Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt uhriutuu ministeri Satonen: AY-liike ei tanssi pillini mukaan!

Vierailija
26.06.2024 |

"Työministeri Arto Satosen (EK) mukaan edellytyksiä neuvottelujen alkamiselle niin sanotusta Suomen työmarkkinamallista ei ole löytynyt.

Hallituksen esitys työmarkkinamallista on parasta aikaa lausunnoilla ja se annetaan eduskunnalle syksyllä. "

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/c50d305c-7f2a-4d8d-8d01-c4b2bb7594c9

Hankala "neuvotella" jostain, mikä on jo päätetty. Nyt Satonen ei enää edes esitä neuvottelevansa kulin lämpimikseen. Fasistihallituksen naamiot on riisuttu. Suomi nousuun!

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä itkun määrää taas kun lakot alkavat syksyllä. Ja tällä kertaa on nähty mitä hallituksen lupaukset neuvotteluista olivat. Pitäkää hyvänänne.

Mun puolesta yleislakko vaikka heti. Toki syksykin sopii lakkoiluun. Jos ek saa haluamansa orjalait niin se näkyy pian palkoissa. Paikallista sanelua niin pitäkööt tunkkinsa.

Minunkin puolesta sopii lakkoilla, koska olen yhteiskunnan loinen joka elää tulonsiirroilla ja jolle ei työ maistu. Viina maistuu sitäkin paremmin. Äänestän vasemmistoa jotta voin jatkaa elämäntyyliäni.

Plutokratian kannattajille jää jopa känsät käsiin työn tekemisestä. Et sinä siitä hyödy kun työntekijöiden oikeuksia karsitaan.

Vierailija
22/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sopiiko kaikille, että yllätyn tästäkin?" (Petteri Orpo)

Orpo ei muuten itse neuvottele mistään, eikä hän kuuntele asiantuntijoita: jyrätään päätökset läpi vaan!

https://demokraatti.fi/orpo-nyt-jos-koskaan-on-valttamatonta-etta-viemm…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no koko juttuhan oli Satosen känniläppä, johon Katariina ja Millariikka lähtivät naiveina mukaan. Ei tietenkään yksimielisyyttä löydy kentältä. Se on sama kuin sanoisi lapsikatraalle, että sopikaa keskenänne, että luovutteko viikkorahasta, lauantainameista vai peliajasta. Kaikki tietää ettei kukaan halua menettää mitään niistä ja sopimusta heidän kesken ei voi löytyä. Mutta nyt Satonen voi rinta rottingilla sitten sanoa, että hän antoi mahdollisuuden työmarkkinajärjestöille. Eipä löytynyt sopua. Nyt hän sitten tekee itse päätökset ja määrää. 

Vierailija
24/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoskahallitus.

R(u)oskahallitus.

Vierailija
25/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitan Ohisalolle!

Vierailija
26/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satonenkin taitaa olla EK:n sätkynukkeja.

Vierailija
27/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä lakkoilussa vaatimus voi olla vaikka lupa poliittisiin lakkoihin.

Vierailija
28/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyhallituksella on vakiintunut käytännöksi siirtää vastuu kaikesta edelliselle hallitukselle.

Vierailija
29/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei kansa kuumenisi liikaa hallituksen säästöpäätöksien vuoksi.

Vierailija
30/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti ay:n rapistumisesta on huolissaan ohmiset jotka eivät edes käy töissä.

Vierailija
31/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten tärkein johtamiskoulu on kuulemma RUK, ja kyllähän siltä monesti vaikuttaa, ikävä kyllä.

Niin että hitot siitä Tampereen yliopiston johtamiskorkeakoulusta? Nykyiseltä nimeltään johtamisen ja talouden tiedekunta.

Vierailija
32/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naku-Arto uhriutuu, koska hänen alastonkuvansa ei sytyttäneet yhtään ketään. IL lööppi:"Miksi riisuuduin turhaan?"

Vierailija
33/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään heittää Artsille lohdutukseksi ale-kuponkeja Heseen? Mies on aivan maansa myynyt.

Mä voin heittää artsille ankkurin jos hän on uimassa. 

Vierailija
34/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naku-Arto uhriutuu, koska hänen alastonkuvansa ei sytyttäneet yhtään ketään. IL lööppi:"Miksi riisuuduin turhaan?"

Mitä vähemmän siitä näkyy niin sitä parempi. Vastenmielinen olemus on linjassa puheidensa kanssa. Tukehtuisi pullaan niin maailma olisi pikkusen parempi paikka.

Vierailija
35/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään heittää Artsille lohdutukseksi ale-kuponkeja Heseen? Mies on aivan maansa myynyt.

Mä voin heittää artsille ankkurin jos hän on uimassa. 

Ja minulta irtoaa betonitennaripari, joilla kelpaa tepastella etenkin laiturin syvässä päädyssä.

Vierailija
36/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vähemmän siitä näkyy niin sitä parempi. Vastenmielinen olemus on linjassa puheidensa kanssa. Tukehtuisi pullaan niin maailma olisi pikkusen parempi paikka.

Ahtaisipa joku hänen suuhunsa useita kampawienereitä samanaikaisesti.

Vierailija
37/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä Artokin yllättyi Petterin tavoin tässä asiassa.

Vierailija
38/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näin aivan karmeaa painajaisunta viime yönä. Ei yhden yhtä kampaviineriä missään kaupassa eikä kahvilassa! Olin saada sydänkohtauksen." (Arto Satonen)

Vierailija
39/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Artsilla olla semmoinen pilli, että sen äänen kuulevat vain koirat.

Vierailija
40/102 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto, the pullamies: Missä ovat ne 100.000 lupaamaasi työpaikkaa ? Nyt ollaan jo saman verran miinuksella ja lisää työttömiä tulee koko ajan. Tänään oli lehdessä artikkeli, kuinka pienyrittäjät joutuvat tekemään konkurssin, hallituksen toimien vuoksi. Alv-veron korotus iskee syksyllä kunnolla , joten hyvästi hyvinvointivaltio. Satonen voisi alkaa harkita eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi