Taitaa olla aika luovuttaa. Olen 38 vuotias pitkäaikaistyötön mies enkä löydä naista tai töitä.
Minusta on koko elämäni juoruttu, että olen kaappihomo, kun minulla ei ole ketään.
Käyn salilla ja lenkillä useasti viikossa, tapaan ihmisiä, mutta kukaan ei lämpene, yleensä kaikki ovat varattuja tai en vain muuten kelpaa.
Lisäksi minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen näytä kovin todennäköiseltä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Etkö voisi opiskella jotain tai mennä vaikka oppisopimukseen?
Mikä se ongelma sinulla on?
Opiskelu ja töihin on olen yrittänyt hakeutua mutta ei siitä ole tullut mitään.
Ap
Ajattele jos elämän voisi antaa toiselle henkilölle elettäväksi, jollekin, joka kovasti haluaisi elää, mutta jonka sairaudet vie vääjäämättömästi kohti loppua. Antaisitko omasi?
Kannattaa luovuttaa..turhaa taistella tuulimyllyn siipiä vastaan..ehkä hommat natsaa sitten seuraavassa elämässä..
Olet vielä NUORI, kaikki on mahdollista. Ihan kaikki! Älä luovuta.
Mä oon kohta 60 ja työtön, mutta vaimo kyllä on. Aina on toivoa.
Tanssikurssille. Tanssi on hyvä harrastus ja tanssin parista kyllä löydät naisseuraa.
Itselläni kävi toisinpäin. Otin lopputilin työstä ja erosin pitkäaikaisesta suhteesta. Nyt elän täysillä vapaana ja koko maailma on minun. Voin tehdä mitä vain, harrastaa ja matkustaa ai ai olisinpa aiemmin tajunnut. Kaikki on omissa käsissä, kun sen oikein oivaltaa.
Miehelläni oli peruskoulukin kesken, kun tapasimme.
Olin tuolloin useamman vuoden päälle parikymppinen ja mieheni oli vielä vanhempi, joten en ollut uskoa korviani tuon kuullessani mutta totta se oli.
Treffeille lähdin, kun oli peruskoulun päättötodistus ja hakenut amikseen. Tärkeintä oli ja on yhä yritys tehdä elämällään jotain, ei lopputulos. Nyt vuosikymmen myöhemmin elää elämänsä ensimmäistä vuotta, jolloin on ollut ihan muutama viikko pois lukien töissä.
10vuotta ja saatan olla sinun tilanteessasi.
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tapa ittesi v i t un luuseri. Ei sinusta ole parisuhteeseen jos et edes työpaikkaa onnistu saamaan.
Miksi sanot noin? Tarpeeksi paha olo jo muutenkin
Rumasti sanottu. Mutta toisaalta - oletko tyytyväinen siihen, miten olet elämääsi rakentanut? Vai onko ehkä jäänyt jotain rakentamatta?
Vierailija kirjoitti:
Nainen sinä olet, semmoinen inkkelinainen joka ei kelpaa kellekään.
Eihän sellaisia ole. Itse olet todennut monta kertaa, että JOKAINEN NAINEN SAA MIEHEN JOS HALUAA.
Mutta naisen saa vain joka kymmenes mies (väitteessä on jokin matemaattinen omituisuus, joka ei ole auennut.
Kuitenkin aviossa, eronnut tai leski (eli ollut parisuhteessa) on nytkin yli 50% väestöstä. Lisäksi avoliitossa elävät ja seurustelevat, joita ei tilastoida.
Lähde: TILASTOKESKUKSEN TUOREIN VÄESTÖBAROMETRI 31.12.2023
Vierailija kirjoitti:
10vuotta ja saatan olla sinun tilanteessasi.
M28
Etkö sinä ole kuitenkin maisteri? Ap ei ole lukion jälkeen käynyt kouluja. Sinä olet edes yrittänyt.
Kantsii harrastaa muutakin kuin yksin kotona viharunkkaamista.
On paljon maksuttomia harrastuksia, kun vain lähtee kopistaan ulos.
Typerää elää ilman ihmissuhteita. Voi muuttua muumioksi eikä kukaan kaipaa vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa luovuttaa..turhaa taistella tuulimyllyn siipiä vastaan..ehkä hommat natsaa sitten seuraavassa elämässä..
Ei ole kuin tämä yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö voisi opiskella jotain tai mennä vaikka oppisopimukseen?
Mikä se ongelma sinulla on?
Opiskelu ja töihin on olen yrittänyt hakeutua mutta ei siitä ole tullut mitään.
Ap
Koska...? Koska olet vätys etkä osaa tehdä asioita valmiiksi.
Et ehkä edes aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Odota vaan kun olet yli 50. Sitten olet ihan turha tapaus kaikkialla.
-m53
Riippuu täysin taloudellisesta tilanteesta.
Up