Suur riita anopin kanssa kesä häistä haluaa vatitarjoiluna porsan kyljyksiä ja rapar perikiisseliä ei ole juhla ruokaa se!
Porsaan kyljykset on arki ruokaa, olen jo suunnitellut kokonaisvaltaisen sormi syötävien kavalkaadin keiteringistä tilattuna myös bebejä ja kanapeitä esillä
Kommentit (24)
Miksi anopilla on sananvaltaa häätarjoiluub? Teette oman maun mukaan tarjoilun. Tarjotkoon anoppi kyljykset omissa juhlisaan.
Kenen häät kyseessä siis,sehän ei selväksi tullu vai onko sulla katering palvelu anopin kanssa pystyssä?
Voi kiitos, kiitos ap!!
Nyt tiedän, mitä haluan 50v.- juhliini; Keiteringin kokonaisvaltaisen, sormi syötävien kavalkaadin🥳🥳🥳🥳
Saakohan sieltä muitakin kavalkaadeja?
Ajatelkaa, miten upea teema;
Kokonaisvaltainen kavalkaadi!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi anopilla on sananvaltaa häätarjoiluub? Teette oman maun mukaan tarjoilun. Tarjotkoon anoppi kyljykset omissa juhlisaan.
Koska nämä "häät" on Porvoossa
(* jälleen kerran...)
Kanapeitä, onneksi ei kanapäitä🐔
Tai voishan pitää teemahäät, joissa kaikki pukeutuisi kanoiksi ja teema jatkuisi vielä ruuassakin.
Kyllä keiteringi hoitaa!
Vierailija kirjoitti:
Kenen häät kyseessä siis,sehän ei selväksi tullu vai onko sulla katering palvelu anopin kanssa pystyssä?
Katering🧐
Vierailija kirjoitti:
Veikö puppa vasun pois?
Vosu vei vasun...
Perhanan vosu!!
Ilmoittele anopille ystävällisesti,että hän on tervetullut vieraana häihin,muuten ei tarvitse osallistua.
Kuulostaa herkulliselta 😋 Koska ja missä on häät, voisin tulla kuokkimaan vähän kyljyksiä 😊
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittele anopille ystävällisesti,että hän on tervetullut vieraana häihin,muuten ei tarvitse osallistua.
Anoppi naamioituu morsiameksi.
Lisäksi hän on tilannut paikalle Unelmahäiden kuvaustiimin, ilman parin tai kenenkään lupaa.
Kun oikea morsian ilmaantuu paikalle, anoppi aloittaa uuden suur riidan!
Väittää, että on itse "oikea" morsian ja syyttelee muita huijareiksi.
Anoppi voisi naamioitua jukka-palmuksi ja sieltä tiirata häitä. Pyylevä jukka-palmu siinä boolimaljan vieressä ei herätä mitään huomiota ennen kuin kaatuu sammuneena maahan.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi voisi naamioitua jukka-palmuksi ja sieltä tiirata häitä. Pyylevä jukka-palmu siinä boolimaljan vieressä ei herätä mitään huomiota ennen kuin kaatuu sammuneena maahan.
Pelastit juuri päiväni, kiitos🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mä en ymmärrä taas yhtään mitään... Siis mikä on ongelma?
Opettele ap ne yhdyssanat ensin!!
Kuka maksaa? Jos anoppi maksaa, niin kai anopillakin jotain sananvaltaa on. Porsaankyljykset ja raparperikiisseli tulee paljon edullisemmaksi kuin kokonaisvaltainen kavalkadi. Ei voi olettaa että anoppikaan suostuu maksamaan kuitenkaan mitä tahansa.
Vaan pystyisikö anoppi olemaan hipi hiljaa palmuna(kaan)?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä taas yhtään mitään... Siis mikä on ongelma?
Aloitus on vitsi ja "ongelma" olematon...
Täällä on näitä suur riitoja vähän väliä.
Vinkatkaa hyvien voileipä kaakkujen reseptejä