Arvotutkimuksen mukaan tyttöjen liberaalisuus on lisääntynyt, ja samanaikaisesti heidän hyvinvointinsa on kehittynyt heikompaan suuntaan.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei naiset ota vastuuta siitä etteivät itse hengaa miesten kanssa jotka lyö ja tappaa?
Se kun ei näy päälle päin kuka hakkaa ja kuka ei. Mikseivät nämä hakkaajamiehet ota vastuuta ja ole hakkaamatta?
Miksi et itse ota vastuuta ja lopeta syyllistämästä uhria?
Kyllä se monessakin naisessa näkyy vuosiakin että on hakattu, mutta silti ollaan yhdessa ja lapsiakin tehdään?
On nyt niin paljon mieslapsia ulisemassa täällä kuinka gynelle ei pääse jonojen takia... Joten olkaa hyvät.
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009896480.html
Tämä on paljon laajempi ongelma josta te vain leikitte tietävänne jotain, ettekä viitsi edes hakukonetta käyttää tietoa saadaksenne. Tästä on julkisessa keskustelussa puhuttu jo vuosia, tai siis vuosikymmeniä.
Jos olet raskaana, tai sulla on lapsia, niin paljon helpommin pääsee naistentautien erikoislääkärille. Jos ei ole, niin aika kusessa olet ennen kuin tauti etenee ja on jo isoja riskejä.
M30
Ne instan hottisbeibet kiinnostaa ja harmittaa kun ei ole varaa kustantaa niiden elintyyliä ja lookia. Se tuossa vuodatuksessa on takana, ei mikään muu.
Menis Prismaan ruuhka-aikana pareja ja parien tyyliä sekä ostoskäytöstä katsomaan, siellä realiteetit keskivertoparien elämänmenosta on näkyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Että taas vedetään mutkia suoriksi roimalla kädellä. Mt-diagnoosit ovat lisääntyneet enimmäkseen siksi, että niitä on tullut tarjolle, ja niillä saa huomiota. Toki se, etteivät nykynaiset pääse turvallisesti toteuttamaan lajityypillistä käytöstään (äitiys) aiheuttaa ihan oikeasti masennusta. Mutta sillä taas ei ole mitään tekemistä liberaaliuden kanssa vaan sen, että työnantaja on turvallisempi elättäjä kuin aviomies. Työnantajalta ei saa kuitenkaan siementä
Äideillähän ei voi olla mt-ongelmia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei naiset ota vastuuta siitä etteivät itse hengaa miesten kanssa jotka lyö ja tappaa?
Se kun ei näy päälle päin kuka hakkaa ja kuka ei. Mikseivät nämä hakkaajamiehet ota vastuuta ja ole hakkaamatta?
Kyllä se monessakin naisessa näkyy vuosiakin että on hakattu, mutta silti ollaan yhdessa ja lapsiakin tehdään?
Tästä valinnasta on tietenkin hyvä syyttää kaikkia miehiä. Onhan se naisen logiikalle sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että taas vedetään mutkia suoriksi roimalla kädellä. Mt-diagnoosit ovat lisääntyneet enimmäkseen siksi, että niitä on tullut tarjolle, ja niillä saa huomiota. Toki se, etteivät nykynaiset pääse turvallisesti toteuttamaan lajityypillistä käytöstään (äitiys) aiheuttaa ihan oikeasti masennusta. Mutta sillä taas ei ole mitään tekemistä liberaaliuden kanssa vaan sen, että työnantaja on turvallisempi elättäjä kuin aviomies. Työnantajalta ei saa kuitenkaan siementä
Äideillähän ei voi olla mt-ongelmia...
Voi olla, mutta ei saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se melko usein näkyy päälle päin.
Ei näy. Ei sitten mitenkään. Ne mukavan ja reilun oloiset miehetkin voivat olla hakkaajia. Siistit ja fiksut muuten.
Vierailija kirjoitti:
On nyt niin paljon mieslapsia ulisemassa täällä kuinka gynelle ei pääse jonojen takia... Joten olkaa hyvät.
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009896480.html
Tämä on paljon laajempi ongelma josta te vain leikitte tietävänne jotain, ettekä viitsi edes hakukonetta käyttää tietoa saadaksenne. Tästä on julkisessa keskustelussa puhuttu jo vuosia, tai siis vuosikymmeniä.
Jos olet raskaana, tai sulla on lapsia, niin paljon helpommin pääsee naistentautien erikoislääkärille. Jos ei ole, niin aika kusessa olet ennen kuin tauti etenee ja on jo isoja riskejä.
M30
Kyllä täällä kuule koko sote touhu on mennyttä. Ei koske vain naisten palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteiset perhearvot ovat lopulta parhaat myös naisille. Toisaalta totuus paljastuu aina kantapään kautta parhaiten.
Ei ole kiltillä miehellä oikeutta perheeseen🥺
Miksi pitäisi olla? Onko kellään tässä maailmassa? Olisiko sitten hyvä, jos vaikka valtio pakottaisi jonkun naisen harrastamaan seksiä kulttimiesten kanssa ja synnyttämään lapsia heille, sittenkö olisi hyvä, kun puolella maailman väestöstä ei olisi fyysistä itsemääräämisoikeutta eikä vapautta? Kukaan oikeasti kiltti ei tuommoista edes toivoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy. Ei sitten mitenkään. Ne mukavan ja reilun oloiset miehetkin voivat olla hakkaajia. Siistit ja fiksut muuten.
Olet vain tyhmä ja sokea.
Maailman pelastaminen kun ei luonnistu, menee mielenterveys.
Ei auta istumalakko kehätiellä ja poliisikin vie maijaan. Kyllähän se synkistää. Ynnä muut haihattelut.
Liberaalius tarkoittaa nykyään miesvihaa, joka kumpuaa peniskateudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Jos mies on hiljainen rillipää, niin sellaisista kannattaa pysyä kaukana.
Tottakai ahdistaa kun joutuu kiistämään XY- ja XX-kromosomiparien olemassaolo ja pitää "luottaa tieteeseen" paitsi jos tiede on ydinfissiota.
Todellisuus ei stemmaa ideologian kanssa, niin kyllähän siinä ahdistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Jos mies on hiljainen rillipää, niin sellaisista kannattaa pysyä kaukana.
Minulla on kiltin näköisistä huonoja kokemuksia, mutta ei varmaankaan voi yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa että maailma olisi kurja paikka miehille. Nykyinen tasa-arvo suosii naisia ja syrjii miehiä.
Outo väite. Sehän on omaankin jalkaan ampumista, jos toivoo rakkaalleen kurjuutta.
En yhtään ihmettele naisvihaasi, jos todella olet niellyt tuollaisen valheellisen yleistävän väitteen ja luulet sen olevan totta. Kuka on näin sinulle opettanut, ja miksi nielet sen purematta?
Koko ketju täynnä femcelien ulinaa pahoista miehistä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve, konservatiivinen arvomaailma rajoineen on rakkautta ja luo turvallisuutta.
Niinpä, mutta miten tuo saataisiin läpi miehille? Miehet on lähes elukoita, kuvataan lapsia ja naisia ja pistetään kuvat nettiin pilkattavaksi.
Miksi yleistät koko miessukupuolta? Ainiin, olet miesvihainen femcel 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve, konservatiivinen arvomaailma rajoineen on rakkautta ja luo turvallisuutta.
Niinpä, mutta miten tuo saataisiin läpi miehille? Miehet on lähes elukoita, kuvataan lapsia ja naisia ja pistetään kuvat nettiin pilkattavaksi.
Miksi yleistät koko miessukupuolta? Ainiin, olet miesvihainen femcel 🤭
Kyllä, vastenmielinen ihmistyyppi. Samaan sarjaan menevät palstan ylilaudalta karanneet miehet.
Tuollainen yleistäminen ja kielenkäyttö kuulostaa aivan yhtä idioottimaiselta tuli se kummalta tahansa suunnalta.
Tai sitten tuo on yksi niistä ylilautalaisista teeskentelemässä naista täällä ja luomassa kitkaa tarkoituksella, lietsomassa toisia kaltaisiaan yhä suurempaan naisvihaan. Ääliö joka tapauksessa, kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Ei ole kiltillä miehellä oikeutta perheeseen🥺