Miten saada aika kulumaan 12 tunnin lennolla?
Kommentit (59)
Läppäri tai tabletti johon lataa valmiiksi joku hyvä sarja, äänikirjoja/e-kirjoja, musiikkia, pelejä. Parin tunnin välein ylös penkistä jos et nuku.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomalaiset ovat niiin helvetin tyhmiä vielä tänä päivänä????? Ja toiset moukat vastailee.. Huooohh. 🙈
Itse olet tyhmä, kun et osaa oikein edes kirjoittaa.
Jos et viinaa juo niin sitte unilääke naamaan .
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata istua liian kauan yhtäjaksoisesti,veritulppariski on suuri.
Netissä on hyviä taukojumppa istuen ohjeita myös jos ei pääse kunnolla jalottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
nuku pillerin voimalla
Sama täällä. Rauhoittavat naamariin, niin saat ehkä nukutuksi. Hyvin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Ja näistä kumpaakaan ei suositella, koska siinä vaiheessa jos tulee joku hätätilanne tai pakollinen välilasku niin ei kannata olla kännissä eikä taju pois.
Kaksi kertaa 12 tunnin lennolla. Pääasiassa nukuin ja luin. Ruokailuunkin meni sentään vähän aikaa. Oli tylsää, mutta ei niin kauhea kokemus kuin etukäteen ajattelin. Meillä oli lento kyllä yöaikaan onneksi. Siis sillä tavalla, että oli lähtöpaikan ilta, kun lähdettiin. Väsytti ihan hyvin, oli helppo nukkua koneessa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten tehdään nyrkkejä varpailla, niin kuin Die Hardissa neuvottiin.
Seksiä, suihku ja parivuoteeseen nukkumaan. Kunnon lentokoneissa voi varata oman hytin.
Vierailija kirjoitti:
Kirja, musiikkia. Pystytkö nukkua koneessa?
- pystytkö nukkumaan, osaatko / voitko nukkua, saatko nukuttua, onnistuuko nukkuminen?
Niin monta tapaa sanoa, etkä sinä osaa yhtäkään.😑
lataa kännykkään lentoturmatutkinnan kaikki jaksot matkakatseltavaksi
Pitkähän se on tuollainen lento. Oma pisin lentomatka on ollut 9 tuntia. Ihan hyvin se meni kökötellessä ja aina välillä ulos pilvimattoa katsellessa. Eniten haittaa se istuminen, joka itsellä ottaa selän päälle ja turvottaa jalkoja, minkä takia jaloittelua tarvitaan. Myöskään ilman niskatyynyä en selviäisi lennosta niskakivutta. Siihen on mukava ja lämmin nojailla ja välillä sulkea silmät. Olen niin hyvä ajattelija, etten ole itse edes kirjaa tarvinnut lennoilla. Elokuvaan en jaksaisi edes keskittyä. Kun mietiskelee, mitä meinaa tehdä ja haluaa nähdä paikan päällä, niin siinä se aika kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Syöt hyvin. Oletko yksin matkalla? Juttele muille matkustajille.
Mieluummin ei. En ainakaan itse halua joutua koneessa juttusille jonkun randomin kanssa eikä varmasti halua kovin moni muukaan. Kunnioittakaa toisten omaa tilaa ja yksityisyyttä.
Luet, syöt, katot leffaa, rupattelet (jos on seuraa), otat torkut, tilaat kaffen ja pim, olet perillä!
Voi seurata sitä matkan etenemistä kuvaruudulta. Perehtyä aina kulloisenkin valtion maantieteeseen, politiikkaan ja historiaan. Melkein jännempää kuin itse lomakohteessa olo.
Vierailija kirjoitti:
Luet, syöt, katot leffaa, rupattelet (jos on seuraa), otat torkut, tilaat kaffen ja pim, olet perillä!
Ihana vastaus, kiitos . Ap
Vierailija kirjoitti:
tai sitten otat ne samaan aikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirja, musiikkia. Pystytkö nukkua koneessa?
- pystytkö nukkumaan, osaatko / voitko nukkua, saatko nukuttua, onnistuuko nukkuminen?
Niin monta tapaa sanoa, etkä sinä osaa yhtäkään.😑
Helsinkiläiset puhuu noin; "pystytkö nukkua". Jotain stadin murretta.
Lue kirjoja ja lehtiä, kuuntele musiikkia ja podcasteja, katso elokuvia tai sarjoja, neulo.