Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei puolusta.

Vierailija
28.06.2024 |

Oltiin sitten mökkeilemässä miehen ja anopin kanssa, päissään anoppi muutamana iltana haukkui lyttyyn ja jopa kävi käsiksi, mies ei tehnyt elettäkään puolustaakseen. Oon aina ollut pelkästään kunnioittava ja kiltti tätä naista kohtaan, ja oikeastaan sama se sille että näytti todelliset karvansa, vaan se ettei mies puolustanut sanallakaan, loukkasi ihan helvetisti. Näillä kahdella tuntuu muutenkin olevan joku sairas symbioosi, puuttuu enää että jakavat sängyn keskenään ja minä olen anopin mielestä kolmas pyörä tässä kuviossa. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ja jäit tuonne. Olisin häipynyt välittömästi. 

Vierailija
2/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä molemmat siat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä jaksat katsella tuollaista mammanpoikaa nurkissasi? Ota ero. Jos äijä tajuaa mistään mitään, siteeraa sille vaikka Raamattua: "Mies jättäköön isänsä ja äitinsä ja liittyköön vaimoonsa".

Jos anopin alkoholismi oli tiedossa, miksi ihmeessä lähdit sinne. Älä jatkossa lähde ja mieti, miten järjestät elämäsi paremmin. Vätysmies, joka on täysin mammansa tossun (tussun) alla, tuskin on hyvä aviomies muutenkaan, ja nehän ryyppäsivät yhdessä, eikös vain.

Vierailija
4/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, jos olisi ollut mahdollista, sen olisin tehnyt.

Vierailija
5/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko pois, jos olisi ollut mahdollista, sen olisin tehnyt.

Tämä siis ensimmäiselle. Ap

Vierailija
6/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tule muuttumaan. Ongelma ei varsinaisesti ole anopissa vaan miehessä, joka yrittää pitää haaremissaan sinua ja mahoa äitiään. Äidille tämä on tiukka paikka, koska ymmärtää kelvottomuutensa, mutta putoaisi tyhjän päälle ilman lastaan, suhde aviomieheen varmasti mennyt jo

Joka tapauksessa äiti joka ei kykene vieroittamaan poikastaan ei ole sinun ongelmasi! Kerää kimpsusi ja kampsusi, ja lähde suhteesta. Nainen ei nykypäivänä tarvitse mieheltä kuin siemenen, ja sitä varten ei todellakaan mihinkään insestuaaliseen sekasikiösuhteeseen miehen äidin kanssa kannata alkaa :)

Vierailija
7/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi pitäisi sinua puolustaa? Etkö kykene siihen itse? Aikuinen itsenäinen nainen. 

Vierailija
8/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä mammanpoika-mamma pariskunnnat on pervoja. Kokemuksesta sanon, että et sinä koskaan tule olemaan se ykkösnainen miehellesi. Nosta kytkintä, välittömästi. 

Vierailija
9/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehesi pitäisi sinua puolustaa? Etkö kykene siihen itse? Aikuinen itsenäinen nainen. 

Osaan ja pystyn kyllä. Vaan sehän ei tässä se pointti ollut. En minä antaisi kenenkään kohdella puolisoa paskasti. Ap

Vierailija
10/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän satutunnin aika. 

Vierailija
11/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut tätä ongelmaa kahden miehen kanssa. Ero tuli kummankin kanssa.

Jotkut persoonallisuushäiriöiset naiset ovat vuosikymmenten aikana alistaneet miehensä ja lapsensa.

Omissa tapauksissani kummallakaan ei ollut tytärtä ja täysin tahdoton ja äänetön lapatossu aviomies.

Ei näistä pojista tule hyviä puolisoita. Heillä ei ole sitä omaa aikuisen miehen persoonaa, ei riittävää kommunikointikykyä eikä riittävää itsetuntemusta. 

Tietysti olen miettinyt sitäkin, miksi olen valinnut kaksi tällaista. Toisaalta minulla on ikää jo eivätkä nämä kaksi ole olleet ainoat parisuhteeni. Huonoimmat vain.

Eivät nämä kiltiksi mammanpojiksi alistetut miehet mitään aidosti kilttejä ihmisiä ole vaan epäkypsiä ja itsekkäitä ihmisen raakileita.

Puolisosi ei puolustanut sinua ja sillä on viesti. Hän pääsi helpommalla. Hän valitsi itsensä.

Älä kuvittele muuta, älä usko ettei hän pystynyt, osannut. Höpö höpö. Aikuinen ihminen osaa tai edes yrittää, kömpelöstikin, jos tahtoo.

Hän saattoi myös nauttia tilanteessa jossa jouduit yksinään bussin alle, vaikkei ehkä suoranaisesti työntänykään.

Rajat ovat tosi tärkeitä. 

Vierailija
12/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolusta vain itse itseäsi. Munkaan entinen ei puolustanut koskaan ja osittain johtui siitä että päissään aina valitti ja valehteli minusta koska piti vain marista. Ei sitten ole kehdannutkaan puolustaa mutta narsisti on aina narsisti ja puolustaa vain itseään.

Vierailija
13/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi ottaa eron kaltaisestasi paskakasasta. Oletko H u o ra? Niin kaikki ainakin väittää. 

Vierailija
14/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tasa-arvoisessa yhteiskunnassa jokainen puolusta itseään? Miksi jonkun muun pitäisi olla sinua puolustamassa?

Vierailija
15/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehesi ottaa eron kaltaisestasi paskakasasta. Oletko H u o ra? Niin kaikki ainakin väittää. 

Ap:n anoppikin saapui keskusteluun.

Vierailija
16/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan asiasta se anoppi sinulle sanoi. onko se noin vaikea myöntää itselleen.

Vierailija
17/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ainakin rajat äijällesi selviksi! Öykkärianoppi on tästälähtien ulkona sun elämästäsi. Äijä ja lapset saa vierailla vapaasti katsomassa äitiään mutta sinun kattosi alle kyseisen rouvan on turha tulla. Et halua kuulla uutisia hänestä, puhua hänestä ym. Hän on ulkona sinun elämästäsi. Aiot jatkaa elämääsi kuulematta hänestä sanaakaan ja  miettimättä häntä sen enempää. 

Jos miehesi kauhistuu tästä niin selität vaan että itse olit vieressä ja näit ja kuulit mitä tapahtui. Sinulla on oikeus päättää ketä otat elämääsi. 

Vierailija
18/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tasa-arvoisessa yhteiskunnassa jokainen puolusta itseään? Miksi jonkun muun pitäisi olla sinua puolustamassa?

ei tässä mitään puolusteluja tarvita, vaan ap:n pitäisi ottaa opikseen, kun vanhempi ja viisaampi häntä neuvoo. vain narsisti uhriutuu siitä, kun joku sanoo hänelle totuuden.

Vierailija
19/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa netistä  no-contact-menetelmä ja ala toteuttaa sitä. 

Irroita anoppi elämästäsi. Älä puhu hänestä tai hänelle. Älä mene tilaisuuksiin, missä voit törmätä häneen. Miehesi ja lapsesi voivat kyläillä hänen luonaan mutta jos lapset kotiin tultuaan selittävät että "äiti on haiseva h*ra", niin voit tivata mieheltäsi että mistä lapset ovat oppineet tuollaista kieltä, mieskö lapsille on moista opettanut. Sitten teet selväksi miehelle, että lapset eivät enää vieraile mummonsa luona koska mummo myrkyttää lasten mielen äitiään vastaan. 

Vierailija
20/22 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin nynny etten uskaltaisi puolustaa naista, joten mitäpä sillä parisuhteella sitten jos kaiken maailman Ranet kävelee oma nainen kainalossa pois kun nyyhkytän pitkäkauluksiseen villapaitaani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi