välillä käydään karhunpainia marjatasta.
Senkö takia juopot muuten on niissä remmeissä ettei ole rahaa ostaa aina omaa viinaa? Remmissä on aina joku jolle tulee Kelan tuet ja sitten se saa turpaan joka vain juo muiden laskuun.
Vai onko siinä remmiytymisessä joku brotherhood- aspekti?
On!
Jos ei löydä kumppania niin ei käy sellaisissa tapahtumissa missä voisi kumppanin tavata. Ei siellä kotona kannata olla vaan mene ihmisten luokse baariin tai jonnekkin ja aloita juttelu niin voi siitä tulla jotain. Minä löysin naiseni terassilta, olin silloin aika ujo mutta päätin että nyt menen juttelee naiselle ja kävi niin että nainen tykkäsi ja ollaan oltu yhdessä jo 8 vuotta.
MInäkin aloitin ryyppäämisen ja tapasin juoppo-Jaanan ja Viini- Leenan, enkä enää ole yksin .
Vierailija kirjoitti:
Jos ei löydä kumppania niin ei käy sellaisissa tapahtumissa missä voisi kumppanin tavata. Ei siellä kotona kannata olla vaan mene ihmisten luokse baariin tai jonnekkin ja aloita juttelu niin voi siitä tulla jotain. Minä löysin naiseni terassilta, olin silloin aika ujo mutta päätin että nyt menen juttelee naiselle ja kävi niin että nainen tykkäsi ja ollaan oltu yhdessä jo 8 vuotta.
👍
Tuo on se surullinen tosiasia. Kun jeppe on juomassa, suurin osa maailman ihmisistä ei kiinnitä siihen mitään huomiota. Jeppe voisi tehdä jotain muuta. Mutta voisiko jeppe. Kaikki jepet ei voineet ja kuolivat viinaan.