Keksi itsellesi palstahullun persoona, jolla trollaisit täällä!
Mä oon kahvihullu ja postaan joka päivä mistä kaupasta löytää parhaimmat kahvitarjoukset ja kuinka monta pakettia ostan kerralla.
Kommentit (30)
Mä en jaksa tehdä samanlaisia aloituksia. Aivot kuivuisi tylsyyteen.
Kissahullu. Mesoaisin päivät pitkät siitä, kuinka kissat ovat koiria parempia lemmikkejä.
Onko ollut?
Olisin se hullu, joka yrittäisi aina piristää muiden fiilistä enkä kiusaisi täällä anonyymina.
Kaikkien alojen erikoishullu..enkä vain olisi..
Olisin hullu joka kirjoittaa maahan muuttajien tekemistä r aiskauksista ja p ahoinpitelyistä.
Peräpukamahullu. Valittelisin miksi vessoissa ja oikeastaan missään ei oteta huomioon ihmisiä joilla on peräpukamat.
Olen rajaton ja minulla ei ole suodatinta. Voin tehdä ja sanoa mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin se hullu, joka yrittäisi aina piristää muiden fiilistä enkä kiusaisi täällä anonyymina.
"Eikö tuota tsemppihullua muka saada mitenkään bannattua?!"
SK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙂
Intersektionaalihullu. Huutaisin kuinka postmoderni intersektionaali marxilainen feminismi aiheuttaisi muka vastakkainasettelua ja mt-ongelmia.
Riimittelyhullu aihe on:
Ylen Afrikka-kirjeenvaihtajana aloittaa Eeva Eronen, asemapaikkanaan Gambia
tekisin keskustelun:
Ylen Afrikka-kirjeenvaihtajana aloittaa Eeva Eronen, asemapaikkanaan Gambia ja juomana Gambina.
Väärinymmärryshullu, tällä hullulla olisi loputtomat mahdollisuudet trollaamiseen.
Mustat miehet kuumentavat tunteita, niin tämän trollin homma olisivat vähän liiankin helppoa.
SK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Se Mount Everestin -ketju oli hauska. Mikäs muu voisi olla? Titanic?
Vierailija kirjoitti:
Riimittelyhullu aihe on:
Ylen Afrikka-kirjeenvaihtajana aloittaa Eeva Eronen, asemapaikkanaan Gambia
tekisin keskustelun:
Ylen Afrikka-kirjeenvaihtajana aloittaa Eeva Eronen, asemapaikkanaan Gambia ja juomana Gambina.
Väärinymmärryshullu, tällä hullulla olisi loputtomat mahdollisuudet trollaamiseen.
Mustat miehet kuumentavat tunteita, niin tämän trollin homma olisivat vähän liiankin helppoa.
Väärinymmärryshullun ketjuja voisi olla esim
-mones päivä jouluaatto on tänä vuonna?
Mä trollailen välillä seqzi-palstalla naisena, joka käyttää miesprostituoitujen palveluja.
Halloumsalaatti hullu. Kertoisin joka päivä, kuinka Matin kipsukalla myydään hyvää halloumsalaattia.
Halloumhalloumhalloum. 044-678 99 03 -Matti. Halloum on hyvää myös AirFryerissä, vaan mitähän se Matti nyt tekee.
Vierailija kirjoitti:
Olisin hullu joka kirjoittaa maahan muuttajien tekemistä r aiskauksista ja p ahoinpitelyistä.
Valitettavasti joutuisit kilpailemaan persujen puoluetoimiston kanssa.
Olen yleishullu, en rajoita itseäni yhteen osioon.