Miksi naisilla on ongelma, jos mies on läheinen äitinsä kanssa?
Ja se ongelma on naisilla.
Esim. minä ja äitini seuraamme aktiivisesti jalkapalloa. Espanjan La Ligaa ja Copa del Reyta ja Englannin Premier Leaguea ja FA Cuppia. UEFA Champions Leagua ja tämän lisäksi muita Euroopan isoja otteluita (lähinnä derbyjä). Ja tottakai UEFA EURO -kisoja, Copa Américaa ja FIFA World Cuppia.
Aina kun kerron harrastuksestani, ja mainitsen, että juttelen äidin kanssa tekstiviesteillä futiksesta lähes päivittäin. Joka viikonloppu ja nyt EUROjen aikana joka päivä. Tämä on aina naisille ongelma. Naisen ongelma tulee esille aikaisintaan jo ekoilla treffeillä tai viimeistään tapailuvaiheessa.
Tällä palstalla on ilmeisesti paljon naisia. Itse olen alle 25, joten etenkin nuorten naisten kommrntit aiheesta kiinnostaa, mutta tottakai vanhemmatkin saa vastata.
Eli, pitäisikö minun katkaista välini äitiini, kun naisilla on tuo ongelma, vai pitääkö jäädä ilman naista? Jotkut sanovat, että mies on onnellisin sinkkuna.
Nainen etsii aikuista miestä, jonka itsenäistyminen on onnistunut. Itsenäistymisellä ei tarkoiteta yhteydenpidon katkaisemista vanhempiin, vaan nuoruusiän loppupuolen tärkeintä kehitystehtävää, jonka aikana nuoren henkilön identiteetti ja ajattelu erillistyy irti vanhemmistaan. Hän luopuu lapselle tyypillisestä riippuvuudesta vanhempiinsa ja muodostaa yksilön rajat, joita pystyy ilmaisemaan ja ylläpitämään myös vanhempiensa suuntaan. Vastuunotto lisääntyy, omat arvot selkiintyvät. Tämän kaiken katsotaan olevan välttämätöntä, että voi onnistua pitkässä parisuhteessa ja vanhemmuudessa menestyksekkäästi.
Joten tämän aikuistumisen ja onnistuneen itsenäisyyden merkkejä naiset etsivät potentiaalisesta kumppanistaan. Jalkkisfanitus äijän kanssa ja jatkuva yhteydenpito on siis mitä ilmeisimmin asia, joka tulkitaan merkiksi päinvastaisesta.