Selkounien näkijät
Näin taas viime yönä selkounta. Usein silloin hurjastelen seksuaalisuuteni kanssa (olen siis nainen), ja kun tajusin sen olevan unta, heittäydyinkin naapurin naisen kanssa intohimoiseen muhinointiin, ja heräsin orgasmiin.
Näkeekö kukaan muu näin pimeitä selkounia.. 😳
Kommentit (56)
Mulle mun oletettavasti narsistiäiti on edustanut aina sellaista arkkityyppistä pahuutta unissa. Lapsena yritin paeta, en päässyt liikkeelle, se muuttui ihmissudeksi ja lopulta kai sai kiinni. Nyt aikuisiässä tekovälineet ovat muuttuneet fileerausveitsiksi ym. Tiedän aina, että unessa olen kun ilmestyy, mutta herääminen vie joskus ahdistavan tuntuisen ajan.
Lisäksi omaa sadistisia, mitätöiviä ym. piirteitä. On yksinkertainen, ehkä jopa lähellä kehitysvammaista älyllisesti, mutta osaa loukkaamisasioissa olla hyvin laskelmoiva ja tarkoitushakuinen. Aivan kuin olisi syntynyt siihen. Välillä selvästi näyttelee viatonta pulmusta ja käyttäytyy kuin ei lainkaan tajuaisi mistä puhutaan kun häntä kritisoidaan. On vaikuttanut hyvin paljon unimaalmaan tuollainen voimakas ristiriita tuon ihmisen käytöksessä ja toisaalta se rooli, jonka jokainen omalle äidilleen ainakin lapsena asettaa.
En ole enää livenä tekemisissä, mutta niin vain se tietty syyllistäminenkin sieltä aina uneen tiensä löytää.
Vierailija kirjoitti:
Mulle mun oletettavasti narsistiäiti on edustanut aina sellaista arkkityyppistä pahuutta unissa. Lapsena yritin paeta, en päässyt liikkeelle, se muuttui ihmissudeksi ja lopulta kai sai kiinni. Nyt aikuisiässä tekovälineet ovat muuttuneet fileerausveitsiksi ym. Tiedän aina, että unessa olen kun ilmestyy, mutta herääminen vie joskus ahdistavan tuntuisen ajan.
Lisäksi omaa sadistisia, mitätöiviä ym. piirteitä. On yksinkertainen, ehkä jopa lähellä kehitysvammaista älyllisesti, mutta osaa loukkaamisasioissa olla hyvin laskelmoiva ja tarkoitushakuinen. Aivan kuin olisi syntynyt siihen. Välillä selvästi näyttelee viatonta pulmusta ja käyttäytyy kuin ei lainkaan tajuaisi mistä puhutaan kun häntä kritisoidaan. On vaikuttanut hyvin paljon unimaalmaan tuollainen voimakas ristiriita tuon ihmisen käytöksessä ja toisaalta se rooli, jonka jokainen omalle äidilleen ainakin lapsena asettaa.
En ole enää livenä tekemisissä, mutta niin vain se ti
Onpa muuten jännä! Mulla on ihan samanlainen narsistiäiti, jonka älyllistä tasoa olen joutunut koko ikäni aprikoimaan. Mä näen myös painajaisunia, joissa äiti edustaa sitä pahuutta, joka jahtaa minua, tai se lopulta muuttuu äidin muotoon. Nykyään myöskin minun uniäidillä on aseenaan keittiöveitsi.
Nuo on unista ahdistavimpia.
Onpa muuten jännä! Mulla on ihan samanlainen narsistiäiti, jonka älyllistä tasoa olen joutunut koko ikäni aprikoimaan. Mä näen myös painajaisunia, joissa äiti edustaa sitä pahuutta, joka jahtaa minua, tai se lopulta muuttuu äidin muotoon. Nykyään myöskin minun uniäidillä on aseenaan keittiöveitsi.
Juu, seisoo jossain käytävän päässä leikkuuveisi kädessä ja lähtee juoksemaan kohti. Siinä saa tsempata sitten itseään heräämään, koska en halua edes unessa, tietoisessakaan tulla sen tappamaksi, ja lisäksi hallinnan puute vaivaa-vaikka tiedän, että on kyse unesta, en usko voivani voittaa sitä. Kyse on niin syvälle juurtuneista asioista ja siitä voimakkaasta loukkaamistahdosta, joka hänellä on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Näin niitä yhteen aikaan.
Kun tajusin, että tämähän on uni, niin lähdin lentoon, ja kerran kysyin unelta jotain. Sitä en suosittele, sillä vastaus oli oikeassa. En ole sen jälkeen testannut.
Paitsi lottonumeroita voisi kysyä.
Juu niin voi mutta ne ovatkin tyyliin Transnistrian lottonumerot. Näin kerran unta lottonumeroista mutta eiväthän ne olleet sinne päinkään sen viikon arvonnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimeät unet voivat johtua alkoholista, lääke +hormonit, pieni demoni, liikaa sähkölaitteita, unihäiriö, uupumus, exä, ahdistelu, trauma, ajatuskuvio-ohjelmointi tms. En halua pelotella. Mutta omia ajatuskuvioita voi puhdistaa. Tai etsiä mikä se syy on. Voi yrittää vahvistaa suojausta.
Onko sulla kokemusta selkounista? Mitä sä teet niiden aikana? Ne on siis unia, joissa tiedostaa nukkuvansa, mutta voi ohjata tapahtumia.
Minä lennän ja matkustan maailman erikolkkiin
Seksi on tylsää.
Mää teen silloin raakoja kidutusmurhia.
Olen nähnyt selkounia n5v lähtien. Yleensä tykkään lentää, mutta kyllä se seksikin joskus käy mielessä. Opin joskus tekniikan millä voi estää heräämisen kesken unen. Pitää alkaa pyöriä ympäri. Uni joka on alkanut haalistua palaa tällöin takaisin, mutta nopeasti pitää reagoida.
Opin jo lapsena kontrolloimaan uniani. Tulin tietoiseksi siitä että olen unessa, ja opin antamaan unimonstereille turpiin. Myöhemmin opin jopa lentämään unessa. Seksihommiin en ole kykyäni käyttänyt, aika harvoin edes näen seksiunia (vaikka olen varsin viriili mies), mutta muissa unissa kykenen aika ihmeellisiin juttuihin. En aina, mutta jos selkeästi totean unessa itselleni että tämä on unta, aukeaa unessa aina liuta uusia ovia ja mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mää teen silloin raakoja kidutusmurhia.
Ehkä se paha ihminen oleykin sinä eikä äitisi. Mietipäs nyt uniasi uudessa valossa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, seisoo jossain käytävän päässä leikkuuveisi kädessä ja lähtee juoksemaan kohti. Siinä saa tsempata sitten itseään heräämään, koska en halua edes unessa, tietoisessakaan tulla sen tappamaksi, ja lisäksi hallinnan puute vaivaa-vaikka tiedän, että on kyse unesta, en usko voivani voittaa sitä. Kyse on niin syvälle juurtuneista asioista ja siitä voimakkaasta loukkaamistahdosta, joka hänellä on aina ollut.
Jep. Juoksee kohti, tai pitkin porraskäytävää, ja mä pakenen omaan lapsuuden huoneeseen, yrittäen kiireesti kääntää avainta ovessa. Pakenen sitten talosta ulos pienen tuuletusikkunan kautta, ja yritän epätoivoisesti juosta kotikatua pitkin pois. Samalla kokien outoa ahdistusta ja häpeää, että minkä takia minulla pitää olla tuollainen äiti, joka jahtaa ja yrittää tappaa. Tunnen itse myös vihan ja inhon tunteita, pelon lisäksi.
Sanoitit tosi hyvin; onkohan se juuri tuo, että ei halua enää antaa sitä satuttamisen mahdollisuutta äidille, jonka ainoa ase konflikteissa on ollut loukata niin pahasti kuin vaan kykenee.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt selkounia n5v lähtien. Yleensä tykkään lentää, mutta kyllä se seksikin joskus käy mielessä. Opin joskus tekniikan millä voi estää heräämisen kesken unen. Pitää alkaa pyöriä ympäri. Uni joka on alkanut haalistua palaa tällöin takaisin, mutta nopeasti pitää reagoida.
Joskus voi tosiaan yrittää kikkailla tuon haalistumisen kanssa, mutta se on menetetty peli hyvin herkästi. Hauras harso on tuo unen ja valveen raja :)
Mullakin välillä selkounia. Mutta vaikka tietäisin uneksi, en silti pysty kaikkeen. Voin esim yrittää juosta, mutten liiku. Yleensä selkouneni on painajaisia, ja pelastun esim murhaajlta koska tajuan unen uneksi ja taion käteeni vaikka aseen.
Unet ja niiden rakenne on kyllä kiehtova maailma. Ajatelkaa nyt, me nukkumaan mennessä *sammutetaan* itsemme noin 8h ajaksi, ja aivot alkaa tuottamaan kaikenlaista outoa symbolista hupatusta. Ja unet on usein universaaleja; kuten juuri nuo jahtaamiset, tippumiset, kummitukset, wc-tilojen aukinaisuus ym.
Osa ei toki näe unia, ainakaan usein, ja sitten on tämä selkouniryhmä.
Mieli on merkillinen
Suurimman osan ajasta uneni ovat ns. Tavallisia tai painajaisia. Vain kerran olen nähnyt selkounta, ja sattumalta. Pystyin hallitsrmaan vain omia kykyjä ja tekoja jne. Uni yritti kaikin keinoin ottaa minua kiinni, outo auto ja ihmisiä sieltä yrittivät ottaa monut kiinni ja sitten kun tajusil jotenkin että hetkinen olen unessa...ja lensin niin ikkunoista kurppttrlevat ihmiset yrittävät ottaa minut kiinni. En voinut hallita mitä unessa käy täysin, mutta painajaiswt muuttuivag miellyttävämmiksi uniksi ja näin kauniita maisemia ja lempisarjani hahmoja, en tosin ollut tietoisesti päättänyt noita. Ainoastaan lentotaito oli se minkä olin unessa päättänyt itse ja säilytin sen myös noissa kivoissa unissa.
Tai ikäänkuin onnistuin "pakenemaan" painajaisosasta kivoihin paikkoihin. :D
Olin hyvin håmmentynyt herätessäni.
Olen kateellinen teille jotka pystytte näkemään selkounia! Huomaan usein unessa näkeväni unta, mutta vaikka kuinka käyttäisin eri tekniikoita, unimaailma vain haihtuu pois ja herään.
Mä näen välillä selkounia. Välillä rietastelen monen miehen kanssa, koska tiedän että tämä on vain unta. Toteutan kaikki fantasiani ja saan orgasmeja.
Joskus myös teen toisia asioita, lennän, vajoan unesta uneen (kannattaa kokeilla, se on hauskaa) tai alan kyselemään joltain vastauksia kysymyksiin mitä olen pohtinut päivän aikana.