Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset, joilla on lapsia, ovat usein ilkeitä?

Vierailija
28.06.2024 |

Haukkuvat lapsettomia itsekkäilsi, viallisiksi, laiskoiksi jne. Vaikka lapsettomat ovat usein paljon ahkerampia kuin ne, joilla on lapsia. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lapset varmaan haluavat syntyä rikkaaseen eliittisukuun joten aika itsekästä synnyttää lasta johonkin työttömän köyhään pskaiseen huumekämppään.

Nämähän on ne suomalaisten perusasetelmat....

Vierailija
42/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselliset puolustavat lapsiaan. On pakko. Katsokaa vaikka valkoposkihanhia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te lapselliset täällä mesoatte?! Menkää ylitöihin, niin saatte ostettua kersallenne sen uuden kännykän, jota se on kitissyt jo puoli vuotta.

Vierailija
44/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnempa töistäni erään naisen, joka muuttui ilkeäksi jo raskausaikanaan. En tiedä sitten johtuiko tämä hormoneista tai vaikka fyysisesti tukalasta olosta raskauden takia. Häneltä oli todella ikävä mennä kysymään apua töihin liittyen tai ylipäätään jutella työasioista. Ensimmäinen vastaus oli aina jotenkin todella äkäinen ja ilkeä. Tuntui että olisi pitänyt ensin pyytää anteeksi siitä, että minun täytyy häneltä kysyä asiaa, johon ei mistään muualta kerta kaikkiaan löydy vastausta. Samaan aikaan hän toisaalla taas hehkutti omaa raskautta ja äitiyttä ja kehui työilmapiiriä kannustavaksi lastenteolle. Unohti varmaan, että hän itse ei ollut se hyvän työilmapiirin luoja :D

Vierailija
45/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomat nyt vaan ovat usein itsekkäitä. Vela on usein keskenkasvuinen, omien lapsuustraumojensa kamppaileva raakile, omaan napaansa tuijottaja, josta ei vanhemmaksi edes olisi. Ei tuota ahkeruudella voi korvata. 

No onneksi olkoon, just kuvailit mun äitini... joka ei siis ole lapseton,ikävä kyllä.

Kaikki muutkin ovat toivoneet että äitisi olisi lapseton. En ihmettele sitä lainkaan.

Vierailija
46/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperhe-elämä on aivokuollutta hevonvitunpaskaa ja se puretaan ulkopuolisiin. 

Ei se muiden syytä ole, että teillä oli tuollaista.

Vierailija
47/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomat nyt vaan ovat usein itsekkäitä. Vela on usein keskenkasvuinen, omien lapsuustraumojensa kamppaileva raakile, omaan napaansa tuijottaja, josta ei vanhemmaksi edes olisi. Ei tuota ahkeruudella voi korvata. 

Miksi lastensuojelu on kriisissä, jos lapsia hankkivat vain  vanhemmuuteen kykenevät?

Vierailija
48/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapseton ystäväni pysäköi marketissa lapsiperheille tarkoitettuun parkkiruutuun oven viereen ja sanoi, että ei voi käsittää, miksi lapsiperheitä suositaan niin että heille on jopa omat paikat, ja miksi ei ole lapsettomienkin paikkoja. Että jättäköön ne kersansa mieluummin kotiin kun tulevat kauppaan. Olen ottanut sen jälkeen aika tavalla etäisyyttä. 

Heidät luokitellaan samaan kategoriaan vammaisten kanssa ja invapaikat nyt yleensä tahtovat olla lähellä ovia.

Tuo ystävä oli todella invalidi, aivo-.

Vierailija
49/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi olkoon, just kuvailit mun äitini... joka ei siis ole lapseton,ikävä kyllä.

Kaikki muutkin ovat toivoneet että äitisi olisi lapseton. En ihmettele sitä lainkaan.

Myös sinun äitisi lapsettomuutta ovat monet toivoneet, vaikka eivät ole sitä kehdanneet ääneen sanoa.

Vierailija
50/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te lapselliset täällä mesoatte?! Menkää ylitöihin, niin saatte ostettua kersallenne sen uuden kännykän, jota se on kitissyt jo puoli vuotta.

🤣🖕

Mun lapsi ostaa itse puhelimensa ja kaikki muut. Mä olen nyt kesälomalla.

Vierailija
51/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä mittarilla ahkerampia? Lasten kanssa oleminen on täyttä työtä. 

Eihän se mitään työtä ole, ei siitä mitään makseta, se on vain harrastus!

Orjatkin vain harrastavat?

Entä palkatut lastenhoitajat?

Ikävää, jos vanhemmuus tuntuu sinusta orjuudelta, mutta kun hyvin todennäköisesti olet sen ihan itse vapaaehtoisesti valinnut, niin ei se kyllä mitään orjuutta ole.

Palkatut lastenhoitajat ovat tietysti töissä, mutta harvemmin kukaan palkkaa itseään hoitamaan omia lapsiaan.

Vierailija
52/52 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun hankkii jälkikasvua, on syytä olla varakas!