Miksi joku ostaa polttomoottoriauton sähköauton sijaan? Eikö ole todella tyhmää ostaa polttomoottoriauto?
Polttomoottoriauton maksut ovat paljon korkeammat ja itse polttoaine maksaa ihan älyttömästi. Sähköautoa lataat lähes ilmaiseksi ja kilometrit sillä on todella edullisia.
Polttomoottoriauton verot ja käyttövoimamaksut on aika paljon myös.
Vähän järkiset ihmiset ostaa yhä polttiksen ja sitten he valittavat kun autoilu on kallista tai he valittavat polttoaineen hinnasta?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun auto maksoi 1800€ ja bensaan menee 200€/kk. Lasketko kauanko kestää että se sähköauto tulee halvemmaksi.
Sähköauton jos ostat 10 000 eurolla niin lasketaapas.
10 000-1 800= 8 200
8 200/200=41
41kk jälkeen sähköauto tulee halvemmaksi sinun kohdallasi.
Hehheh, sähköautoa ei kymppitonnilla saa.
Kyllä saattaa saada, mutta eri asia on, onko se ajokuntoinen, ja kuinka kauan.
Ajan polttiksella niin kauan kun tulee joku yhtä hyvä vaihtoehto. Biokaasulla pääsee, ja aika edullisiakin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun auto maksoi 1800€ ja bensaan menee 200€/kk. Lasketko kauanko kestää että se sähköauto tulee halvemmaksi.
10 000-1 800= 8 200
8 200/200=41
Ajan polttiksella niin kauan kun tulee joku yhtä hyvä vaihtoehto. Biokaasulla pääsee, ja aika edullisiakin se on.
Vetyautot ovat lähitulevaisuus. Sähköautoilla yritettiin harpata liian kauas, vaikka teknologia ei ole vielä tarpeeksi kehittynyttä.
Odottelen kiinteän olomuodon akkua. Toki ensalkuun auton näillä ovat kalliita, mutta 10v kuluttua hinnat ovat jo sopusuhtaisia että sellaisen voisi omistaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 000-1 800= 8 200
8 200/200=41
Ajan polttiksella niin kauan kun tulee joku yhtä hyvä vaihtoehto. Biokaasulla pääsee, ja aika edullisiakin se on.Vetyautot ovat lähitulevaisuus. Sähköautoilla yritettiin harpata liian kauas, vaikka teknologia ei ole vielä tarpeeksi kehittynyttä.
Vanha ketju, mutta vetyautot polkevat siinä samassa missä tuolloinkin.
Onko se yoytuben teslakuski aivopessyt sut?
Vierailija kirjoitti:
En osta todellakaan sähköautoa. Niiden akut kuluu sit joutuu vaihtamaan uuden kalliin akun tai ostamaan uuden kalliin sähköauton. Eikä niillä ajeta tosi pitkälle. Lisäksi niiden akkuja joutuu lataamaan ja kuka jaksaa odottaa niiden latautumista? Sitäpaitsi sähköautot eivät ole päästöttömiä ja ne ovat tosi painavia autoja.
Polttomoottoriauto on paljon parempi.
Mitä maapallontuhoajafirmaa edustat? Kaupalliset sitoumukset on hyvä aina kertoa täälläkin.
Tieteen näkökulmasta levität pelkkää valeuutista.
Ota selvää, ettei ihmisten ympärilläsi tarvitse hävetä tyhmyyttäsi. Avoimmuus ei aina ole eduksi jos on taipumus valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 000-1 800= 8 200
8 200/200=41
Mistä saa SÄHKÖAUTON 10 000 eurolla, eiköhän hinta ole läjhnpänä' 40 000 tuhatta , ja huoltokulut taatusiti kalliimmat kuin bensan polttajalla.
Koska olen todennut tarvitsevani työni puolesta polttomoottoriauton. Ajoa tulee sen verran vuodessa, että käytän mieluummin omaa autoa kun jatkuvasti vuokrapelejä, lisäksi vuokra-autoilla ei saa ajaa joillain kohteilla. Kulut polttoaineista menee käytännössä kilometrikorvaus vakiona asiakkaalle, omaa ajoa on hyvin vähän.
Eli käytännöllisyys ja tarve ratkaisee.