Tori.fi noin nolla katselua kahteen viikkoon
Minulla on vähän alle sata tuotetta myynnissä torissa. Sijainti yksi Suomen suurimmista kaupungeista. Viimeisen kahden viikon aikana käytännössä nolla katselua missään tuotteessa, olisiko parissa ollut yksi tai kaksi katselua. Vielä keväällä niitä tuli ja sain tavaraa myytyäkin. Mutta kuluneet kaksi viikkoa tuntuu olevan kaikki aivan seis. Lasten vaatteita ja naisten vaatteita myyn. Muilla sama?
Kommentit (61)
Katselut romahti 90% kun uusi tori tuli.
Mulla on tarkkaa spesifioidut 5-8 hakusanaa joilla etsin mieleisiä tuotteita, eikä yksikään niistä liity yhtään mitenkään vaatteisiin tai kodin käyttöesineisiin. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Katselut romahti 90% kun uusi tori tuli.
Niin romahtikin, mutta minulla kuitenkin tuli katseluita ja myyntiä uudistuksen jälkeenkin. Ei yhtä paljon kuin ennen mutta tuli. Mutta nyt kuluneet kaksi viikkoa on katselutkin olleet täysin nollassa. Ap
Edelleen toriin tms kannattaa laittaa myyntiin vain ehjiä/virheettömiä keräilytuotteita. Halpojen tuotteiden myyminen ei maksa vaivaa, helpommalla pääsee, kun vie kierrätyskeskukseen tms tai sorttiasemalle.
Ja toinen hyvä vinkki, millä pääsee eroon turhan tavaran kertymisestä eroon, on, ettei osta mitään muuta kuin tarpeellista pidempään käyttöön.
Nyt on tullut ihan liikaa kyselyjä "saako kahvipaketilla", kun myyn 20 e hinnalla tuotetta, joka kaupassa maksaa yli 150 e. Ei tule kauppoja, jos ei ole rahaa maksaa, mutta hämmentää tuo (tässä tapauksessa puutarhaan liittyvän tarpeellisen tuotteen) hypertinkiminen.
Nykyinen tori on sysipaska eli en osta, myy, enkä katsele. Parannusta odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Edelleen toriin tms kannattaa laittaa myyntiin vain ehjiä/virheettömiä keräilytuotteita. Halpojen tuotteiden myyminen ei maksa vaivaa, helpommalla pääsee, kun vie kierrätyskeskukseen tms tai sorttiasemalle.
Ja toinen hyvä vinkki, millä pääsee eroon turhan tavaran kertymisestä eroon, on, ettei osta mitään muuta kuin tarpeellista pidempään käyttöön.
Minulla on kasvava lapsi ja hänelle on ostettava vaatteita koko ajan, koska edelliset jää pieneksi. Ei saa ostettua hänelle pidempään käyttöön, koska kasvaa koko ajan. Ap
en myy enää tori.fi kautta mitän,se uudistus pilasi tuon
Viimeiset pari viikkoa on ollut todellakin hiljaisempaa. Kyllä keväällä vielä sai tavaraa myydyksi oikein hyvin.
Tori ei vaan toimi enään tuolla muutetulla tyylillä.
Ennen oli vaivattomampi käyttää.
Joku vuosi sitten muuttivat huutonetinkin. Kiinnostus lopahti huonon käytettävyyden vuoksi omalta kohdaltani.
Eipä tuosta niin haittaakaan ollut. Tavaroita löytyy kaupoistakin ilman isompia temppujen tekemisiä mitä nuo tuolla palstoilla ylläpitäjät yrittää teetättää.
Kesävaatteet jo ostettu, syksyvaatteita ei osteta vielä. Siksi hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kasvava lapsi ja hänelle on ostettava vaatteita koko ajan, koska edelliset jää pieneksi. Ei saa ostettua hänelle pidempään käyttöön, koska kasvaa koko ajan. Ap
Lastenvaatteet kannattaa kierrättää sukulaisten/ystävien kesken tai lahjoittaa hyväntekeväisyyteen. Mieti kauanko sulla menee aikaa ilmoituksen tekemiseen, kyselyihin vastaamiseen jne, ei vaan yksinkertaisesti kannata yrittää ainakaan yksitellen myydä.
Taidelasi ja elektroniikka tuntuu edelleen menevän heti. Vaatteille ei tule edes katseluita.
Tympii nykyinen tori.
Lisäksi myyjät eivät poista myytyjä ilmoituksia. Turhaan kyselee niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastenvaatteet kannattaa kierrättää sukulaisten/ystävien kesken tai lahjoittaa hyväntekeväisyyteen. Mieti kauanko sulla menee aikaa ilmoituksen tekemiseen, kyselyihin vastaamiseen jne, ei vaan yksinkertaisesti kannata yrittää ainakaan yksitellen myydä.
Meillä ei ole sellaisia tuttuja, jotka olisi kiinnostuneita lastenvaatteiden lahjoittamisista puolin tai toisin, lähinnä siksi että kellään ei ole samaa ikäluokkaa olevia lapsia. Itse en laske itselleni mitään tuntipalkkaa torimyynneistä, laitan ilmoituksia silloin kun ei ole muutakaan tekemistä, eli niihin mennyt aika ei ole mistään pois. Rahasta on sen verran tiukkaa, että kyllä vitosellakin on minulle merkitystä. Ap
Tässähän on ollut juuri juhannus ja lomat alkanut. Mökillä oltu jne. Ei ihmiset ole ehtinyt mitään toreja selailla.
Mutta itse en ole sen uudistuksen jälkeen käynyt kuin kerran tai pari siellä. Ennen saatoin paljonkin selailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastenvaatteet kannattaa kierrättää sukulaisten/ystävien kesken tai lahjoittaa hyväntekeväisyyteen. Mieti kauanko sulla menee aikaa ilmoituksen tekemiseen, kyselyihin vastaamiseen jne, ei vaan yksinkertaisesti kann
Tämä. Ja parhaimmillaan sai ostettua edullisen käytetyn haalarin, joka vielä kelpasi uudelle kierrokselle samaan hintaan. Ja olen ostanut paljon vaatesettejä, joista sitten myynyt turhia ja pieneksijääneistä pois niin tuossakin on omilleen päässyt, joskus jopa voitolle (eli hyvä säästö, suht pienellä vaivalla). Mutta vielä muutamavuosi sitten ainakin lasteenvaate liikkui hyvin. Nyt sekin hitaammin.
Olen itse ostanut tällä viikolla pari juttua torista, eli yritän itse torjua sitä hiljaisuutta siellä ostamalla. Mutta olisi kiva saada myydyksikin jotain. Olen nimittäin sopinut itseni kanssa, että saan ostella vain sen verran mitä olen myynyt. Ap