Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Y l i l a u d a l l a ohjeita naisten p*rseiden salakuvaamiseen!

Vierailija
26.06.2024 |

Aikamoista. Salakuvaaminen voi tapahtua missä vain ja on helppoa.

https://yle.fi/a/74-20096231

Kommentit (3257)

Vierailija
61/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen "kunnon kilttimies" - eli lapsia salakuvaava pedoperverssi. Ja vielä ilakoivat asialla.

Jep nää on nyt niitä pick me "kilttimiehiä". Oman elämänsä Aksl Smittejä. 

Vierailija
62/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei nuo ylilaudan käyttäjät kyllä ole mitään järjen jättiläisiä. Maksavat 10 euroa kuussa että pääsevät näkemään salaa otettuja kuvia takapuolista, kun pokesivuilla niitä näkisi ihan ilmaiseksi. No, kaikki ei vaan ole olleet paikalla kun sitä järkeä jaettiin. 

Itsestäni on tullut ihan vainoharhainen noiden kuvausjuttujen takia. Esim. jos julkisessa joku tyyppi istuu vastapäätä ja käyttää kännykkää juurikin niin, että kamera osoittaa suoraan minuun. Monta kertaa on ollut tilanteita, kun tulee itse salilta ilman meikkiä ja joku nuori jammu istuu vastapäätä ja alkaa tekemään tuota. Outoa tässä on se, että se loppuu heti kun teen itse saman - eli laitan kännykän osoittamaan suoraan mua vastapäätä istuvaan mieheen. En sitten tiedä, ymmärtääkö ne miltä tuo näyttää (vaikka ei kuvaisikaan), vai kuvaavatko sitten oikeasti ja tajuavat jäävänsä kiinni. Toisaalta taas sehän on niskan asennolle vaan hyvä, jos kännykän nostaa silmien tasolle, eikä katso sitä kumarassa alaspäin. Että mene ja tiedä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuossa mitään pahaa ole, jos kuvat päätyvät omaan käyttöön eikä kuvattava edes huomaa tulleensa kuvatuksi. 

Kuvat päätyvät ikuisiksi ajoiksi internettiin, jos et huomannut. 

Vierailija
64/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska koko yl ilauta on perseestä, niin ymmärrettävää, että keskittyvät perseisiin.

Vierailija
65/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran kun te naiset menette ulos niin miettikää mitä puette. Jos ne tiukat leggingsit sulahtaa jalkaan niin sitten tiedostatte myös että tiukka perse saattaa eksyä kuviin.

Mitäpä lottoat, haluaako kauppias karkkihyllylle 15 asiakasta (joista parilla legginsit) vai 1 pervon salakuvaajan joka karkottaa maksavat asiakkaat.

Huono käytös käy kalliiksi... Ympäristölleen. Salakuvaajahan ei koe seurauksia itse. 

Kait se haluaa sinne kaikki 16? 16 on enemmän kuin 15 asiakasta.

Jos smoothiebaarien ja irttarihyllyjen luona on päivystävä persekuvaaja (nämä jakavat suosituksia kuvauspaikoista, etkö lukenut?), niin niitä 15:ta ei tule. Ne vaihtaa paikkaa. Alkavat tilata ka

Eikä yksikään raha mene smoothieen. Hyödytön asiakas. Ehkä haitallinen.

Vierailija
66/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja akat ite lataa IGn täyteen persekuviaan 😂 naiset on kyllä vajaita.

Hyvä kun hiffasit pointin, se ite

Vierailija
67/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuossa mitään pahaa ole, jos kuvat päätyvät omaan käyttöön eikä kuvattava edes huomaa tulleensa kuvatuksi. 

Kuvat päätyvät ikuisiksi ajoiksi internettiin, jos et huomannut. 

Siltikin, eipä tuossa mitään pahaa ole, vaikka nettiin päätyisivätkin.

Jos kohdetta ei voi tunnistaa, niin ketään tuo ei loukkaa.

Vierailija
68/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa tutkivaa journalismia sielunmaisemasta, joka ohjaa maksamaan huonolaatuisista kuvista, joiden kohteena on ilmaiset näkymät 😛

Varmaan raha-asiat aika lailla solmussa noilla, jos logiikka on tuolla tasolla. 

10 e/kk onkin aivan valtavasti rahaa 😂

Isoin ongelma yliksen käyttäjäkunnalle tuon rahan kanssa on se, että se pitää tulla luottokortilta. Jos äiti ei lainaa omaansa, jää maksumuuri kiipeämättä.

Ja tämän tiedon vahvisti se, että kun se maksumuuri tuli yliksellw, rysähti kaikkein köyhimmät naisvihajankkaajat vauvapalstalle.

Vierailija
69/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran kun te naiset menette ulos niin miettikää mitä puette. Jos ne tiukat leggingsit sulahtaa jalkaan niin sitten tiedostatte myös että tiukka perse saattaa eksyä kuviin.

Yksikään ihminen ei minulle kerro etten saa pukea sitä tai tätä. Leggingsit on todella mukavat jalassa, ei mitään "katso minua, mennään sekstaamaan" kamaa. Ajattelitko että farkut jalassa pitää mennä vaikka kuntosalille? Burka päällä lenkille?

Vierailija
70/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun ymmärtäisi mitä järkeä tossa on? Eihän siinä näe mitään, mitä ei näkisi uimahalleissa ja rannoilla, ja jos jotain paljasta pintaa haluaa nähdä, niin nettihän tursuaa kuvia ja videoita.

En usko että kyse on seksuaalisuudesta tai seksin vuoksi kuvaamisesta, vaan vallankäytöstä. Nainen nähdään omaisuutena, jota saa kohdella halventavasti.

Tämähän se.

No ihan täyttä paskaa.

Ei todellakaan kukaan ajattele sitä noin.

Tässäkin ketjussa useampi nyymirunkku moralisoi salakuvattavavien naisten pukeutumista. Kyse on tasan vallankäytöstä ja naisvihasta. 

Ihmiskunta saa puolestani tulla tiensä päähän. Suosittelen kaikille naisille yhteydenpidon lopettamista kaikkiin miehiin. 

Vierailija
71/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun ymmärtäisi mitä järkeä tossa on? Eihän siinä näe mitään, mitä ei näkisi uimahalleissa ja rannoilla, ja jos jotain paljasta pintaa haluaa nähdä, niin nettihän tursuaa kuvia ja videoita.

En usko että kyse on seksuaalisuudesta tai seksin vuoksi kuvaamisesta, vaan vallankäytöstä. Nainen nähdään omaisuutena, jota saa kohdella halventavasti.

Tämähän se.

No ihan täyttä paskaa.

Ei todellakaan kukaan ajattele sitä noin.

"salaa kuvaaminen ja kuvan julkaiseminen on täysin sopimatonta käytöstä" -> siitä huolimatta joitain kuvataan ja asialle jopa naureskellaan -> tämä on orwellilaishenkinen ajatusnyrjähdys, jossa naisille ei suoda

Toinen vaihtoehto on, että salakuvaajat ovat niitä, jotka piirtävät nukkuville kavereilleen naamaan kaikenlaista, kuvaavat ja julkaisevat kuvat häpäisemistarkoituksessa.

Kummasta on mielestäsi kyse? Kohteleeko nämä kaikkia yhtä huonosti, vai pelkästään naisia? 

Hei let's be real, ei noilla ylismiehillä ole mitään kavereita kenen naamaan piirrellä nukkuessa. Siksi ne roikkuu netissä 24/7, ryhmäytyvät toisten kaltaistensa kanssa haukkumaan naisia.

Vierailija
72/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei nuo ylilaudan käyttäjät kyllä ole mitään järjen jättiläisiä. Maksavat 10 euroa kuussa että pääsevät näkemään salaa otettuja kuvia takapuolista, kun pokesivuilla niitä näkisi ihan ilmaiseksi. No, kaikki ei vaan ole olleet paikalla kun sitä järkeä jaettiin. 

Itsestäni on tullut ihan vainoharhainen noiden kuvausjuttujen takia. Esim. jos julkisessa joku tyyppi istuu vastapäätä ja käyttää kännykkää juurikin niin, että kamera osoittaa suoraan minuun. Monta kertaa on ollut tilanteita, kun tulee itse salilta ilman meikkiä ja joku nuori jammu istuu vastapäätä ja alkaa tekemään tuota. Outoa tässä on se, että se loppuu heti kun teen itse saman - eli laitan kännykän osoittamaan suoraan mua vastapäätä istuvaan mieheen. En sitten tiedä, ymmärtääkö ne miltä tuo näyttää (vaikka ei kuvaisikaan), vai kuvaavatko sitten oikeasti ja tajuavat jäävänsä kiinni. Toisaalta taas sehän on niskan asennolle vaan hyvä, jos känny

Olet aina ollut vainoharhainen ja mt-ongelmainen. 

Vierailija
73/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies osaa rakastaa kamerallakin

Vierailija
74/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja akat ite lataa IGn täyteen persekuviaan 😂 naiset on kyllä vajaita.

Todistan väittämäsi vääräksi, minulla on kyllä IG, mutta kertaakaan en ole laittanut kokovartalokuvaa sinne eli mun persausta ei sieltä löydy :)

Vierailija
75/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kannata sitten mennä ulos sellaisissa pöksyissä, joiden kuvaaminen on verrattavissa tirkistelyyn? Itse joskus ihan häkellyn, kun nuoren naisen vaaleat jumppatrikoot ovat syvällä persvaossa ja etumuksessa pullottaa kamelinvarvas. Ei jää mitään arvailun varaan, sama kuin kävelisi ilman housuja!

Vierailija
76/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa tutkivaa journalismia sielunmaisemasta, joka ohjaa maksamaan huonolaatuisista kuvista, joiden kohteena on ilmaiset näkymät 😛

Varmaan raha-asiat aika lailla solmussa noilla, jos logiikka on tuolla tasolla. 

10 e/kk onkin aivan valtavasti rahaa 😂

Isoin ongelma yliksen käyttäjäkunnalle tuon rahan kanssa on se, että se pitää tulla luottokortilta. Jos äiti ei lainaa omaansa, jää maksumuuri kiipeämättä.

Ja tämän tiedon vahvisti se, että kun se maksumuuri tuli yliksellw, rysähti kaikkein köyhimmät naisvihajankkaajat vauvapalstalle.

Mites te mummot joiden mielestä vain käteistä pitää käyttää sillä luottokorttia käyttäessä teidän elämäänne tirkistellään ja KAIKKI VUOTAA isoveljelle?😆🤣 

Vierailija
77/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella paikalla saa kuvata kaikki paikalla olevat perseet!

Vierailija
78/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään ihminen ei minulle kerro etten saa pukea sitä tai tätä. Leggingsit on todella mukavat jalassa, ei mitään "katso minua, mennään sekstaamaan" kamaa. Ajattelitko että farkut jalassa pitää mennä vaikka kuntosalille? Burka päällä lenkille?

Juuri tätä nämä paskat haluavat. 

Vierailija
79/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt yliksen ketjua, mutta heitän lonkalta arvioni siitä:

1) ohjeiden jakaminen on aivan sivuseikka, koska kuka tahansa osaa ottaa kuvan... ketjun ydin on kuvien jakamisessa

2) ketjussa olevat kuvat eivät välttämättä ole Suomesta vaan kerätty ympäri nettiä

3) satojen kuvien pituisessa ketjussa todennäköisesti vain muutama henkilö on postannut lähes kaikki kuvat

Vierailija
80/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen vaatteet vaihdettiin salin pukuhuoneessa. Eihän kukaan kävele uimapuvussakaan hallille. Jos miehillä olisi vastaavat legginsit jalassa, niin melkoinen poru syntyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän