Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pervoin tai erikoisin paikka missä olet runkannut

Vierailija
27.06.2024 |

ja päästänyt/roiskinut spermat?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkiliikenteen bussin takapenkki.

Vierailija
2/42 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvateatterissa junnuna ku oltiin luokan kanssa katsomassa Potteria. Toppatakki sylissä ja sormi pöksyihin. Aikuisena oon runkannut töissä moneen kertaan ja myös teams-palavereissa oon pitänyt puheenvuorojakin siten että sauva on samalla värissyt sisälläni. 

Spermaa multa ei sattuneesta syystä lennä, mutta vastaus otsikon kysymykseen :) N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijan isotissisen kaverin vessassa pyykkikorista löytyneisiin pikkareihin päästin spermat....

Vierailija
4/42 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun piti antaa virtsanäyte upealle ja seksikkäälle hoitajalle niin samalla kun kävin vessassa sen antamassa niin runkkasin samaan näytteeseen myös spermaa...

Vierailija
5/42 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun piti antaa virtsanäyte upealle ja seksikkäälle hoitajalle niin samalla kun kävin vessassa sen antamassa niin runkkasin samaan näytteeseen myös spermaa...

Tuon saman kanssa voisi myös tehdä

Vierailija
6/42 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muijan isotissisen kaverin vessassa pyykkikorista löytyneisiin pikkareihin päästin spermat....

Vastaavaa myös tullut tehtyä....

Vierailija
7/42 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa, löysät kolitsihousut jalassa ensin hitaasti hivuttelin kullia pöydän suojassa eikä ollut tarkoitus varsinaisesti runkata, mutta lopulta panetus voitti ja oli pakko päästellä menemään loppuun saakka. Lastit lähti lahkeeseen, mikä siinä hetkessä tuntui kiihottavalta, mutta kun post-nut clarity vääjäämättä iski niin mietin, että mikähän hiton idea oli sotkea housut.

Vierailija
8/42 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään suuren tien varressa on gloryhole vessassa. Rinkkasin ja heitin lastit reiästä sisään. Toki toisella puolella ei ollut ketään.

Vierailija
9/42 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyynikin näkötornin näköalatasanne ja sieltä mällit kaiteen yli alas. En tiedä osuivatko esimerkiksi satunnaisen koiranulkoiluttajan niskaan...

Vierailija
10/42 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin isotissisen milf ottaa monesti aurinkoa ilman yläosaa ja ainut paikka mistä siihen kohtaa näkee on meidän varaston pikku ikkunasta. Sieltä tullut katseltua sitä ja samalla myös runkattua

Vierailija
11/42 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toukokuussa kun oli helteet, pidän hametta ilman pikkuhousuja. Olen akateemisesti koulutettu ja omasta mielestä fiksu nainen, tiedän että olette eri mieltä😂. Lämpö ja aurinko saa minut tosi kiimaiseksi. Olin prismassa kaupassa ja en tiedä mikä minuun meni, mutta jo matkalla kauppaan valuin niin, että sisäreidetkin oli märkänä. Heviosastolla valitsin kurkkuja ja yhtäkkiä vaan kyykistyin ja työnsin kurkun kerran vaginaani ja sitten nopeasti ylös ja otin kyseisen kurkun koriini. Oli hiljainen aamupäivä ja osastolla oli noin 2-3 ihmistä, enkä usko että kukaan näki.

N.29v

Vierailija
12/42 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sairaskertomuksessa lukee, muuten terve mies, mutta runkkailee liikaa!

Vierailija
13/42 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston tietokonehuone. Muita oli paikalla. Pidin takkia kalun päällä ja sen alla hieroin.

Vierailija
14/42 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko avaaja ensin oman vastauksesi kysymykseesi, niin sitten me muutkin voimme vastailla. Minä ainakin haluan varmistua, ettet ole mikään pervo runkkari.

Vierailija
15/42 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko avaaja ensin oman vastauksesi kysymykseesi, niin sitten me muutkin voimme vastailla. Minä ainakin haluan varmistua, ettet ole mikään pervo runkkari.

No sehän se on. Eikä sitä paitsi kukaan normaali tänne tuommoisia edes kirjoittele.

Vierailija
16/42 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaalan osastolla yksityishuoneessa. Yöllä sitten olin hereillä ja panetti aivan sairaasti. Makasin seläälläni ja vetelin esinahkaa hitaasti ees taas kun yö hoitaja tuli hiljaa paikalle. Tämä nelikymppinen hoitsu sanoi touhua vain rauhassa, lääke mitä sait seisottaa. Menin varmaan punaiseksi kun paloauto kun hän kysyi autanko. Nyökkäsin ja hän otti tottuneesti kiinni kiveksistä toisella kädellä ja toisella alkoi runkkaamaan. Voi luoja miten tuntui ihanalta, sitten sanoin nyt tulee ja hoitaja otti terskan suuhun ja nieli kaiken. Hän iski silmää ja sanoi, tästä ei sitten hiiskuta. Nyökkäsin ja iskin silmää, kahtena seuraavan yönä sama hoitaja kävi runkaamassa minut. Sitten kun kotiuduin sairaalasta sama hoitaja antoi reseptit ja paperit ja iski silmää. Kotiin päästyäni katsoin papereita ja siellä oli lapussa tämän hoitajan puhelinnumero ja luki soita joskus. Soitin ja aloimme tapailla. nyt olemme seurustelleet 4 vuotta. Potilas.

Vierailija
17/42 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin sairaalan osastolla yksityishuoneessa. Yöllä sitten olin hereillä ja panetti aivan sairaasti. Makasin seläälläni ja vetelin esinahkaa hitaasti ees taas kun yö hoitaja tuli hiljaa paikalle. Tämä nelikymppinen hoitsu sanoi touhua vain rauhassa, lääke mitä sait seisottaa. Menin varmaan punaiseksi kun paloauto kun hän kysyi autanko. Nyökkäsin ja hän otti tottuneesti kiinni kiveksistä toisella kädellä ja toisella alkoi runkkaamaan. Voi luoja miten tuntui ihanalta, sitten sanoin nyt tulee ja hoitaja otti terskan suuhun ja nieli kaiken. Hän iski silmää ja sanoi, tästä ei sitten hiiskuta. Nyökkäsin ja iskin silmää, kahtena seuraavan yönä sama hoitaja kävi runkaamassa minut. Sitten kun kotiuduin sairaalasta sama hoitaja antoi reseptit ja paperit ja iski silmää. Kotiin päästyäni katsoin papereita ja siellä oli lapussa tämän hoitajan puhelinnumero ja luki soita joskus. Soitin ja aloimme tapailla. nyt olemme seurustelleet 4 vuotta. Potilas.

Kerropa, miksi olit sairaalassa ja mikä lääke on sellainen, jota antavat siellä ja joka seisottaa.

Vierailija
18/42 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoutuksessa ollessani poreammeessa. Käännyin niin että vesisuihku osui klitorikseeni ja sain monta orkkua. Kuntoutukseeni kuului noita kylpyjä useampia joten kivaa oli.

Vierailija
19/42 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmaan vessassa tulee välillä päästeltyä paineita. Toki varmaan moni muukin...

Vierailija
20/42 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä koulun käytävällä. Oli välitunti ja mun piti lähteä ulos, mutta en malttanut. Ketään ei näkynyt ja kameroita ei ollut. Hieroin pystyä kivikovaa kikkeliäni kokoa liian suuren collarihupparin helman alla istuessani penkillä reppu puolittain sylissä. Soosasin sitten 2 kertaa huolella sen hupparin helman. Yritin pyyhkiä sitä, mutta eihän se oikein onnistunut. Yritin sitten tukkia sitä farkkuihin. Pari kertaa eri välkkärivalvoja kävi kysymässä mua ulos, mutta keksin että on huono olo ja taas jatkui. Teininä seisoi jatkuvasti ja teki mieli runkata koko ajan. Tietysti olisi halunnut panna tyttöä, korvikehan se käsi oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän