Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiista kesälomasuunnitelmista

Vierailija
26.06.2024 |

Miehellä on lomaa paljon enemmän, kuin minulla. Oma kesäloma vain kolme viikkoa, tahtoisin ehtiä tekemään asioita joista nautin. Mies ilmoitti, että olemme lomastani PUOLET mökillä. Totesin, että en halua tuhlata puolta lomastani mökillä olemiseen. Riitahan tästä tuli.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä hänen suvun mökki? Miten olisi kolme yötä mökillä per viikko ja loput teet ihan mitä haluat? 

Vierailija
2/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä hänen suvun mökki? Miten olisi kolme yötä mökillä per viikko ja loput teet ihan mitä haluat? 

Juu kyllä. Hänen suvun mökki ja lisäksi koko suku asuu seudulla, joten mies on laskenut, että kyläilyyn menee 2-3 päivää lomasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurjaa. Meillä molemmilla on lomaa 9 viikkoa ja sovimme yhdessä miten lomailemme. 

Vierailija
4/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kesälomalla riidat tulee juuri siitä, että on erilaiset suunnitelmat kesän suhteen. 

Vierailija
5/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miehelläni ei ole kesälomaa lainkaan, saan siis ihan rauhassa tehdä mitä haluan. Tosin huomasin juuri, että miehen suvulla ei ole mökkiä, miehen sisaruksilla on kaikilla omansa.

Vierailija
6/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei sukuloi yksinään? Ei kai hän kädestä pitäjää tarvitse? En itse ikipäivänä suostuisi siihen, että minulle vain ilmoitettaisiin, mitä minun pitää lomallani tehdä. Eikä mieheni myöskään ikipäivänä määräisi tekemisistäni, koska ei itsekään siedä sanelua. Joten teillä taitaa olla keskustelun paikka.

Vierailija
7/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäisin kerran asian kunnolla miehelle. 

Jos ei sitä ymmärtäisi, en jaksaisi mökötystä jäädä seuraamaan,  vaan tekisin omat lomasuunnitelmat yksin

Jos ymmärtäisi, voisimme tehdä kompromisseja. 

Vierailija
8/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi mies ei lähde sukuloimaan silloin kun sinä olet töissä 

Vierailija
9/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti mies voi olla osan aikaa mökillä ilman sinuakin? Käväiset siellä kun haluat. Miten olisi että aluksi hietät lomaa yksinäsi, sitten mökille, ja sitten taas yksinlomailua? 

Vierailija
10/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se oo miehen tehtävä pitää yhteyttä sukulaisiinsa

Vierailija
11/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en menisi miehen suvun mökille ollenkaan. Hyi olkoon pelkkä ajatus.

Vierailija
12/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oliko siis lapsia? 

Vierailija
13/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan lähteä yksin muualle, jos mies haluaa mökille

Vierailija
14/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille .. puolet lomasta mökkeilyyn..?

Vierailija
15/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökille .. puolet lomasta mökkeilyyn..?

Itse olen 100 prosenttia lomasta mökillä ja nautin joka stressittömästä hetkestä.

Vierailija
16/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää kompromissi, mies menee ensin mökille yksin ja sinä sitten perässä ja olet vaikka viikon.

Vierailija
17/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää kompromissi, mies menee ensin mökille yksin ja sinä sitten perässä ja olet vaikka viikon.

Mikä kompromissi tuo on, että vaimon pitää taipua. Mihin mies taipuu?

Vierailija
18/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä voit ilmoittaa, että mitä mies tekee lomallaan? Suursiivous, ikkunoiden pesu yms niin teillä kotona kuin sinun sukulaistesi luona. Tässä vain esimerkkinä tuo siivous, keksit varmaan itse lisää.

Vierailija
19/47 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 1,5 viikkoa mökillä. Ei kuulosta paljolta minusta. Etenkin, jos sinne on pitkä matka. Jos taas lyhyt matka, voinee mies lomailla ominkin päin silloin, kun olet jo töissä. 

Miten te olette aiemmin tehneet? Onko tämä eka vuosi?

Vierailija
20/47 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja riita jatkui. Meillä siis on lapsia. Kerroin, että 1,5 vk mökillä tuntuu paljolta kun mulla vähemmän lomaa. Lopputulos: mies suuttui, koska hänen sukulaisia pitäisi ehtiä tavata. Minä voin kuulemma mennä tekemään omia juttuja lasten kanssa jos tämä menee sellaiseksi, että ei yhteisymmärrystä ole. Eli yhteinen lomamatka jota suunniteltu kääntyi niin, että minun pitäisi mennä sinne itse lasten kanssa jos en jaksa mökkeillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän