Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen teko joka olisi pitänyt jättää tekemättä

Vierailija
27.06.2024 |

Onko teillä seksikokemuksia, jotka olisi ollut parempi jättää välistä?

Minua kaduttaa eniten kaverini kanssa paneminen, koska se tietyllä tapaa pilasi kaverisuhteen. Ollaan oltu vuosia hyviä kavereita (m ja n), mutta kerran erehdyttiin humalassa samaan sänkyyn ja vaikka seksi oli hyvää ja molemmat siitä nautti, niin se jäi jotenkin kaivamaan molempia ja sen jälkeen suhteemme etääntyi. Olemme vieläkin kavereita, mutta aina kun tapaamme on se jotenkin vaivaannuttavaa kummalekin. Romanttisia tunteita ei välillämme ei ole ikinä ollut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi lontoossa mustan miehen kanssa jonka kalu oli kuin avomaan kurkku ja kestävyys jotain käsittämätöntä. Nai minua rajusti takaapäin noin tunnin. Seksi sen jälkeen ei ole tuntunut kenenkään kanssa läheskään samalta, oikeastaan ei miltään. Tuskin koskaan löydän samanlaista. Olin silloin 24.v ja nyt 37.v joten 13 vuotta puutteessa kärvistelyä.

Vierailija
2/4 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi lontoossa mustan miehen kanssa jonka kalu oli kuin avomaan kurkku ja kestävyys jotain käsittämätöntä. Nai minua rajusti takaapäin noin tunnin. Seksi sen jälkeen ei ole tuntunut kenenkään kanssa läheskään samalta, oikeastaan ei miltään. Tuskin koskaan löydän samanlaista. Olin silloin 24.v ja nyt 37.v joten 13 vuotta puutteessa kärvistelyä.

Avomaan kurkut on aika lyhyitä ja niissä on hassuja nyppylöitä. Kondylooma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs seksikokemus kaksi viikkoa ja kuukausi si ois pitäny jäädä kokematta

Vierailija
4/4 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joista tuloksena lapset. Myöhemmin olen todennut että en ole lapsirakas vaan paremminkin erakkoluonteinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän