Y l i l a u d a l l a ohjeita naisten p*rseiden salakuvaamiseen!
Aikamoista. Salakuvaaminen voi tapahtua missä vain ja on helppoa.
Kommentit (3257)
Vierailija kirjoitti:
Saako tankotanssiesityksiä kuvata?
Jos tilaan on kaikilla vapaa pääsy niin saa. Mikäli on pääsymaksu / pääsyä on rajoitettu niin kuvaus voidaan kieltää.
Vierailija kirjoitti:
60 sivua persekipeitä keski-ikäisiä akkoja 😆
Ja sinä olet heidän joukossa. :D
Onko suomalainen keski-ikäinen nainen antiseksuaalinen? Kuohunnasta päätellen kyllä on.
Turha perusvoimia vastaan taistella. Kuvaamista ette voi ilman vsllankumousta katkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen olen, ja vituttaa teidän ääliöiden käytös.
N23
Et nuori nainen ole.
Ehkä en sinusta, joka pitää lapsista ja kuvaa niitä karkkihyllyillä, pedo.
Sieltä se pedarifantasioiden kehittelijä taas putkahti esiin. Mene hoitoon!
Mitä jos yhdessä sovittaisiin, että naisen takamuksessa ei ole mitään seksuaalista? Se on ainoastaan ulostamista varten. Loppuisi se kuvailu siihen.
Eikös näin sateenkaarikuukautena pitäisi juhlistaan fetissejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Et nuori nainen ole.
semmonen loukkaantunut kuvaamaton pikku debbie siellä. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Et nuori nainen ole.
Sieltä se pedarifantasioiden kehittelijä taas putkahti esiin. Mene hoitoon!
Kyllä minä menisinkin, mutta kun heittivät ulos psykiatrian polilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Et nuori nainen ole.
🤣 Olet naisten älymystöä?
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli lehdet, VHS, dvd ja sitten kun tuli internetti niin erilaisia sivustoja videoista ja kuvista lähtien. Myös of.. Nyt kun joku eräjormat ideoita ottaa pepusta (vaatteet päällä) kuvia julkisilla paikoilla ni huhhuh mikä mellakka kun muijat käy kuumana. Vai koskiko he jotenkin kun näin haloo tuli aiheesta?
Oletko jotenkin tyhmä? Ne lehdissä ja videoilla esiintyneet halusivat tulla kuvatuksi ja heille maksettiin siitä palkkaa.
Nyt on kyse siitä, että ääliöt pervot kuvaavat salaa, lataavat kuvat nettiin ja sitten herjaavat naisia.
Miksi tämäkin pitää vääntää rautalangasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naisten pakko mennä esittelemään itseään julkisille paikoille? Ei minulla ainakaan tulisi mieleen esitellä ahteriani julkisesti! Nyt täytyy (naisena) sanoa, että sitä saa mitä tilaa.
Eli pysyy neljän seinän sisällä ihan aina? Se on sinun valintasi. Me muut haluamme kulkea ulkona itselle sopivissa vaatteissa. Kesällä tietty kevyemmissä. Kas kun on toi helle.
Oma valinta on se, miten pukeutuu. Ei tarvitse pukeutua ihonmyötäisiin vaatteisiin. Väljät tunikamalliset vaatteet ovat helteelläkin vilpoisia.
Ei tarvitse, mutta saa. Jokainen saa valita itselleen mukavimmat vaatteet. Lähden kohta pyöräilee ja pyöräilyhousuni ovat ihonmyötäiset. Se ei silti oikeuta ketään kuvaamaan minua ja käyttämään kuv
Mikäli aiot pyräillä julkisella paikalla (etkä esim. omalla aidatulla tontillasi), niin sinua(kin) saa kuka tahansa siellä kuvata, laki takaa tähän oikeuden mielipiteistäsi riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Pikkupojat tulivat tänne spämmäämään typeriä videoita. Vinkki: kukaan ei niitä spämmäyksestä huolimatta katso.
Kyllä minä ainakin katson niinkuin muutkin terveet heteromiehet
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Mitäs aijot tehdä asialle? Ai niin, ei voi tehdä yhtikäs mitään xD
Jos kiinni jäät niin voi tehdä. 🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli lehdet, VHS, dvd ja sitten kun tuli internetti niin erilaisia sivustoja videoista ja kuvista lähtien. Myös of.. Nyt kun joku eräjormat ideoita ottaa pepusta (vaatteet päällä) kuvia julkisilla paikoilla ni huhhuh mikä mellakka kun muijat käy kuumana. Vai koskiko he jotenkin kun näin haloo tuli aiheesta?
Oletko jotenkin tyhmä? Ne lehdissä ja videoilla esiintyneet halusivat tulla kuvatuksi ja heille maksettiin siitä palkkaa.
Nyt on kyse siitä, että ääliöt pervot kuvaavat salaa, lataavat kuvat nettiin ja sitten herjaavat naisia.
Olet aika ahdistunut. Eivät kaikki naiset ole. Kannattaa seurata aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Nonni rauhotu hiukan. Se on vain kuva muiden joukossa, sentään on vaatteita päällä. Niitä voi näkyä vaikka vahingossa lehtien etukannesta, jossa näkyy peppu, joka on vieläpä luonnollinen asia kehossa. Tämä kuvan ottaja tumputtaja mua käy sääliksi, kun ei muuten naista saa kun joutuu pitäytymään kuvassa ja rasvaa ja kädellä.
Kaikki naisten kuvat pitäisi poistaa katukuvasta ja mediasta. Riittää hyvin jos vain silmät näkyy, kaikki siitä enemmän on seksuaalista ahdistelua.
On tehty tutkimus, että naisia salaa kuvaava jaa kuvia nettiin lataava henkilö tekee samaa myöhemmin myös omien lasten kohdalla. Nämä henkilöt ovat usein joutuneet lapsena hyväksikäytetyiksi joko oman isän tai muun läheisen miespuolisen sukulaisen toimesta. Heidät pitäis toimittaa pakkohoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Jos kiinni jäät niin voi tehdä. 🖕
Ei voimat riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jos iltalehti ottaa kuvan ja kuvaksi päätyy kuva jossa näkyy peppu vaatteet päällä? Eikä ole antanut lupaa ja julkisella alueella. Sen kuva näkee koko Suomi ja muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Opettelisit saatanan yhteiskunnan hylkiö edes kirjoittamaan. Huomaa, että ysiluokkakin jäi kesken. Mutta kiitos, että olet avannut silmäni sille, millaisia miehet ovat tässä maassa. Nuorten naisten on aika suunnata katseensa muualle. Jääkää te luuserit tänne salakuvaamaan äitienne perseitä. Muuhun teistä tuskin onkaan.
N23
Ei tarvitse, mutta saa. Jokainen saa valita itselleen mukavimmat vaatteet. Lähden kohta pyöräilee ja pyöräilyhousuni ovat ihonmyötäiset. Se ei silti oikeuta ketään kuvaamaan minua ja käyttämään kuvaa epäasiallisesti.
Sinä et ole mikään määräämään meitä muita pukeutumaan tunikoihin. Laki määrää riittävän peittävyyden julkisesti kulkiessa. Se riittää, että sitä toteuttaa. Jos et kestä katsoa, katso poispäin. Tai pysy kotona.