Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ilkeitä ihmisiä

Vierailija
28.06.2024 |

Minusta tuntuu, että olen ilkeiden ihmisten ympäröimänä. En ymmärrä, että mistä johtuu, että ympärilläni on aina ollut niin paljon ilkeitä ihmisiä. Olen päättänyt erakoitua. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon olen tavannut työni puolesta mt.potilaita, mutta yhden huom.tiedän, en tunne, jonka ilkeys on vaikuttanut jotenkin niin syväluotaavan mustalta ja loputtomalta, että pahaa tekee tuon ihmisen ja hänen läheistensä vuoksi🙏

Useimmilla mt.ihmisillä on kuitenkin sydän paikallaan ja kykyä olla muille ihmisille hyvä, mutta siitä ihmisestä huokuu se ilkeys jotenkin niin vahvana ja tuo outoa huonoa ilmapiiriä, etten edes psyk.sairaalassa ole vastaavaa tavannut. Luulen kyllä, ettei hänellä ole ns.pelkkä esim masennus, vaan kaikki viittaa persoonallisuushäiriöön, jota hänellä on suvussa. Tällä ihmisellä on puoliso, joka on muuttunut vuodessa ulkonäöltään todella paljon ja on hyvin vihaisen ja ilottoman oloinen, joka herättää huolta habituksellaan, liekö hänkin sairastumassa. Harmittaa kyllä paljon heidän puolestaan😥

Vierailija
22/36 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti minäkin tunnen. Onko se joku kansantauti, jota esiintyy erityisesti yli 70 vuotiaissa ihmisissä? Nuoremmissakin toki, mutta vanhemmissa varsinkin. Edes ikäntyminen ei aina tuo muutosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vassarit

Vierailija
24/36 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ilkeitä mutta maalta löytyy ystävälliset ihmiset.

Vierailija
25/36 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti minäkin tunnen. Onko se joku kansantauti, jota esiintyy erityisesti yli 70 vuotiaissa ihmisissä? Nuoremmissakin toki, mutta vanhemmissa varsinkin. Edes ikäntyminen ei aina tuo muutosta.

Ei pidä paikkaansa jokaisen kohdalla . Mm. viimevikolla meidän taloyhtiön palkkaama n.20v mies aukoi päätään niin ilkeästi että tuli pahamieli pitkäksi aikaa ..En tiedä mistä mallinsa ottanut vai leikkikö kovaa jätkää ..Säälittävä .

Vierailija
26/36 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ihan hyvä, että tämä tuntemamme maailma viimeistään 2040-luvulla päättyy valtavaan kataklysmiin. Vain vähän ihmisiä jää eloon, ja saavat luvan aloittaa yhteiskunnan rakentamisen kivikautisin keinoin. Silloin ei pärjää ilkeilemällä vaan kaikkien on tehtävä yhteistyötä parhaansa mukaan, että ryhmä ylipäänsä pysyisi elossa. Jää pahantahtoisuus ja ilkeily historiaan.

Vierailija
27/36 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein miettinyt, että miksi ihmiset eivät nauti elämästä. Kauniista luonnosta, on töitä ja terveyttä jne. Ilkeillään vaan. Jos joku hymyilee ja tekee työtään ilolla. Siitäkin aletaan vinoilemaan jne. 

Vierailija
28/36 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vassarit

Ovat myös ilkeyden lisäksi ylivoimaisen voimakkaita ja pelottavia.

Minulla on tapana mennä rukousasentoon ja rukoilla turvaa Jumalalta, jos alkaa vassarit pelottamaan.

Vierailija
29/36 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen. Edesmennyt anoppini oli todella, todella ilkeä, paha, manipuloija ja dominoiva narsisti. Pikkuhiljaa jouduin hänen ansaansa eikä pois päässyt, vaikka siihen heräsi, kun olin hänen poikansa kanssa naimisissa ja lapset jo oli. Auttamiseen ja hyväntahtoisuuteensa varjosti touhunsa ja muille esitti niin ihanaa ihmistä. Kateellinen oli minulle, kun itse oli sairas paitsi päästään, myös monisairas fyysisesti ja kaikkia sairauksiaan jatkuvasti esitteli muille ja oli niin huonokuntoinen ja häntä piti aina paapoa kaikkien. Anoppi koki kivuliaan kärsimyskuoleman. Onneksi minun ei enää tarvitse sietää häntä. Ei ole ikävä!

Myös ex-esimies oli oikea piru ja narsisti hänkin, työpaikkakiusaaja. Jäi vihattuna eläkkeelle häärättyään 10 vuotta työpaikallamme ja siitä pääosin johtajana. Tämäkin akka on yksinäinen ja vihattu. Sitä saa, mitä tilaa!

Vierailija
30/36 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka on ilkeä.

Vierailija
31/36 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Esihenkilöni on erittäin ilkeä nainen. Hänellä on yleensä pahaa sanottavaa kaikista ihmisistä ja käy mielellään vuodattamassa näitä negatiivisia arvioitaan meille alaisilleenkin työpäivän aikana työmme keskeyttäen. Olen vuosien varrella tehnyt erilaisia välttelyratkaisuita, jotta altistuisin tälle mahdollisimman vähän. Aina joskus hän kuitenkin onnistuu. Tiedän, että hän on puhunut todennäköisesti minustakin negatiivisesti muille henkilöille aivan kuten haukkuu minullekin työtovereitani.

Vierailija
32/36 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka.M50

Vierailija
33/36 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla lähetettiin johtokuntakerroksesta yksi sihteeri meidän osastolle. Oli tosi ilkeä ihminen. Oli erilaisia juonia, jotka aukesivat vähitellen. Kaiken lisäksi Oli pahasti luulosairas. Entinen esimies oli paljastanut johtoportaalle ja sieltä se tihkui alaspäin.

Vierailija
34/36 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen! Suuri osa esimerkiksi työpaikkani (ala-aste pk-seudulla) henkilökunnasta on suvaitsemattomia ihmisiä. Ja yllättäen vihervassuja kaikki! Eivät hyväksy erimieltä olevia ja syrjivät minua siitä että nuorena naisena äänestän perussuomalaisia. 

Kutsuvat varmaan itseään suvaitsevaisiksi, toiset huomioonottaviksi, erilaisuutta sietäviksi, erilaisia mielipiteitä suvaitseviksi ja kunnioittaviksi. Älä vaan sano, että kutsuvat itseään vielä liberaaleiksikin. 

T: En pidä monesta perussuomalaisten linjauksesta, enkä äänestä heitä, mutta lapsellista kiukutteluahan tuo "suvaitsevaiston" äärimmäisen suvaitsematon touhu on. 

Vierailija
35/36 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut vain yhden oikeasti ilkeän ihmisen, olimme hetken aikaa samassa työpaikassa. Viimeisen kuukauden jouduin jo saikuttamaan, jos olisin joutunut hänen vuoroparikseen, onneksi näitä ei ollut kuin 2-3 kertaa, ennen kuin tiemme erkanivat.

Vierailija
36/36 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että itsekin olen niin täynnä kiukkua, että räjähdän. Inhoan piikikkäitä ihmisiä, jotka eivät itse ole juurikaan mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän