Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset, joilla on lapsia, ovat usein ilkeitä?

Vierailija
28.06.2024 |

Haukkuvat lapsettomia itsekkäilsi, viallisiksi, laiskoiksi jne. Vaikka lapsettomat ovat usein paljon ahkerampia kuin ne, joilla on lapsia. 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan lapsi halua syntyä johonkin Kelan pahvilaatikkoon, haloo hei, onko valoo??!

Vierailija
22/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yritä siinä olla iloinen kun ei saa nukuttua, ei ole rahaa eikä elämää ja kroppa pilalla.

Enpä ole huomannut. T. Äiti viimeiset 33v, onnellinen ja menevä uus-sinkku.

Tsemppiä sinne +50 sinkkumarkkinoille, selvästi joku perheessäsi ei ollut samaa mieltä onnellisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene läpi lapsettoman projisointi. Ilkeimmät eivät ansaise lapsia ihan aina.

Vierailija
24/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpas taas asiatonta yleistämistä. Ilkein ihminen jonka tunnen on lapseton. En silti ajattele että kaikki lapsettomat ovat ilkeitä. 

No jep. Tämä juuri. 

Vierailija
25/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tuollaiseen törmännyt. Jo pitkään trendi on ollut väheksyä lapsiperheitä ja suorastaan inhota lapsia. 

No jep ja tämäkin on totta.

Vierailija
26/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsettomat ihmiset, ovat noin tyhmiä?

Ilkeitä ja kateellisia, jopa osa jo katkeriakin ihmisiä.

Vierailija
27/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä myös ja tullut siihen tulokseen, että lapsi laskee aikuisten kognitiivisia kykyjä. Koska lapsi elää paljon eläinvaistoillaan, vanhemmat "taantuvat" osittain samalle tasolle. Itse olen ratkaissut asian välttelemällä kaikkia lisääntyneitä, heillä on kaltaistansa seuraa äitikerhoissa ja muualla

Vierailija
28/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperhe-elämä on aivokuollutta hevonvitunpaskaa ja se puretaan ulkopuolisiin. 

Vierailija
29/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseton ystäväni pysäköi marketissa lapsiperheille tarkoitettuun parkkiruutuun oven viereen ja sanoi, että ei voi käsittää, miksi lapsiperheitä suositaan niin että heille on jopa omat paikat, ja miksi ei ole lapsettomienkin paikkoja. Että jättäköön ne kersansa mieluummin kotiin kun tulevat kauppaan. Olen ottanut sen jälkeen aika tavalla etäisyyttä. 

Huumorilla tuo menisi mutta jos on tosissaan niin ymmärrän tämän.

Vierailija
30/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapselliset eivät osaa ottaa muita huomioon. Kaikki tuntemani sinkut antaa siimaa kun tietää että minulla on lapsi, vaikken sitä edes tarvitse (esim töissä). Lapselliset sen sijaan ei ole ajoissa missään ja se lapsi on tekosyy kaikkeen. 

Vierailija
31/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä mittarilla ahkerampia? Lasten kanssa oleminen on täyttä työtä. 

Eihän se mitään työtä ole, ei siitä mitään makseta, se on vain harrastus!

Orjatkin vain harrastavat?

Entä palkatut lastenhoitajat?

Se, että olet lasten kanssa kotona niin ei te-toimisto sinua työlliseksi laske. Ei se lapsesi ole sinun työnantaja, joka maksaa palkkaa. Sinun palkkasi maksaa Suomen valtio ja se on 100% yritystukea. Olethan sinä yrittäjä kun lapsia hoivata kotona veronmaksajien piikkiin!

Työ on muutakin kuin palkkatyötä. Ilmaista työtä tehdään koko ajan. Myös välillisesti tuottavaa, kuten lastenkasvatus. 

Vierailija
32/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat kitkeränkatkerina laittaa vahingon kiertämään, kun oma elämä on yhtä pisakakkaa, sotkua ja meteliä.

Vierailija
33/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yritä siinä olla iloinen kun ei saa nukuttua, ei ole rahaa eikä elämää ja kroppa pilalla.

Aijaa, itse olen pystynyt olemaan iloinen ja lapset tuovat sisältöäkin elämään. 

Vierailija
34/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu geeneistä, tai lähinnä niiden jakautumisesta. Tämä geenien jakautuminen kahteen osaan muuttaa ihmisen ajattelukykyä sosiaalisen käyttäytymisen kohdalta merkittävästi ja käytännössä ihmisen älykkyydestä tippuu 25% pois. Näin tapahtuu aina uudelleen jokaisen jälkeläisen synnyttyä, joten lopulta synnyttäjästä tulee lähes aivoton zombie. Jakautunut persoonallisuus.

Vierailija
35/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ilkeä ihminen on ilkeä huolimatta siitä onko tällä lapsia vai ei.

Ei kannata liiaksi vaivata päätään muiden ongelmilla. Et ymmärtäisi kuitenkaan koska jokaisella on rajansa ja sulla on ihan omakin elämä elettävänä. 

Jos kuitenkin helpottaa tieto siitä että kipuilevat jotakin. On nostettava itsensä toisen/muiden yläpuolelle asioilla joilla ei oikeasti ole merkitystä, koska eivät itse ole saaneet sitä merkitystä osakseen lapsuudessaan.

Itsekin jäin pahasti vaille mutta sain ehkä jotain sellaista mikä joltain toiselta jäi puuttumaan. 

Ymmärsin liikaa ymmärtämättä mitään ja kun vihdoin ymmärsin oikeasti jotakin niin ainoastaan sen etten vieläkään ymmärtänyt mitään. 

Vierailija
36/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomat nyt vaan ovat usein itsekkäitä. Vela on usein keskenkasvuinen, omien lapsuustraumojensa kamppaileva raakile, omaan napaansa tuijottaja, josta ei vanhemmaksi edes olisi. Ei tuota ahkeruudella voi korvata. 

No onneksi olkoon, just kuvailit mun äitini... joka ei siis ole lapseton,ikävä kyllä.

Vierailija
37/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisilla on hermo kireällä, kun elämä on yhtä meteliä, pissaa, kakkaa, oksennusta, hälinää, huolta, kitinää, angstia, itkupotkuraivaria ja unettomia öitä. Yritetään ymmärtää.

Vierailija
38/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole huomannut. T. Äiti viimeiset 33v, onnellinen ja menevä uus-sinkku.

Tsemppiä sinne +50 sinkkumarkkinoille, selvästi joku perheessäsi ei ollut samaa mieltä onnellisuudesta.

Puhuin omasta puolestani. Perheitä minulle siunaantui 2, kuten lapsiakin. Olin onnellinen kun ensimmäinen suhde päättyi, ja kun toisen eron jälkeen pysyin pinnalla. Toivon, että syvemmälle uponnut mieskin on nykyisessä elämässään. Ensimmäinen taas on 180 cm:n syvyydessä.

Vierailija
39/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseton ystäväni pysäköi marketissa lapsiperheille tarkoitettuun parkkiruutuun oven viereen ja sanoi, että ei voi käsittää, miksi lapsiperheitä suositaan niin että heille on jopa omat paikat, ja miksi ei ole lapsettomienkin paikkoja. Että jättäköön ne kersansa mieluummin kotiin kun tulevat kauppaan. Olen ottanut sen jälkeen aika tavalla etäisyyttä. 

Heidät luokitellaan samaan kategoriaan vammaisten kanssa ja invapaikat nyt yleensä tahtovat olla lähellä ovia.

Vierailija
40/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on hormonit sekaisin niin raskaudesta kuin jatkuvasta valvomisestakin. Näkeehän sen, miten äidit muuttuu synnytettyään siitä ennen niin mukavasta ja kauniista naisesta aina äreäksi hieltä haisevaksi turvonneeksi pirttihirmuksi.