Osaako teidän exät tai muut heilat olla teidän kanssa vielä kaveria tai tekemisissä?
Mun mielestä on jotenkin todella kapea-alaista, kun jotkut miehet sanovat, että he ovat niitä, jotka eivät voi olla naisen kanssa kaveria. Esim. tää tyyppi ketä olen nyt tapaillut. Sitten taas pitkäaikaisen kumppanin kanssa, joka on nyt ex ollaan ihan hyvissä väleissä, vaikka ero ei ollut niin nätti.
Mulla on myös ihan pelkkiä miespuolisia kavereita ollut aina, toki myös paljon naispuoleisia kavereita.
Mitä ehmettiä? Onko teidän tuntemat miehet näitä " ei voi olla kaveria" vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä perkeleestä tuo juontaa, että jotkut miehet ovat noin epäsivistyneitä? Kokevatko he miehisyyden epäonnistuneen kun on naiselle "vaan kaveri". Mulle kyllä monet mies kaverit on paljon läheisempiä kuin joku mies. Siis toki platonisessa mielessä, mutta kaverisuhde on hyvä ilman mitään pelkoa muusta.
AP
Jos nainen on hyvännäköinen niin miehellä vähintäänkin joskus mielessä käy "ajatuksia", ellei ole täysi eunukki.
Ootsä joku ajatuspoliisi? Ei. Olet inceli.
Ihan kuin muka naiset ei ajatuksien sivujuonteena fantasioisi häröjä juttuja. Mee kuule terapiaan.
M30
Vierailija kirjoitti:
No kysytäänpä nainen, että monenko miespuolisen kaverin kanssa olet harrastanut seksiä. Löytyykö yhtään joiden meisseli ei olisi sinun vaossasi käynyt? Ja nyt ei puhuta mistään työkavereista tms, vaan sellaisista joita olet nähnyt useamman kerran ihan vapaa-ajallakin.
Mä olisin miestenkin kanssa ihan mielelläni kaveri. Jostain syystä yhdellekään miehelle pelkkä kaveruus ei ole riittänyt. Ennemmin tai myöhemmin ehdottaneet seksiä. Siihen se kaveruus on sitten päättynyt. Exätkin tuumaavat, että jos eivät voi saada mua kokonaan, niin eivät halua olla tekemisissä. En tiedä johtuuko tää mun ulkonäöstä vai mistä. Vähän tympeää tämmöinen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä perkeleestä tuo juontaa, että jotkut miehet ovat noin epäsivistyneitä? Kokevatko he miehisyyden epäonnistuneen kun on naiselle "vaan kaveri". Mulle kyllä monet mies kaverit on paljon läheisempiä kuin joku mies. Siis toki platonisessa mielessä, mutta kaverisuhde on hyvä ilman mitään pelkoa muusta.
AP
Jos nainen ei anna kertaakaan torttua, niin mies kokee itseään loukatun. Mies ajattelee, että naisella on kuitekin pano jossain toisaalla. Miehen ajatuksissa tämä tarkoittaa kutakuinkin sitä, että toinen mies kirnuaa naiseen pussit tyhjäksi ja hän itse saa olla vain kaverin osassa. Todellakaan mies ei ole tyytyväinen tällaiseen kakkosmiehen rooliin, kun joku toinen äijä korjaa ne "paremmat" hedelmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Jos nainen ei anna kertaakaan torttua, niin mies kokee itseään loukatun. Mies ajattelee, että naisella on kuitekin pano jossain toisaalla. Miehen ajatuksissa tämä tarkoittaa kutakuinkin sitä, että toinen mies kirnuaa naiseen pussit tyhjäksi ja hän itse saa olla vain kaverin osassa. Todellakaan mies ei ole tyytyväinen tällaiseen kakkosmiehen rooliin, kun joku toinen äijä korjaa ne "paremmat" hedelmät.
Hah. Höpöhöpö mussukka. Oikea "äijä", tai siis terve, hyväkäytöksinen ja hyvän kasvatuksen saanut mies saa seksiä ilman jatkuvaa jokaiselta vonkaamista.
Miksi sinä olet täällä vauvapalstallakin jos puheet menee tuolla tasolla? Koska olet inceli. Pyydä vaikka äidiltäs rahaa ylilaudan käyttikseen.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Siis ei helevetti. =DD ootte niin keskenkasvuista säheltäjiä, tai mt-tapauksia, että ette edes tajua kuinka helppoa inceli on tunnistaa.
"joku toinen äijä korjaa ne" paremmat" hedelmät"
Siis suora ikkuna incelin ajatuksiin jotka aina jauhaa "Chad" ja muista miehistä jotka vie kaikki naiset, eli nuo "paremmat hedelmät". Laitat tuon "paremmat hedelmät" vielä sarkastiseen sävyyn, eli olet katkera. Eli inceli. Mee mussukka terapiaan.
M30
Jaahas. Täällä raivohullu féministi triggeröityi kerrassaan 😄 Vai että ihan "M30". Sori, mutta että tainnut tietää ettei miehillä ole pıllua 🤭
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Täällä raivohullu féministi triggeröityi kerrassaan 😄 Vai että ihan "M30". Sori, mutta että tainnut tietää ettei miehillä ole pıllua 🤭
Aivan. Sanotaan sit vaikka niin.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kysytäänpä nainen, että monenko miespuolisen kaverin kanssa olet harrastanut seksiä. Löytyykö yhtään joiden meisseli ei olisi sinun vaossasi käynyt? Ja nyt ei puhuta mistään työkavereista tms, vaan sellaisista joita olet nähnyt useamman kerran ihan vapaa-ajallakin.
Mä olisin miestenkin kanssa ihan mielelläni kaveri. Jostain syystä yhdellekään miehelle pelkkä kaveruus ei ole riittänyt. Ennemmin tai myöhemmin ehdottaneet seksiä. Siihen se kaveruus on sitten päättynyt. Exätkin tuumaavat, että jos eivät voi saada mua kokonaan, niin eivät halua olla tekemisissä. En tiedä johtuuko tää mun ulkonäöstä vai mistä. Vähän tympeää tämmöinen.
Omalla kohdalla naiset alkaa vääntämään sitä mies-nainen-kaveruutta johonkin hemmetin "best friends förevä soulmates"-suuntaan ja käytännössä saa melkoisen riipan jalkaansa. Ei se naisen ja miehen ystävyys vaan ole samanlaista kasuaalia ja rentoa kuin miesten välillä, vaan siinä on yleensä joku tällainen ylimääräinen elementti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Jos nainen on hyvännäköinen niin miehellä vähintäänkin joskus mielessä käy "ajatuksia", ellei ole täysi eunukki.
Ootsä joku ajatuspoliisi? Ei. Olet inceli.
Ihan kuin muka naiset ei ajatuksien sivujuonteena fantasioisi häröjä juttuja. Mee kuule terapiaan.
M30
Öööö puhuitko nyt itsellesi?
Mulla on jäänyt kaverisuhteet kaikkiin paitsi viimeisimpään ex:ään jonka kanssa myös lapsi. Yhden kanssa en halua olla missään tekemisissä vaikka vuosienkin jälkeen yrittää aina jotain. Muiden kanssa välit vain kuihtuneet mutta ei väliksi nähdäänkö vai ei. Todennäköisesti ei nähdä.