Jos en löydä naista, alan ryyppäämään.
Kommentit (61)
Ryyppäämällä sen naisen helpoiten löytää. Olen löytänyt kaikki minun 3 tyttöystävää baarista jossa olin ryyppäämässä. Nykyisen vaimoni löysin baarista 2009 ja naimisiin 2015 tai oikeastaan nainen löysi minut ja pyysi luokseen yöksi ja sille tiellä jäin. Yksi lapsi meillä on.
Ite en löytäny auton avaimia, pitää kävellä lähikauppaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se elämä niin paskaa ole, etteikö nainen sitä vielä paskemmaksi saisi.
Uhriutuminen ja kännissä olo tuskin on kovin puoleensavetävä yhdistelmä-
Uskovainen mies
Ihan asian ohi mutta haluan sanoa, että
Uskovainen mies
oon sun suurin fani! Sulla on yleensä hyvät vibat ja järkevät jutut täällä.
N30
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos ap avaisi viinapullon sijaan Raamatun? Sieltä sitten lukisi että mikä tässä elämässä on oikeasti olennaista. Se ei ole mikään "naisen saaminen", vaan Jumalan tahdon mukainen elämä ja syntien sovitus.
Älkää te muutkaan uskoko yhteiskunnan ja median esittämiä väitteitä siitä mikä olisi ns. hyvää elämää. Ei ole raha, status, puolisot, matkustelu, ura, eikä mikään muukaan katoava.
Kuinka suuri osa Raamatusta on Laulujen laulua? Ihan uteliaisuudesta kysyn...
Veikkaan että olet jo harjoitellut viimeksimainittua?
Vierailija kirjoitti:
Ite en löytäny auton avaimia, pitää kävellä lähikauppaan
No tuo jo on täyttä tuskaa elämässä. Ei löydä avaimia!
Nuorena useampi kokemus yksipuolisesta rakastumisesta ja sen aiheuttamasta pettymyksestä, jopa syvästä masennuksesta. Olen valtion virassa oleva korkeasti koulutettu mies. Ulkonäöltäni olen keskiverto, en siis mikään luuseri. Ongelmani ratkesivat, kun vaihdoin maksullisiin. Eihän se tietenkään korvaa rakkaussuhdetta, mutta toimii, kun mitään muutakaan ei ole tarjolla - varsinkin, kun olen kiinnostunut vain nuorista naisista, enkä koskaan ole ollut innostunut perheen perustamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ryyppäämällä sen naisen helpoiten löytää. Olen löytänyt kaikki minun 3 tyttöystävää baarista jossa olin ryyppäämässä. Nykyisen vaimoni löysin baarista 2009 ja naimisiin 2015 tai oikeastaan nainen löysi minut ja pyysi luokseen yöksi ja sille tiellä jäin. Yksi lapsi meillä on.
No oman tilanteen mukaan sopivin. Eilen mietin, että itselleni nykyelämässä sopivin mies on sellainen, jolta ei tarvitse pyytää, että vähentää/lopettaa juopottelun. Sopiva mies on sellainen, ettei minun tarvitse tuhlata omasta elämästäni aikaa tuollaiseen eikä kenenkään raitistamiseen eikä sen vaatimiseeen, että toinen korjaa elämäänsä. Elämän siis pitää olla kunnossa.
Jos sitä löytäis itsensä vaikka lavatansseista pienessä tuiterissa pokailemassa rivo riittaa ettei tartte nyrkkikyllikin merkeissä viettää koko lopun ikää.
Jos en taaskaan löydä miestä, otan joogamaton, menen joogaan luonnonhelmaan, käyn ehkä uimassa ja menen ehkä kirppikselle...
Aika epäterveet lähtökohdat parisuhteelle, että naisen pitäisi pelastaa ja muuttaa miehen koko elämä.
Vierailija kirjoitti:
Jos en taaskaan löydä miestä, otan joogamaton, menen joogaan luonnonhelmaan, käyn ehkä uimassa ja menen ehkä kirppikselle...
Toihan kuulostaa unelmalta
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä löytäis itsensä vaikka lavatansseista pienessä tuiterissa pokailemassa rivo riittaa ettei tartte nyrkkikyllikin merkeissä viettää koko lopun ikää.
Lavatansseissa vanhempani tapasivat vuonna 1969.
Miksi et voi mennä Grinderiin ettimään bottomia?
Ryppäämisesi ei kiinnosta ketään. Kuolet vain nopeammin ja tässä yhteiskunnassa on yksi rasite vähemmän.
Mars Alkoon jo.
Vierailija kirjoitti:
Ryppäämisesi ei kiinnosta ketään. Kuolet vain nopeammin ja tässä yhteiskunnassa on yksi rasite vähemmän.
Mars Alkoon jo.
Ite et tottele omaa neuvoasi, vaikka oot huomattavasti suurempi riesa?
Siinä on aikamoiset paineet naisella. Hänen tehtävä on pelastaa sinut alkoholilta, viihdyttää sinua, pitää hyvänä tietenkin ja varmaan ruokkia ja nukuttaa sinut sit illalla. Aikamoinen homma.
Juu, naisena en kilpaile viinapullon kanssa omasta asemastani. Sen vuoksi enää yhtään juoppoa koskaan ikinä.