Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako teidän exät tai muut heilat olla teidän kanssa vielä kaveria tai tekemisissä?

Vierailija
27.06.2024 |

Mun mielestä on jotenkin todella kapea-alaista, kun jotkut miehet sanovat, että he ovat niitä, jotka eivät voi olla naisen kanssa kaveria. Esim. tää tyyppi ketä olen nyt tapaillut. Sitten taas pitkäaikaisen kumppanin kanssa, joka on nyt ex ollaan ihan hyvissä väleissä, vaikka ero ei ollut niin nätti.

Mulla on myös ihan pelkkiä miespuolisia kavereita ollut aina, toki myös paljon naispuoleisia kavereita.

Mitä ehmettiä? Onko teidän tuntemat miehet näitä " ei voi olla kaveria" vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen erän kanssa asiaväleissä, lähinnä lasten takia. Toinen ex on nykyään fwb. 

Vierailija
22/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysytäänpä nainen, että monenko miespuolisen kaverin kanssa olet harrastanut seksiä. Löytyykö yhtään joiden meisseli ei olisi sinun vaossasi käynyt? Ja nyt ei puhuta mistään työkavereista tms, vaan sellaisista joita olet nähnyt useamman kerran ihan vapaa-ajallakin.

En yhdenkään. Eivät kiinnosta seksuaalisesti ihan yhtään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysytäänpä nainen, että monenko miespuolisen kaverin kanssa olet harrastanut seksiä. Löytyykö yhtään joiden meisseli ei olisi sinun vaossasi käynyt? Ja nyt ei puhuta mistään työkavereista tms, vaan sellaisista joita olet nähnyt useamman kerran ihan vapaa-ajallakin.

Kaverit on vaan kavereita.

Vierailija
24/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ollaan väleissä. Mun exä käy säännöllisesti pitämässä minut tyytyväisenä 18 vuotta eron jälkeenkin. Ihan parasta ja nykyinen mies ei tiedä asiasta mitään.

Ja sun mielestä tällainen on siistiä? En paljon leuhkis. 

Vierailija
25/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aloituksen kielen ja sanavalintojen ja joidenkin kommenttien perusteella arvelen että tämä avaus on TROLLI! Ja kirjoittaja on mies! Jos olen oikeassa niin mikähän stoori tässä mahtaa olla takana?

1/16:

Yksi exä julisti että en ole sun kaveri, olen sun miäs!

Vierailija
26/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen puolison kanssa voi olla vaikeaa kaveerata, jos ero ei ole tapahtunut ystävällisissä merkeissä. Esim. oma eksäni petti. Vaikka olen asian antanut anteeksi niin en kokisi luontevaksi kaveeraamista eksän kanssa.

Mitä taas tulee tuohon voiko mies ja nainen olla kavereita... Luulen, että ympäristöllä on suuri vaikutus asenteisiin. Jos omissa ympyröissä (esim. kaveripiirit, harrastukset, työ) ei ole paljon vastakkaisen sukupuolen edustajia niin ehkä silloin voi tuntua siltä, ettei kaveruus ole mahdollista. Itse olen sellaisella alalla, joka aloitetaan jo nuorena. Eli harrastuksesta on tullut ammatti. Tällä alalla on paljon miehiä ja naisia. Koska omissa ympyröissä on aina ollut sekä miehiä ja naisia, on luontevaa olla kavereita kenen kanssa vaan.

Vierailija
27/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo juu, ja pıllua ei ole annettu.

Vierailija
28/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän aloituksen kielen ja sanavalintojen ja joidenkin kommenttien perusteella arvelen että tämä avaus on TROLLI! Ja kirjoittaja on mies! Jos olen oikeassa niin mikähän stoori tässä mahtaa olla takana?

1/16:

Taas niitä huumehörhön mustasukkaisuusharhoja palstanaisista. 

Vierailija
29/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No haluatko kuulla ihan kaiken yksityiskohtaisesti? Et halua. 

Vierailija
30/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan. Minulla on aikaa. Otin lokoisan asennon, joten anna tulla.

Vierailija
31/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pari eksää on jäänyt tutuiksi. Ei nyt mitään päivittäistä yhteydenpitoa, mutta silloin tällöin.

Vierailija
32/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti aika moni tuntemani suhteellisen normaali ja ihan hyväkäytöksinen mies ei osaa olla naisten kanssa kaveri. Kyse ei ole seksin ruinaamisesta, vaan eivät vaan ymmärrä/osaa sitä dynamiikkaa. Heillä kaikilla ollut toksisesti maskuliininen isä.

Sitten taas ne miehet joilla tiedän että on naisia kavereina (minä mukaan lukien) ovat perheestä jossa äidiltä ja isosiskolta saanut myötävaikutteita.

M30

Vierailija
33/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan. Minulla on aikaa. Otin lokoisan asennon, joten anna tulla.

No minulla ei ole sinulle mitään kerrottavaa. Ei ole mitään seksisuhteita miespuolisten kavereiden kanssa. Ei ole muutenkaan kovin jännä elämä :) Sun pitää katsoa salkkareista jännästoorit. Minun elämäni on kaukana salkkareista. Ei lipsu suuntaan eikä toiseen. Kyllä nyt sinut jätetään tuollaisten juttujen suhteen puille paljaille. 

Vierailija
34/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti aika moni tuntemani suhteellisen normaali ja ihan hyväkäytöksinen mies ei osaa olla naisten kanssa kaveri. Kyse ei ole seksin ruinaamisesta, vaan eivät vaan ymmärrä/osaa sitä dynamiikkaa. Heillä kaikilla ollut toksisesti maskuliininen isä.

Sitten taas ne miehet joilla tiedän että on naisia kavereina (minä mukaan lukien) ovat perheestä jossa äidiltä ja isosiskolta saanut myötävaikutteita.

M30

Ainiin... Tähän voisin lisätä vielä, että naisissa olen tavannut aivan tolkuttoman määrän niitä jotka pitävät "Red flag" piirteenä sitä, että miehellä on naispuolisia kavereita. Itsekin edellisessä parisuhteessa tein sen virheen, että alistui sen narskunaisen mustasukkaisuudelle ja etäännyin muutamasta naiskaverista.

Kyllä ne naisetkin osaa olla mulukkuja. 

M30

Vierailija
35/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, enkä jaksa olla kaveri jos kaipaan. Käy herkästi niin että alan haaveilla yhteenpaluista.

Vierailija
36/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, enkä jaksa olla kaveri jos kaipaan. Käy herkästi niin että alan haaveilla yhteenpaluista.

Ihan ymmärrettävää. Joillakin se menee niin. Mies jos sanoisi täällä näin, niin saisi haukut seksinvonkaajana.

Vierailija
37/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1/16:

Katkera sovinisti. 

Vierailija
38/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä perkeleestä tuo juontaa, että jotkut miehet ovat noin epäsivistyneitä? Kokevatko he miehisyyden epäonnistuneen kun on naiselle "vaan kaveri". Mulle kyllä monet mies kaverit on paljon läheisempiä kuin joku mies. Siis toki platonisessa mielessä, mutta kaverisuhde on hyvä ilman mitään pelkoa muusta.

AP

Jos nainen on hyvännäköinen niin miehellä vähintäänkin joskus mielessä käy "ajatuksia", ellei ole täysi eunukki.

Vierailija
39/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1/16:

Pakkomielteinen jätetty ei suostu hyväksymään todellisuutta eli sitä että hänet on jätetty.

Vierailija
40/50 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisia kavereita ei ole. Ei riitä aika enkä jaksa vaivautua. Eri yhteyksissä näen ihmisiä muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi