Mikä on pervoin tai erikoisin paikka missä olet runkannut
Kommentit (42)
Kirjaston lukusalissa oli sellaiset pystyt lukupöydät, jonka alareuna oli hyvin pyöreä. Olin yksin siellä sillä hetkellä ja päätin mennä puolimakuulle tuolissa, niin että farkkujen etumus osuu siihen reunaan, jos nostaa lantiota ylemmäs. Hiljalleen nostelin kunnes tuli vastustamaton halu tosissaan alkaa nostamaan orkkua kohti. Tiesin että kiinnijäämisen riski kasvaa mutta silti tein. Otin kalun ulos farkuista ja hieroin sitä nopeilla lantion nostoilla siihen reunaan. Mälläsin lopulta pöytätasolle, lattialle ja omille kengilleni, joilla myös "pyyhin" lattiaa ja hihallani pöytää. Hain vessasta paperia ja vaivihkaa pyyhin paperinpala kengän pohjassa.
Nuoruus, eipä tohon nyt muuta voi sanoa.
Karkkihyllyllä,, kuvasin herkkubebaa ja veivasin. Älkää liukastuko!
Luokassa yläasteella pulpetin alla katselin äikän opettajan tissejä ja runkkasin loppuun asti. Lastit lensi lattialle.
kaverin kanssa laiturin alla runkattiin kun muut kaverit olivat pitemmällä laiturin päällä.
silloin myös imin kaverini munaa ja nielin hänen mällinsä.
tämän jälkeen hän vielä kusi minun suuhuni ja naamalle jonka jälkeen sain yhden parhaimmista orkuistani
Vierailija kirjoitti:
Olin sairaalan osastolla yksityishuoneessa. Yöllä sitten olin hereillä ja panetti aivan sairaasti. Makasin seläälläni ja vetelin esinahkaa hitaasti ees taas kun yö hoitaja tuli hiljaa paikalle. Tämä nelikymppinen hoitsu sanoi touhua vain rauhassa, lääke mitä sait seisottaa. Menin varmaan punaiseksi kun paloauto kun hän kysyi autanko. Nyökkäsin ja hän otti tottuneesti kiinni kiveksistä toisella kädellä ja toisella alkoi runkkaamaan. Voi luoja miten tuntui ihanalta, sitten sanoin nyt tulee ja hoitaja otti terskan suuhun ja nieli kaiken. Hän iski silmää ja sanoi, tästä ei sitten hiiskuta. Nyökkäsin ja iskin silmää, kahtena seuraavan yönä sama hoitaja kävi runkaamassa minut. Sitten kun kotiuduin sairaalasta sama hoitaja antoi reseptit ja paperit ja iski silmää. Kotiin päästyäni katsoin papereita ja siellä oli lapussa tämän hoitajan puhelinnumero ja luki soita joskus. Soitin ja aloimme tapailla. nyt olemme seurustelleet 4 vuotta. Potilas.
Sitten heräsin ja muistin että olen peräkammarin poika ilomantsista ja menin yhtymään naapurin sikalassa olevaan emakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Muijan isotissisen kaverin vessassa pyykkikorista löytyneisiin pikkareihin päästin spermat....
Tota tullut myös tehtyä. Ihanaa roiskia spermat pikkareihin.
N. 15v tuli nuuhkittua ja tutkittua 18v sisko puolen(ei olla mitään sukua keskenämme) pikkareita ja tissiliivejä. Meni joskus myös runkkailuksi...
Vierailija kirjoitti:
N. 15v tuli nuuhkittua ja tutkittua 18v sisko puolen(ei olla mitään sukua keskenämme) pikkareita ja tissiliivejä. Meni joskus myös runkkailuksi...
Tullut myös tehtyä myös samaa
Kerrostalon pyykkituvassa. Siellä oli ihania pikkuhousuja ja rintaliivejä....
Uimahallin höyrysaunassa kerran sormetin.
Vierailija kirjoitti:
Uimahallin höyrysaunassa kerran sormetin.
Minkä ikäisenä ja miksi siellä? Olitko nähnyt jotakin ns. innostavaa?
Onhan näitä...
Paikallisliikenteen linja-auton takapenkillä, naapurissa asuva nainen istui edessä olevalla penkillä. On täysin mahdollista, että kuuli puuhani, en vain sillä hetkellä välittänyt. Spermat edessä olevan penkin selkänojaa.
Kirjastossa, suojassa pöydän alla, näköyhteys ja jopa suora katsekontakti kirjastonhoitajaan, kun laukesin, mällit pöydän kannen alle ja lattialle.
Tavaratalon sovituskopissa. Myyjä touhusi oviverhon takana reilun metrin päässä. Mällit kopin seinälle.
Taloyhtiön pyöräkellarissa, nuollen samalla naapurin naisten pyörien satuloita ja hieroen kalua ohjaustankojen kädensijoihin. Laukesin yhdelle satulalle, jonka omistajan tiesin ajavan pyörällä lähes päivittäin. Nuolin spermat niin, että jäi vielä vähän satulalle.
Anopin luona sohvalla, kun anoppi torkkui noin metrin päässä nojatuolissaan. Olisi herätessään nähnyt kaiken. Mällit omaan käteen josta ne nuolin.
Kyläillessä vessareissun yhteydessä pyykkikorin tarkistus ja jos kävi tuuri, pikarunkut pikkuhousuja haistellen ja märäksi nuollen. Joskus myös laukesin pikkareiden haaraosaan josta nuolin mällit.
Sen lisäksi, että olivat vähän erikoisia ja ehkä jopa pervojakin, niin kaikissa myös pieni kiinnijäämisen riski, josta sai lisäkiihoketta. Kertaakaan en muista kiinni jääneeni. Tai en ainakaan tiedä...
Nuorempana, sovitukopin peilille jä spermat valumaan.
Linjaauton takapenkillä,nakkikioskin sisätilassa odotellessa tuokaa,oli niin seksikäs myyjä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin sairaalan osastolla yksityishuoneessa. Yöllä sitten olin hereillä ja panetti aivan sairaasti. Makasin seläälläni ja vetelin esinahkaa hitaasti ees taas kun yö hoitaja tuli hiljaa paikalle. Tämä nelikymppinen hoitsu sanoi touhua vain rauhassa, lääke mitä sait seisottaa. Menin varmaan punaiseksi kun paloauto kun hän kysyi autanko. Nyökkäsin ja hän otti tottuneesti kiinni kiveksistä toisella kädellä ja toisella alkoi runkkaamaan. Voi luoja miten tuntui ihanalta, sitten sanoin nyt tulee ja hoitaja otti terskan suuhun ja nieli kaiken. Hän iski silmää ja sanoi, tästä ei sitten hiiskuta. Nyökkäsin ja iskin silmää, kahtena seuraavan yönä sama hoitaja kävi runkaamassa minut. Sitten kun kotiuduin sairaalasta sama hoitaja antoi reseptit ja paperit ja iski silmää. Kotiin päästyäni katsoin papereita ja siellä oli lapussa tämän hoitajan puhelinnumero ja luki soita joskus. Soitin ja aloimme tapailla. ny
Tuossa ei kyllä mikään ole totta. Itse olin pari vuotta sitten sairaalassa toipumassa leikkauksesta ja kerrankin oli olo ja tunne että ei tee mieli. Ei auttanut edes kauniit hoitajat, yöllä eikä päivällä. En kyllä kokeillut että saako edes seisomaan itse.
Hesburgerissa henkilökunnan vessan lavuaariin kun olin TET- harjoittelussa.
Vierailija kirjoitti:
Elokuvateatterissa junnuna ku oltiin luokan kanssa katsomassa Potteria. Toppatakki sylissä ja sormi pöksyihin. Aikuisena oon runkannut töissä moneen kertaan ja myös teams-palavereissa oon pitänyt puheenvuorojakin siten että sauva on samalla värissyt sisälläni.
Spermaa multa ei sattuneesta syystä lennä, mutta vastaus otsikon kysymykseen :) N33
Kyllä naisiltakin limaiset nesteet ruiskahtaa kun oikein on raju kiihotus ja orkku, no palaverissa se saattaisi herättää turhaa huomiota.
Ulkomailla lomapaikassa uimarannalla uidessa. Odotin kyllä että aurinko laskee ja pimeän tullen kaikki muut lähti pois. Jäin sinne yksin uimaan ja laskemaan siemenet veteen.
Runkattu myös metsässä pusikossa, kerrostalon verkkokellarissa ja ei ehkä paikkana niin erikoinen mutta samassa huoneessa muiden nukkuessa on jännittävää runkata
Lukiossa tyhjässä ruotsin luokassa veivasin lastit pulpetille. Pesin kyllä jälkeni. Tää tapahtui 2000-luvun alussa ennen valvontaa ja pienessä lukiossa, jossa luokkiin pääsi. Tuntui niin hyvältä päästää kulli vapauteen. Kuvittelin naivani yhtä kaunista alkajatyttöä ja välillä lykin kipeän kovaa stondista Isku-pulpetin pyöristettyä reunaa vasten ja taas veivasin kädellä. Voi kun joku olis nähnyt, varsinkin sen pulpetin naimisen...