Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on rahaa nyt tilillä 6,89€ ja pulloja jotain 3€ edestä, tuet tulee viikon päästä, miten selvitä?

Vierailija
26.06.2024 |

Neuvoja otetaan vastaan.

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imet multa mällit niin saat parikymppiä.

M55

Edes ap ei ole niin epätoivoinen ja tyhmä, että imisi sinun tautista mulkkuasi parista kympistä. 

Sinä olet hiljaa ja odotat vuoroasi.

M55

Vierailija
102/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullo juomat voit jättää jatkossa ostamatta. Juo raikasta hanavettä. 

Tyhjät pullot ja tölkit voi kerätä, mikäli siitä ei koe olevan liikaa vaivaa. Keräämällä pulloja ja tölkkejä tienaa sillä kun muut juo.

Oletko ollut viime aikoina keräämässä niitä? Meno on nykyään kuin villissä lännessä hallituksen leikkauksien jälkeen. Minua uhattiin kerran revolverilla kun meinasin viedä tölkin huomattuani sen ensin puiston penkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat niin tyhmältä että sinulle pitäisi määrätä edunvalvoja.

Minulla vaan on niin yksinäistä täällä Kaivopuiston pienessä kaksiossa. Pitäisi saada isompi asunto, mutta Kela ei suostu. Päinvastoin se yrittää ajaa minut pois halvempaan, rahvaan sekaan Ullanlinnaan. Miten voi ihmistä kohdella noin?

Ap

Kuka sinua enää uskoo, kun viikko sitten täällä sanoit, että tuet tulee viikon päästä. Nyt taas viikolla siirtynyt? Kela maksaa aina ajallaan, älä yritä sumuttaa!

Vierailija
104/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla vaan on niin yksinäistä täällä Kaivopuiston pienessä kaksiossa. Pitäisi saada isompi asunto, mutta Kela ei suostu. Päinvastoin se yrittää ajaa minut pois halvempaan, rahvaan sekaan Ullanlinnaan. Miten voi ihmistä kohdella noin?

Ap

Paljonko saat tukea?

Vierailija
105/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et ole oikea ap. 

Vierailija
106/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullojen keräys lasketaan veronalaiseksi ansiotuloksi, joka täytyy jatkossa kirjata veroilmoitukseen. Itse ostetut pullot saa palauttaa kertomatta verottajalle, koska palauttaja ei ansaitse niistä, vaan saa jo itse maksamansa pantin takaisin. - Kaikki, mitä ei ole erikseen säädetty verovapaaksi, on veronalaista.

Vierailija
107/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imet multa mällit niin saat parikymppiä.

M55

Edes ap ei ole niin epätoivoinen ja tyhmä, että imisi sinun tautista mulkkuasi parista kympistä. 

Sinä olet hiljaa ja odotat vuoroasi.

M55

Minua ei penikat määräile. Sori siitä, Veetipieni. 

Vierailija
108/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleskelu yhteiskunnan aika on vihdoin ohi! 🥳

Vierailija
109/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa tuo ruoka vasun ei hätää!

Vierailija
110/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleskelu yhteiskunnan aika on vihdoin ohi! 🥳

Oleskeluyhteiskunta on yhdyssana. Eikä se sillä katoa, että ap spämmää tätä samaa paskaa joka päivä. Sori siitä, trollipieni. 

Vierailija
111/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama 

Vierailija
112/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäjono?

Vierailija
113/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullojen keräys lasketaan veronalaiseksi ansiotuloksi, joka täytyy jatkossa kirjata veroilmoitukseen. Itse ostetut pullot saa palauttaa kertomatta verottajalle, koska palauttaja ei ansaitse niistä, vaan saa jo itse maksamansa pantin takaisin. - Kaikki, mitä ei ole erikseen säädetty verovapaaksi, on veronalaista.

Marjoja saa myydä verottomasti. Siinäpä ap:lle mukavaa ja tuottoisaa puuhaa syyskuulle saakka. 

Vierailija
114/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on useita samanlaisia ketjuja, niistä löytyy esimerkkejä.

Ei tää tyyppi kaipaa mitään neuvoja. Kunhan trollaa. Ostaa muka joka ateriaa varten uudet mausteetkin.

En osta joka ateriaa varten uusia mausteita, tällä hetkellä ei vain mitään mausteita ole eikä semmoinen yksi maustepussi viikkoa pidempään kestä

Ap

Et voi olla niin uusavuton,ettetkö voi kesällä kasvattaa itse yrtit. Mullakin viihtyy kesällä keittiön ikkunalla ainakin kaupasta ostettu basilika. Siitä saa lehtiä koko kesän. Tilliä sun muuta voit kasvattaa ja kuivata purkkiin,saat koko talveksi. Mulla on kuivattua tilliä vielä ja usein käytän,moneksi vuodeksi riittänyt. Käy kerää sieniä sitten kun niitä saa. Kuivat ja mausta jauhelihan kuvatulla sienellä. Kuiten käyt siellä mäkkärissä kun rahaa saat,mulla ainakin on tapana pyytää paljon suolaa ja pippuria ja käytän niitä. Vaikka tosin mulla ei rahasta ole pulaa,mut hyödyt irti mistä saa. T. Siivooja

Vierailija
115/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin

Vierailija
116/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
117/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää on

Vierailija
118/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullo juomat voit jättää jatkossa ostamatta. Juo raikasta hanavettä. 

Tyhjät pullot ja tölkit voi kerätä, mikäli siitä ei koe olevan liikaa vaivaa. Keräämällä pulloja ja tölkkejä tienaa sillä kun muut juo.

Oletko ollut viime aikoina keräämässä niitä? Meno on nykyään kuin villissä lännessä hallituksen leikkauksien jälkeen. Minua uhattiin kerran revolverilla kun meinasin viedä tölkin huomattuani sen ensin puiston penkillä.

Jos se tölkki oli jonkun alkkiksen, joka aikoi siitä siemaista vielä viimeiset pisarat. Ajatuksena oli juoda ne oikein hitaasti ja nautiskellen, ja sitten siihen tulikin yhtäkkiä joku randomtyyppi, joka meinasi viedä tölkin häneltä.

Oikein kovat alkoholistit suojelee juomiaan erittäin kiivaasti. Ei ole toisella mitään asiaa kajota heidän kultaakin kalliimpiin tölkkeihin ja pulloihin. Jotkut ovat ihan hengestään päässeet, kun ovat erehtyneet ottamaan pienen kulauksen kaverin pullosta. 

Vierailija
119/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina tulee asumistuki jos saat sitä.

Vierailija
120/154 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää tölkkejä/pulloja lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan