Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi nauttia tällaisesta säästä?

Vierailija
26.06.2024 |

Koko päivä sisällä verhot ikkunan edessä. Vasta joskus kahdeksan jälkeen voi mennä ulos. 

Kommentit (160)

Vierailija
81/160 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on varmaan ilmalämpöpumput ja muutenkin viilennetyt asunnot varjoisassa paikassa, eikä niiden tarvitse tehdä mitään kuin vaan löhötä paikallaan...

Eipä nämä säät tietenkään ole kiinni kenenkään tykkäyksistä tai inhoamisista, mutta itse vihaan tämmöistä hellettä. 

Näin on. Olen nyt eläkkeellä eikä tarvi tehdä mitään ja hankittiin muutama vuosi sitten viilennys. Ihanaa olla sisällä ja vain käväistä ulkona ja ja jos siellä kuumenee, niin sitten sisälle viilenemäänn. Mutta töissä ollessa oli kamalaa, kun piti ulkona olla monta tuntia lapsia paimentamassa eikä viilennystä ollut.

Vierailija
82/160 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ulkoilukeli. Kaivoin viimein shortsit esiin, sillä nyt tarkenee istuskella pihalla. Yöllä pidän vielä patterin päällä, koska ulkolämpötila tippuu alle 20 asteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/160 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöskään helle ihminen, mutta onneksi asunto  on varjon puolella. Kaupassa Käyn illalla.

Vierailija
84/160 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on varmaan ilmalämpöpumput ja muutenkin viilennetyt asunnot varjoisassa paikassa, eikä niiden tarvitse tehdä mitään kuin vaan löhötä paikallaan...

Eipä nämä säät tietenkään ole kiinni kenenkään tykkäyksistä tai inhoamisista, mutta itse vihaan tämmöistä hellettä. 

mummoille lämmin ilma on tuskaa. Eipä tätä ikävä kyllä kauaa kestä.

85/160 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma, että jos nämä helteiden rakastajat laitettaisiin tekemään tuonne ulos töitä 8 h päivässä, niin aika äkkiä alkaisi ääni muuttua kellossa.

Itsekin tykkään lämmöstä, jos saa vain istuskella tai ihan korkeintaan kävellä jossain rauhaksiin, ja sisälle viileään pääsisi silloin kun itse haluaa. 

Oon menossa tekemään töitä ulos, ja nyt on ihan paras sää siihen 🌞😍 

Vierailija
86/160 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin! Tämä on mahtavaa.

Vierailija
87/160 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla pihalla näin helteellä. Välillä käydään sisällä talossa kun siellä on viileää. Pimennysverhot alhaalla ja ilmalämpöpumppu jauhaa viileää ilmaa.

Vierailija
88/160 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kamalaa asua jossain kerrostaloluukussa, jossa ikkunat etelään päin eikä edes parveketta. Joillakin raukoilla näin on ja vieläpä vuokraluukussa.

Vierailija
89/160 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen räntään ja sateeseen ei kuole kuin tähän paska helle säähän

Vierailija
90/160 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan jo syksyä. Syksy on paras vuodenaika. Kauniit ruskan värit ja kaikkee. 

Helteistä en tykkää yhtään. Semmonen + 20 on ihan kiva, mutta sen lämpimämpää ei tarvitse olla. Onneksi ensiviikolla taas viilenee. 

Vierailija
91/160 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee hipiälle hyvää olla helteillä ulkona .En ole ikinä tykännyt helteistä. Mitä kivaa siinä on kun heti hikoiluttaa jos tekee jotain.

Vierailija
92/160 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa kamalaa asua jossain kerrostaloluukussa, jossa ikkunat etelään päin eikä edes parveketta. Joillakin raukoilla näin on ja vieläpä vuokraluukussa.

Ja yksi ikkuna, ei läpivetoa. Asunto ei viilene vaikka viilempinä jaksoina pitää ikkunaa auki päivät ja yöt. Nukkuminen on haave. 

Ja onhan tällaiset helteet vaikeita nauttia. On tänä kesänä ollut onneksi paljon hyviä lämpimiä päiviä, turhan dramaattista verrata talvipakkasiin.

Aurinkoa kannattaa nyt välttää keskipäivästä iltapäivään. Sen jälkeen on ihan siedettävää eikä uv-indeksi enää niin korkealla. 

Vierailija
93/160 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuoret ja hyväkuntoiset tätä kestää, mutta itekkin olen toipilas ja tämä on yhtä helvettiä.  Eilen käytiin kaupungilla enkä millään meinannut jaksaa. Joissakin kaupoissa ei ole edes penkkiä missä levähtää. Piti tulla autoon levähtämään. 15 astetta on sopiva lämpötila. Enkä aio valittaa kun syksy ja talvi tulee.

Vierailija
94/160 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että on lämmin! Ulkona on mitä on, sisälämpö tällä hetkellä 25, varmaan siitä vielä vähän nousee. Meillä ei mitään viilennyslaitteita. Pyrin olemaan pihalla mahdollisimman paljon, mutta tietyt kotihommat sun muut on lomallakin hoidettava. 

Juuri siivosin koko talon, nyt aamukahvit (ei jääkahvia vaan ihan tavallista) terassilla samalla aurinkoa otttaen ja sen jälkeen vuorossa puutarhahommia ennen kun alan valmistella pasta- ja perunasalaatteja keittiössä iltapäivän grillailuja varten. 

Vierailija
95/160 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siedän hyvin lämmintä. Eilen täällä oli 26 astetta ja minulla farkut ja ohut, pitkähihainen neule. En hikoillut, oli mukavan lämmin.

Vasta 30 asteen jälkeen siirryn hame ja toppi-linjalle.

Kylmää en siedä yhtään. Alle 10 asteen kun menee, niin laitan jo hanskat ja kevytuntuvatakin.

Vierailija
96/160 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä ei ole edes hellettä, on 23 astetta. Normi kesäilma.

Meillä Ogelissa oli iltapäivällä 24,2c

Täydellinen kesäpäivä,ihanaa 😊

Ei kiinnosta venäjän lukemat

Vierailija
97/160 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä ei ole edes hellettä, on 23 astetta. Normi kesäilma.

Meillä Ogelissa oli iltapäivällä 24,2c

Täydellinen kesäpäivä,ihanaa 😊

Ei kiinnosta venäjän lukemat

Sä studaat ja et snaijaa Ogelia.

Vierailija
98/160 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma, että jos nämä helteiden rakastajat laitettaisiin tekemään tuonne ulos töitä 8 h päivässä, niin aika äkkiä alkaisi ääni muuttua kellossa.

Itsekin tykkään lämmöstä, jos saa vain istuskella tai ihan korkeintaan kävellä jossain rauhaksiin, ja sisälle viileään pääsisi silloin kun itse haluaa. 

Oon menossa tekemään töitä ulos, ja nyt on ihan paras sää siihen 🌞😍 

Laitteen vieressä seisoskelua tai istuskelua ei lasketa. 

Vierailija
99/160 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on normaalipainoinen kuten suurin osa ysärillä milloin porukka innolla odotti helteitä ja nautti niistä. Mä oon 182/65, mut kokeilein viel vuos sit treenata kunnolla mm. persettä ja painoin jopa 77 kiloa, niin kyl sen vaan huomas et oli perse aina hiessä, vaikkei mitenkään ees koittanut rehkii jos oli +20 astetta lämmintä. Nyt ei oo sitä ongelmaa, kun paino on normaali.

Vierailija
100/160 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin syntynyt väärään maahan. Vihaan pimeyttä ja kylmää. Rakastan näitä ilmoja. Ensi kuussa onneksi lento italiaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä