Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lestadiolaisille taas

Vierailija
31.01.2007 |

olen miettinyt monesti, että onko teillä ystävinä muunuskoisia, siis läheisinä perhetuttuina esim.? Niin, että vierailisitte puolin ja toisin?

Entä oletteko paljon aikuisina tekemisissä sisarustenne perheiden kanssa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu perheestä onko tekemisissä sisarusten perheitten kaa. Minä olen paljon tekemisissä!

Vierailija
2/3 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oLEN ISOSTA PERHEESTÄ LÄHTÖISIN JA EMME OLE KOSKAAN VIERAILLEET SISARUSTEN KESKEN. hE EIVÄT OLE MISSÄÄN TEKEMISISSÄ. eMME KOSKAAN SOITTELE JA JOSKUS JONKUN HÄISSÄ TAVATAAN JA EI PERIAATTEESSA TUNNETA OLLENKAAN. sIIS NÄIN KÄYTTÄYTYY LESTADIOLAISET SISARUKSET JUST. NIITÄ KOHTAAN JOTKA OVAT KIELTÄNEET USKONSA. aLOIN SIITÄ PÄIVÄSTÄ LÄHTIEN OLEMAAN HEIDÄN EI SISKONSA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kumminkaa tarkoita, että kaikilla menisi noin. Mietippä sitä omaa käytöstäsi niitä sisaruksia kohtaan, jos arvostelet heidän tapojaan ja uskontoa, ei luultavasti ole muuta keinoa kuin, ottaa etäisyyttä sinuun. En siis tiedä tilannettasi, mutta kuulostat katkeralta ja omassa suvussa olen törmännyt: uskonsa kieltäneen mielestä uskovaisten häissä ei saisi olla mitään uskontoon liittyvää, jos he ovat mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä