Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Y l i l a u d a l l a ohjeita naisten p*rseiden salakuvaamiseen!

Vierailija
26.06.2024 |

Aikamoista. Salakuvaaminen voi tapahtua missä vain ja on helppoa.

https://yle.fi/a/74-20096231

Kommentit (3257)

Vierailija
1221/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suomalainen keski-ikäinen nainen antiseksuaalinen? Kuohunnasta päätellen kyllä on.

Turha perusvoimia vastaan taistella. Kuvaamista ette voi ilman vsllankumousta katkaista.

Onko sinusta seksuaalisuuden osoitus, et haluaa tulla SALAkuvatuks uliksen jonnen taholta? Siis ehkä voi olla jollakin tuollainen perversio. Tuskin, mut marginaalinen ilmiö korkeintaan. 

Vierailija
1222/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... En todellakaan hyväksy kenenkään laitonta kuvaamista. En hyväksy siis näin ollen kenenkään perseiden kuvaamista, ...

Puhut "laittomasta kuvaamisesta", mutta yhdistät sen julkisilla paikoilla tapahtuneisiin täysin laillisiin takapuolten kuvaamisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos yhdessä sovittaisiin, että naisen takamuksessa ei ole mitään seksuaalista? Se on ainoastaan ulostamista varten. Loppuisi se kuvailu siihen.

Jotkut käyttää kuulemma istumiseen myös, mutta enhän minä mitään sellaisesta tiedä...

Naiset ihan tahallaan istuvat perseillään penkkien päälle.

Naisten pitäisi aina seistä, valmiina salamannopeasti palvelemaan muunsukupuolisia.

Oletko muuten koskaan ajatellut, että jos istut puistonpenkille, niin on aika hyvä mahdollisuus että siinä on istunut joku nainen aiemmin. Sehän on melkein sama kuin se nainen istuisi paraikaa sylissäsi. Eikö tällaiset enää kiihota ketään?

Vierailija
1224/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh mitä draamaa tästäkin. 😂🍿

Vierailija
1225/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60 sivua persekipeitä keski-ikäisiä akkoja 😆

Nuori nainen olen, ja vituttaa teidän ääliöiden käytös.

N23

Mitäs aijot tehdä asialle? Ai niin, ei voi tehdä yhtikäs mitään xD

Jos kiinni jäät niin voi tehdä. 🖕

Ei voimat riitä.

Teidät säälittävät pienet olmit saa ihan puhaltamalla kumoon.

Parahin Justiina, et sinä miehelle pärjää kun katsotaan tosissaan. 

Vierailija
1226/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko suomalainen keski-ikäinen nainen antiseksuaalinen? Kuohunnasta päätellen kyllä on.

Turha perusvoimia vastaan taistella. Kuvaamista ette voi ilman vsllankumousta katkaista.

Onko sinusta seksuaalisuuden osoitus, et haluaa tulla SALAkuvatuks uliksen jonnen taholta? Siis ehkä voi olla jollakin tuollainen perversio. Tuskin, mut marginaalinen ilmiö korkeintaan. 

No kyseessä ei ole mikään salakuvaus kun on julkisilla paikoilla kuvattu. Jos liikut julkisilla paikoilla niin sinua voidaan kuvata - get over it kuten engelsmanni sanoisi.

Vierailija
1227/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaan mitä kuvaan.

Because i am worth it.

Vierailija
1228/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis jo aika sulkea tuo paikka. Ei uskalla kohta päästää lapsia ulos. 

Vierailija
1229/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... En todellakaan hyväksy kenenkään laitonta kuvaamista. En hyväksy siis näin ollen kenenkään perseiden kuvaamista, ...

Puhut "laittomasta kuvaamisesta", mutta yhdistät sen julkisilla paikoilla tapahtuneisiin täysin laillisiin takapuolten kuvaamisiin?

Kuitenkin housut jalassa. Niitä kuvia saa jo Yleltä mielin määrin ja voi zoomata tiettyyn henkilöön ja rajata muut pois. 

Vierailija
1230/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naisten pakko mennä esittelemään itseään julkisille paikoille? Ei minulla ainakaan tulisi mieleen esitellä ahteriani julkisesti! Nyt täytyy (naisena) sanoa, että sitä saa mitä tilaa.

Eli pysyy neljän seinän sisällä ihan aina? Se on sinun valintasi. Me muut haluamme kulkea ulkona itselle sopivissa vaatteissa. Kesällä tietty kevyemmissä. Kas kun on toi helle.

Oma valinta on se, miten pukeutuu. Ei tarvitse pukeutua ihonmyötäisiin vaatteisiin. Väljät tunikamalliset vaatteet ovat helteelläkin vilpoisia.

Ei tarvitse, mutta saa. Jokainen saa valita itselleen mukavimmat vaatteet. Lähden kohta pyöräilee ja pyöräilyhousuni ovat ihonmyötäiset. Se ei silti oi

Kuvata saa joo. Julkaiseminen on se juttu. Ymmärrätkö? Eikä laki = eettisyys/moraali. Vaikea konsepti? Taitaa olla.

Vierailija
1231/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkupojat tulivat tänne spämmäämään typeriä videoita. Vinkki: kukaan ei niitä spämmäyksestä huolimatta katso.

Kyllä minä ainakin katson niinkuin muutkin terveet heteromiehet

M41 

Terveestä noiden katsominen ei kyl ole todiste.

Vierailija
1232/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60 sivua persekipeitä keski-ikäisiä akkoja 😆

Nuori nainen olen, ja vituttaa teidän ääliöiden käytös.

N23

Mitäs aijot tehdä asialle? Ai niin, ei voi tehdä yhtikäs mitään xD

Jos kiinni jäät niin voi tehdä. 🖕

Ei voimat riitä.

Teidät säälittävät pienet olmit saa ihan puhaltamalla kumoon.

Parahin Justiina, et sinä miehelle pärjää kun katsotaan tosissaan. 

Näinhän se on, 15v. pikkupoika pistää vaikka naisvapaaottelijaa käkättimeen eikä eukko voi mitään. Ero voimassa on vaan liian suuri.

Vierailija
1233/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos yhdessä sovittaisiin, että naisen takamuksessa ei ole mitään seksuaalista? Se on ainoastaan ulostamista varten. Loppuisi se kuvailu siihen.

Jotkut käyttää kuulemma istumiseen myös, mutta enhän minä mitään sellaisesta tiedä...

Naiset ihan tahallaan istuvat perseillään penkkien päälle.

Naisten pitäisi aina seistä, valmiina salamannopeasti palvelemaan muunsukupuolisia.

Oletko muuten koskaan ajatellut, että jos istut puistonpenkille, niin on aika hyvä mahdollisuus että siinä on istunut joku nainen aiemmin. Sehän on melkein sama kuin se nainen istuisi paraikaa sylissäsi. Eikö tällaiset enää kiihota ketään?

Kyllä pitäisi olla vain naisille omat penkit, joita ei saa muut sukupuolet käyttää. Muutenhan tämä elämä on yhtä nussimista sheesh!

Vierailija
1234/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naisten pakko mennä esittelemään itseään julkisille paikoille? Ei minulla ainakaan tulisi mieleen esitellä ahteriani julkisesti! Nyt täytyy (naisena) sanoa, että sitä saa mitä tilaa.

Eli pysyy neljän seinän sisällä ihan aina? Se on sinun valintasi. Me muut haluamme kulkea ulkona itselle sopivissa vaatteissa. Kesällä tietty kevyemmissä. Kas kun on toi helle.

Oma valinta on se, miten pukeutuu. Ei tarvitse pukeutua ihonmyötäisiin vaatteisiin. Väljät tunikamalliset vaatteet ovat helteelläkin vilpoisia.

Ei tarvitse, mutta saa. Jokainen saa valita itselleen mukavimmat vaatteet. Lähden kohta pyöräilee ja py

Kuvata saa joo. Julkaiseminen on se juttu. Ymmärrätkö? Eikä laki = eettisyys/moraali. Vaikea konsepti? Taitaa olla.

Sitten vaan lehdet ja muut vastuuseen heidän kuva materiaaleista, missä peppu näkyy, ettei vaan joku tumputtaja tumputa niihin kuviin. 

Vierailija
1235/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan saa Suomessa julkaista aivan vapaasti ilman mitään erillislupia. Mainoskuvaan tarvitaan lupa, mutta siitähän ei ole kyse. Nämä ovat lähinnä 'taidekuvia'.

Vierailija
1236/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lain puitteissa sen voi varmasti tehdä, mutta miksi sun pitää kuvata salaa naisten pyllyjä? Tai mikset mene pyytämään lupaa etukäteen? 

"Koska minä haluan!" on tähänkin riittävä perustelu.

Mun mielestäni se on ihmisen omankin henkisen kehityksen kannalta oleellista olla kykenevä tarkastelemaan omia valintoja vähän syvällisemmin kuin vaan "koska mä haluan/voin". Se on jotenkin taaperomaista.

Mä tulkitsen tätä niin, että nimenomaan SALAKUVAAMINEN on kivaa. Ei ole kivaa katsoa netistä pyllyjen kuvia jos ne on otettu luvan kanssa. Naisten seksuaalisuus on vähän ällöä peräkammarin pojille, koska he eivät ole sen kohteena. Sen takia naisten seksualisointi ilman varsinaista suostumusta on kuumaa, koska näin peräkammarin pojat saavat vähän vallan tunnetta itselleen. Sitten voidaan muiden peräkammarin poikien kanssa vaihdella seksikkäitä pyllykuvia ja höhötellä keskenään "saaliille". Siitäs saivat naiset, kun eivät 

Vierailija
1237/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En todellakaan hyväksy kenenkään väkivaltaa. En hyväksy siis näin ollen kenenkään halaamista tai muuta fyysistä kajoamista, ..."

OK.

Vierailija
1238/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitonta hupiahan tuo, jos naamat ei näy. Nutturat on nyt turhan kireellä. 

Vierailija
1239/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu puhuu siitä, että nainen on miehen apulainen, kumppani. Älkää vanhemmat naiset unohtako tätä.

Missä kohtaa puhutaan apulaisesta?

Vierailija
1240/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lain puitteissa sen voi varmasti tehdä, mutta miksi sun pitää kuvata salaa naisten pyllyjä? Tai mikset mene pyytämään lupaa etukäteen? 

"Koska minä haluan!" on tähänkin riittävä perustelu.

Mun mielestäni se on ihmisen omankin henkisen kehityksen kannalta oleellista olla kykenevä tarkastelemaan omia valintoja vähän syvällisemmin kuin vaan "koska mä haluan/voin". Se on jotenkin taaperomaista.

Mä tulkitsen tätä niin, että nimenomaan SALAKUVAAMINEN on kivaa. Ei ole kivaa katsoa netistä pyllyjen kuvia jos ne on otettu luvan kanssa. Naisten seksuaalisuus on vähän ällöä peräkammarin pojille, koska he eivät ole sen kohteena. Sen takia naisten seksualisointi ilman varsinaista suostumusta on kuumaa, koska näin peräkammarin pojat saavat vähän vallan tunnetta itselleen

Missä se valta tuossa SALAKUVAAMISESSA taas olikaan???

Sun höpinässä ois joku logiikka jos se naisoletettu olisi väkivaltaa käyttäen PAKOTETTU kuvattavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi