Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi noin nolla katselua kahteen viikkoon

Vierailija
26.06.2024 |

Minulla on vähän alle sata tuotetta myynnissä torissa. Sijainti yksi Suomen suurimmista kaupungeista. Viimeisen kahden viikon aikana käytännössä nolla katselua missään tuotteessa, olisiko parissa ollut yksi tai kaksi katselua. Vielä keväällä niitä tuli ja sain tavaraa myytyäkin. Mutta kuluneet kaksi viikkoa tuntuu olevan kaikki aivan seis. Lasten vaatteita ja naisten vaatteita myyn. Muilla sama?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vielä mainitsematta jäänyttä pointtia selittämään vähiä katselukertoja:

1. Uudistuksen jälkeen Torissa näkyy tuotteesta enemmän tietoja ilman sen auki klikkaamista kuin aiemmin. Esim. tarkka sijainti (postinumero) näkyy heti. Tämä vähentää avauksia, kun noudettavaa tuotetta etsivä ei joudu klikkaamaan auki kuin ne, joissa sijainti on oikeasti sopiva. Aiempien "ai jaa, tämä olikin perähikiällä ja vain nouto" tarkastuskertojen puuttuminen ei kauppojen todennäköisyyttä vähennä.

2. Vaatteissa näkyy varmasti kilpailu Vintedin kanssa. Siellä puolalaiset myyvät itäeurooppalaisella hintatasolla aivan asiallista tavaraa. Hinta voi olla alle puolet siitä mitä suomalainen pyytäisi, ja postikulut jossain kolmen euron kieppeillä. Tottakai näitä silloin myös ostetaan ennemmin kuin Torin vaatteita.

Vierailija
42/61 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytkyjen myynti on osittain siirtynyt Vintediin jossa Suomen sisäiset postikulut 0,99 € (plus tyypillisesti euro tai pari Vintedin omaa palkkiota). '

Työkalut ja retkeilyroina menevät hyvin kaupaksi Torissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se toridiili on? En ole käynyt uudistuksen jälkeen ollenkaan. 

Vierailija
44/61 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole saanut edes myynti-ilmoituksia tehtyä tori uudistuksen jälkeen. Olen lähettänyt palautetta ja siellä vaan neuvotaan vaihtamaan laitetta ja selainta.

Vierailija
45/61 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se toridiili on? En ole käynyt uudistuksen jälkeen ollenkaan. 

Tori yrittää mainostaa toridiiliä sen takia, että siitä tori saa provikat itselleen.

Älä ota diiliä, sillä joudut antamaan torille pankkitilisi katseluoikeuden.

Vierailija
46/61 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen sanoi että Tori haluaa myös tienata niin ei luovu Toridiilistä koskaan.

Itse olen saanut myytyä lähes kaiken noudolla mutta kaikki olleet isoja ostoksia ja ostajat miehiä. Kaikki mikä liittyy pihaan/puutarhaan niin menee hyvin kaupaksi. 

Myynyt olen myynyt vauhdilla koska Toridiilin pakollisuus olisi homma mihin en suostu. Mitään pienempi tuotteita en ole saanut myytyä.

Vierailija
47/61 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa ei mene kaupaksi, ellei ostaja asu samoilla nurkilla. Lähetyskulut nykyään aivan päättömiä. Lähes tonnin tuotteita mennyt vuoden sisällä useita.

Vierailija
48/61 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vuonna 2015 tai 2016 3 tuotetta toriin myyntiin. 1. tuote meni heti, kun lisäkysymyksen tehnyt sai kysymykseensä vastauksen. Kysymys taisi olla, milloin tuotteen voi noutaa... 2. kauppa toteutui muuten hyvin, mutta toimituksen kanssa oli melkoinen säätö. 3. tuotetta kävi varmaan 5 ihmistä katsomassa ja lopulta sen osti tuota 1. tuotetta sovitusti loppuviikosta hakemaan tullut, kun totesin, että oisko tarvetta x tuotteelle myös. 

Jäi niin huono fiilis torista, että käytin vain tuon kerran. 

Vierailija
49/61 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpa ei mene kaupaksi, ellei ostaja asu samoilla nurkilla. Lähetyskulut nykyään aivan päättömiä. Lähes tonnin tuotteita mennyt vuoden sisällä useita.

Alle 100 euron hintaan uutena myytävissä tuotteissa näkyy se, ettei uusi ole kovin paljon kalliimpi, sitten joku lähes 1 000€ uutena maksava juttu saattaa mennä samantien 700 - 800 eurolla, kun hintaero uuteen on kuitenkin satoja euroja... lisäksi näitä yleensä tullaan hakemaan sovitusti ilman 10 muutosta...

Vierailija
50/61 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on nyt sattunut muutama ns. "turha" kyselijä ja hupihuutaja kohdalle. Kyllä tympii. Aina ilahtuu, kun boxissa on viesti ja sitten se onkin joku mistä ei sukeudu mitään konkreettista. Tulisipa jo mukavia oikeasti ostavia yhteydenottoja...

Vierailija
51/61 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 100 euron hintaan uutena myytävissä tuotteissa näkyy se, ettei uusi ole kovin paljon kalliimpi, sitten joku lähes 1 000€ uutena maksava juttu saattaa mennä samantien 700 - 800 eurolla, kun hintaero uuteen on kuitenkin satoja euroja... lisäksi näitä yleensä tullaan hakemaan sovitusti ilman 10 muutosta...

Eli jos möis pilua 800 eurolla, niin tultaisko noutamaan? Ja maksu heti käteisellä?

Vierailija
52/61 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on nyt sattunut muutama ns. "turha" kyselijä ja hupihuutaja kohdalle. Kyllä tympii. Aina ilahtuu, kun boxissa on viesti ja sitten se onkin joku mistä ei sukeudu mitään konkreettista. Tulisipa jo mukavia oikeasti ostavia yhteydenottoja...

Itse teen ihan vain ajankulukseni kysymyksiä myyjille ilman aikomustakaan ostaa tuotteita. Hauskinta on esittää kiinnostunutta ja sitten kadota

Vierailija
53/61 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse teen ihan vain ajankulukseni kysymyksiä myyjille ilman aikomustakaan ostaa tuotteita. Hauskinta on esittää kiinnostunutta ja sitten kadota

Toivottavasti tämä oli sarkasmia.

Vierailija
54/61 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullulla halvat huvit ja idi o o tilla ilmaiset. Onneksi teidät  voi ilmiantaa.

Vierailija
55/61 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tullut ihan liikaa kyselyjä "saako kahvipaketilla", kun myyn 20 e hinnalla tuotetta, joka kaupassa maksaa yli 150 e. Ei tule kauppoja, jos ei ole rahaa maksaa, mutta hämmentää tuo (tässä tapauksessa puutarhaan liittyvän tarpeellisen tuotteen) hypertinkiminen.

Aika monesti ostajalla olisi hyvinkin varaa maksaa pyydetty hinta, mutta ajankuvan mukaisesti yritetään ihan lahjahintaa. Ruma suomalainen tapa, joskin tätä muuallakin.

Se että ei edes katseluja on tietty ikävä kuva kulutuksesta ja sen puutteesta.

Se on sitten pakko hyväksyä, että torilla on eri ostajakunta, kuin sokoksessa.

Vierailija
56/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin vain hakusanalla tarvitsemiani tuotteita Torista, jotka voin noutaa, joten uudistus ei ole haitannut.

Vierailija
57/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas odotan sieltä myyjän vastausta. Meneekö viestit edes perille s-postiin? 

Vierailija
58/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin huvikseni yhden myyjän Tori tarjonnan. Kaikki hänellä myynnissä olevat tavarat löytyvät myös minulta! Kiinnostaisi tutusta tähän tavarakaimaani.

Vierailija
59/61 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vaatteet kannattaa myydä vintedissä. Siellä ei saa yhtä hyvää hintaa kuin torissa ennen, mut sentään saa ne kaupat tehtyä. Just eilen myin lasten toppahaalarin siellä alle tunnissa vaikka sesonki on vielä kaukana. Naistenvaatteita myös mennyt hyvin, tosin lasten sisävaatteet ei oikein tahdo mennä sielläkään.

Toriin laitoin tänään kaksi lastentarviketta myyntiin ja molemmista on jo nouto sovittu huomiselle.

Vierailija
60/61 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla on myynnissä? Itsellä viikonvaihteessa 5 kauppaa. Yhden ostaja nouti, 4 menee Postiin.

Välillä on ihan kuollutta, sitten yx kax tuleekin useampi kauppa.

Tyhjänkyselijöitä on, niitä ei lasketa. 

Vaikka on ToriDiili, niin silti voi myydä myös perinteisin menoin. Ilmoitus on näppärä muuttaa sen mukaan miten ostaja haluaa kauppaa käydä.

En itsekään ole ToriDiiliiin ihastunut, mutta siinä on nyt 18.8. asti ilmaiset postikulut, niin moni on sitä sitten halunnut kokeilla. Erityisesti painavaa ja edullista kannattaisi ostaa nyt, kuten esim. kirjoja.

Ostakaa kirjoja Torilta! Ja Vintedistä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi