Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei puolusta.

Vierailija
28.06.2024 |

Oltiin sitten mökkeilemässä miehen ja anopin kanssa, päissään anoppi muutamana iltana haukkui lyttyyn ja jopa kävi käsiksi, mies ei tehnyt elettäkään puolustaakseen. Oon aina ollut pelkästään kunnioittava ja kiltti tätä naista kohtaan, ja oikeastaan sama se sille että näytti todelliset karvansa, vaan se ettei mies puolustanut sanallakaan, loukkasi ihan helvetisti. Näillä kahdella tuntuu muutenkin olevan joku sairas symbioosi, puuttuu enää että jakavat sängyn keskenään ja minä olen anopin mielestä kolmas pyörä tässä kuviossa. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelet sitten idiootti miehen kanssa jolla on rahaa mutta ei rakasta sinua. Rakastava mies puolustaa naista viimeiseen asti mutta se miehesi tehnyt mitään joten olet sen kanssa vain rahan ja sen takia että se on komea.

Vierailija
22/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle itselle oikeastaan kaikkein tärkeintä parisuhteessa on lojaalius - että ollaan toisen tukena, ei levitellä perheen asioita ilman lupaa muille, ei nolata toista. Riitatilanteissa asetutaan kumppanin rinnalle, oli sitten asiasta mitä mieltä tahansa - jälkiselvittelyn voi sitten tehdä kahdestaan, nokikkain ja kertoa mitä mieltä asiasta oli. Mutta toista ei jätetä yksin, ellei tämä sitä nimenomaan vaadi.

Uskoisin, että aika monella naisella on näin. Sinänsä esim. pikku syrjähypyt vaikka työreissulla eivät hetkauta useimpia suuntaan tahi toiseen, päinvastoin, ne voivat jopa piristää omaakin suhdetta, mutta jos se syrjähyppy tehdään tarkoituksena nimenomaan loukata, esim. parhaan ystävän kanssa tai salamyhkäisesti ja kihertäen, niin siinä rikkoutuu lojaalius. Murenee koko pohja luottamukselta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla