Y l i l a u d a l l a ohjeita naisten p*rseiden salakuvaamiseen!
Aikamoista. Salakuvaaminen voi tapahtua missä vain ja on helppoa.
Kommentit (3257)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos yhdessä sovittaisiin, että naisen takamuksessa ei ole mitään seksuaalista? Se on ainoastaan ulostamista varten. Loppuisi se kuvailu siihen.
Jotkut käyttää kuulemma istumiseen myös, mutta enhän minä mitään sellaisesta tiedä...
Jättäkäähän vaan ne rintaliivitkin kotiin, se on ihan ok kulkea yläosattomissa naistenkin 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60 sivua persekipeitä keski-ikäisiä akkoja 😆
Nuori nainen olen, ja vituttaa teidän ääliöiden käytös.
N23
Mitäs aijot tehdä asialle? Ai niin, ei voi tehdä yhtikäs mitään xD
Jos kiinni jäät niin voi tehdä. 🖕
Lasket allesi?
Naru sivuun ja työstö käyntiin
Vierailija kirjoitti:
Älypuhelinten aika🤮! Minuakin ovat naiset kuvanneet ilman lupaa. Itse en kuvaa ketään ilman lupaa. Turha tässä on naisten jeesustella, kun tähän syyllistyvät molempien sukupuolten edustajat. Oksettavaa touhua.
Tähän täytyy lisätä, että minua on myös videokuvattu useampaan kertaan ja tekijät ovat olleet naisia. Jännä miten laiton toiminta on joidenkin mielestä sallittua, silloin, kun tekijä on nainen ja/tai, kun kohteena on mies.
En todellakaan hyväksy kenenkään laitonta kuvaamista. En hyväksy siis näin ollen kenenkään perseiden kuvaamista, enkä sitä vähätellyt ja kaikki, jotka lukivat kommenttini, kyllä taatusti sen ymmärsivät. Ilkeät ihmiset haluavat ymmärtää lukemansa tahallaan väärin ja puolustella omaa toimintaansakin jollain mukamas ylväällä periaatteella.
Luvaton kuvaaminen on laitonta ja moraalisesti väärin. Näin ovat menetelleet myös minua kuvanneet naiset. Politiikan tekeminen yleisesti miehiä syyllistämällä sellaisesta mihin monet naisetkin syyllistyvät, on alhaista. Kuvaajien profilointi tietämättä itse ketkä naisten persuksia kuvaavat on myös tyhmää. Sitäpaitsi yhtä lailla minunkin pitäisi olla vihainen siitä, että minua on kuvattu laittomasti. Suurin osa ihmisistä on kai ilkeitä ja aika alhaisia moraaliltaan. Älypuhelinten aikakaudella rikolliseen toimintaan on aina vain helpompi lähteä mukaan. Siitä kertovat mm. koulukiusaamisen laajentuminen nettikiusaamiseksi ja kuvien ja videoiden laiton levitteleminen.
Kenelläkään ei ole oikeutta kuvata toista ihmistä ilman lupaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli lehdet, VHS, dvd ja sitten kun tuli internetti niin erilaisia sivustoja videoista ja kuvista lähtien. Myös of.. Nyt kun joku eräjormat ideoita ottaa pepusta (vaatteet päällä) kuvia julkisilla paikoilla ni huhhuh mikä mellakka kun muijat käy kuumana. Vai koskiko he jotenkin kun näin haloo tuli aiheesta?
Oletko jotenkin tyhmä? Ne lehdissä ja videoilla esiintyneet halusivat tulla kuvatuksi ja heille maksettiin siitä palkkaa.
Nyt on kyse siitä, että ääliöt pervot kuvaavat salaa, lataavat kuvat nettiin ja sitten herjaavat naisia.
Miksi tämäkin pitää vääntää rautalangasta?
Eivät ole ääliöitä eikä pervoja, tuollaisesta paskapuheesta voit saada haastemiehen kimppuusi, up your ass.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli lehdet, VHS, dvd ja sitten kun tuli internetti niin erilaisia sivustoja videoista ja kuvista lähtien. Myös of.. Nyt kun joku eräjormat ideoita ottaa pepusta (vaatteet päällä) kuvia julkisilla paikoilla ni huhhuh mikä mellakka kun muijat käy kuumana. Vai koskiko he jotenkin kun näin haloo tuli aiheesta?
Oletko jotenkin tyhmä? Ne lehdissä ja videoilla esiintyneet halusivat tulla kuvatuksi ja heille maksettiin siitä palkkaa.
Nyt on kyse siitä, että ääliöt pervot kuvaavat salaa, lataavat kuvat nettiin ja sitten herjaavat naisia.
Miten jos iltalehti ottaa kuvan ja kuvaksi päätyy kuva jossa näkyy peppu vaatteet päällä? Eikä ole antanut lupaa ja julkisella alueella. Sen kuva näkee koko Suomi ja muuallakin.
Poliiseistahan noita peppukuvia otetaan jatkuvasti.
Jäät kiinni ja sä olet kuollut!
Raamattu puhuu siitä, että nainen on miehen apulainen, kumppani. Älkää vanhemmat naiset unohtako tätä.
Naisilla on tarve esittää itseään miehille. kaikkihan tuon tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos yhdessä sovittaisiin, että naisen takamuksessa ei ole mitään seksuaalista? Se on ainoastaan ulostamista varten. Loppuisi se kuvailu siihen.
Jotkut käyttää kuulemma istumiseen myös, mutta enhän minä mitään sellaisesta tiedä...
Naiset ihan tahallaan istuvat perseillään penkkien päälle.
Naisten pitäisi aina seistä, valmiina salamannopeasti palvelemaan muunsukupuolisia.
Jos näkee epäilyttäviä ihmisiä puhelin kädessä kuvaamassa, niin ilmoitusta vaan vartijalle tai portsarille. Lähtö tulee nopeasti, testattu on.
Nuorten naisten ruskea silmä näkyy helposti kun kumartelevat kesähelteillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jos iltalehti ottaa kuvan ja kuvaksi päätyy kuva jossa näkyy peppu vaatteet päällä? Eikä ole antanut lupaa ja julkisella alueella. Sen kuva nä
Niillekin peppu kuville aina joku tumputtaja löytyy ja silti sen ihmeellisempää ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
On tehty tutkimus, että naisia salaa kuvaava jaa kuvia nettiin lataava henkilö tekee samaa myöhemmin myös omien lasten kohdalla. Nämä henkilöt ovat usein joutuneet lapsena hyväksikäytetyiksi joko oman isän tai muun läheisen miespuolisen sukulaisen toimesta. Heidät pitäis toimittaa pakkohoitoon.
Yhteiskunta pitäisi ensin pakottaa hoitamaan kaikkia hoitoa tarvitsevia. Puhutaan sen jälkeen pakkohoidosta, kun vapaaehtoiset on ensin hoidettu.
Lain puitteissa sen voi varmasti tehdä, mutta miksi sun pitää kuvata salaa naisten pyllyjä? Tai mikset mene pyytämään lupaa etukäteen?
"Koska minä haluan!" on tähänkin riittävä perustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älypuhelinten aika🤮! Minuakin ovat naiset kuvanneet ilman lupaa. Itse en kuvaa ketään ilman lupaa. Turha tässä on naisten jeesustella, kun tähän syyllistyvät molempien sukupuolten edustajat. Oksettavaa touhua.
Tähän täytyy lisätä, että minua on myös videokuvattu useampaan kertaan ja tekijät ovat olleet naisia. Jännä miten laiton toiminta on joidenkin mielestä sallittua, silloin, kun tekijä on nainen ja/tai, kun kohteena on mies.
En todellakaan hyväksy kenenkään laitonta kuvaamista. En hyväksy siis näin ollen kenenkään perseiden kuvaamista, enkä sitä vähätellyt ja kaikki, jotka lukivat kommenttini, kyllä taatusti sen ymmärsivät. Ilkeät ihmiset haluavat ymmärtää lukemansa tahallaan väärin ja puolustella omaa toimintaansakin jollain mukamas ylväällä periaatteella.
Luvaton kuvaaminen on laitonta ja moraalisesti väärin. Näin ovat menetell
Omalla luvalla saa kuvata, koska lupa se on omakin lupa.
Vierailija kirjoitti:
Jäät kiinni ja sä olet kuollut!
Oho, aika paha _perse_ nainen täällä meillä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60 sivua persekipeitä keski-ikäisiä akkoja 😆
Nuori nainen olen, ja vituttaa teidän ääliöiden käytös.
N23
Mitäs aijot tehdä asialle? Ai niin, ei voi tehdä yhtikäs mitään xD
Jos kiinni jäät niin voi tehdä. 🖕
Ei voimat riitä.
Teidät säälittävät pienet olmit saa ihan puhaltamalla kumoon.
Enemmän on tullut vastentahtoisesti nuorten miesten persvakoja silmien eteen, kuin naisten vastaavia. Ne roikkuvat housut...🤦
Toinen ryhmä on keski-ikäiset lihavat miehet...rekkamiehen hymy🤦🤦