Olen äiti ja mietin onko huonoa esimerkkiä
Kommentit (10)
Haen nyt apua. Jumalauta te olette tyhmiä ja lapsiakin vielä taloudessanne.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä kun haet apua.
"Joka pierua pidättää, sillä on muutakin salattavaa." (suomalainen sanonta)
Kasvoin kodissa, jossa piereminen oli sallittua vain vessassa. Se oli kamala sääntö. Siitä syntyi elämäni motto, että hyvä ystävyys tai rakkaus on sitä vasta kun voi rauhassa piereskellä toisen seurassa. Iän myötä olen muokannut sääntöä, miten piereskely vaatii välillä muiden huomioimista ja tahdikkuutta esim. saunassa, ruokapöydässä ja jos toinen vaikkapa on kovin suruissaan kuoleman tai muun katastrofin vuoksi. Riippuu tietysti ihmisistäkin, mutta juuri sen hajun vuoksi pitää ottaa muut huomioon ahtaissa paikoissa ja tietyisssä tilanteissa. Jotkut pierut ovat niin äänekkäitä, että jos joku itkien kertoo elämänsä katastrofista en usko olevan ihan fiksua silloin paukutella urakalla siinä sivussa.
Vierailija kirjoitti:
piereskely vaatii välillä muiden huomioimista ja tahdikkuutta esim. saunassa, ruokapöydässä ja jos toinen vaikkapa on kovin suruissaan kuoleman tai muun katastrofin vuoksi.
Monenko päivän pierusuruaikaa käytät?
Mun äiti oli piereskelijä ja musta tuli myös piereskelijä. Tytär on samanlainen. Jos ei kotonaan saa piereskellä, niin se on kidutusta.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsetkin apua.
En koe asiallinen toiminta.